Výměna olejového čerpadla ASZ-Vyřešeno
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Protože auto stojí u firmy a já měl měřák doma. Nejdřív jsem zkusil jiný čidlo a stále stejný problém a při zkoušení čidla už mi začali klepat hydra. Přesněji ony si zaklepou hned po startu a ihned ztichnou, ale nyní už neztichly.
Proto jsem se na další pokusy a omyly vykašlal, dovezl si dnes do práce vše potřebné a po práci ten motor otevřu a mrknu co se stalo.
Měřák tlaku oleje mám sebou taky, to pro případ že by na čerpadle nebyly žádné viditelné problémy.
Ale dokud nebudu mít aspoň nějakou představu o problému, tak jsem motor už startovat nechtěl, přeci jen je to diesel s vysokou kompresí a tudíš velkým tlakem na kliku a šály, takže jízda na sucho mu škodí rychleji jak benzínu.
Jinak co se týká dílů, tak to je ten nejmenší problém, když je nepoužiji tak je mohu vrátit.
Proto jsem se na další pokusy a omyly vykašlal, dovezl si dnes do práce vše potřebné a po práci ten motor otevřu a mrknu co se stalo.
Měřák tlaku oleje mám sebou taky, to pro případ že by na čerpadle nebyly žádné viditelné problémy.
Ale dokud nebudu mít aspoň nějakou představu o problému, tak jsem motor už startovat nechtěl, přeci jen je to diesel s vysokou kompresí a tudíš velkým tlakem na kliku a šály, takže jízda na sucho mu škodí rychleji jak benzínu.
Jinak co se týká dílů, tak to je ten nejmenší problém, když je nepoužiji tak je mohu vrátit.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Jsem zvědavej na co narazíš. To čerpadlo je ale úplně jednoduchý, neřekl bych, že může mít skony k náhlému kolapsu.
Spíš bych si tipl ten řetízek co ho žene. Pak jsou tu ještě redukční ventily. Jeden bývá dole u čerpadla a druhý je součástí tělesa olejovýho filtru.
Ten v telěse olejovýho filtru jsem už jednou řešil. Byl seklej v otevřené poloze a motor byl zcela bez tlaku oleje.
Spíš bych si tipl ten řetízek co ho žene. Pak jsou tu ještě redukční ventily. Jeden bývá dole u čerpadla a druhý je součástí tělesa olejovýho filtru.
Ten v telěse olejovýho filtru jsem už jednou řešil. Byl seklej v otevřené poloze a motor byl zcela bez tlaku oleje.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
To by byla pro mne ta lepší varianta.
Auto už mám na dílně, takže jen dokončím jednu zakázku a jdu se na to vrhnout.
Máme tu nádhernou nevyužitou jamu, tak konečně jí otestuji. Už teď vím, že by se mi doma líbila.
Před námi tu totiž byl servis nákladních vozů.
Jinak řetízek a napínací kladku tu mám novou od INA a na čerpadlo se čeká, takže v nejhorším objednávku stornuji.
Auto už mám na dílně, takže jen dokončím jednu zakázku a jdu se na to vrhnout.
Máme tu nádhernou nevyužitou jamu, tak konečně jí otestuji. Už teď vím, že by se mi doma líbila.
Před námi tu totiž byl servis nákladních vozů.
Jinak řetízek a napínací kladku tu mám novou od INA a na čerpadlo se čeká, takže v nejhorším objednávku stornuji.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi