Výměna olejového čerpadla ASZ-Vyřešeno

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3677
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Proč nejdřív nezměříš tlak oleje?
Oct asv 2000, DieselPower
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Protože auto stojí u firmy a já měl měřák doma. Nejdřív jsem zkusil jiný čidlo a stále stejný problém a při zkoušení čidla už mi začali klepat hydra. Přesněji ony si zaklepou hned po startu a ihned ztichnou, ale nyní už neztichly.
Proto jsem se na další pokusy a omyly vykašlal, dovezl si dnes do práce vše potřebné a po práci ten motor otevřu a mrknu co se stalo.
Měřák tlaku oleje mám sebou taky, to pro případ že by na čerpadle nebyly žádné viditelné problémy.
Ale dokud nebudu mít aspoň nějakou představu o problému, tak jsem motor už startovat nechtěl, přeci jen je to diesel s vysokou kompresí a tudíš velkým tlakem na kliku a šály, takže jízda na sucho mu škodí rychleji jak benzínu.
Jinak co se týká dílů, tak to je ten nejmenší problém, když je nepoužiji tak je mohu vrátit.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 759
Odpovědi: 0
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Jsem zvědavej na co narazíš. To čerpadlo je ale úplně jednoduchý, neřekl bych, že může mít skony k náhlému kolapsu.
Spíš bych si tipl ten řetízek co ho žene. Pak jsou tu ještě redukční ventily. Jeden bývá dole u čerpadla a druhý je součástí tělesa olejovýho filtru.
Ten v telěse olejovýho filtru jsem už jednou řešil. Byl seklej v otevřené poloze a motor byl zcela bez tlaku oleje.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

To by byla pro mne ta lepší varianta.
Auto už mám na dílně, takže jen dokončím jednu zakázku a jdu se na to vrhnout.
Máme tu nádhernou nevyužitou jamu, tak konečně jí otestuji. Už teď vím, že by se mi doma líbila.
Před námi tu totiž byl servis nákladních vozů.
Jinak řetízek a napínací kladku tu mám novou od INA a na čerpadlo se čeká, takže v nejhorším objednávku stornuji.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
b707
Přispěvovatel
Příspěvky: 514
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2013, 21:41

Příspěvek od b707 »

sítko ucpané a nebo praskl řetízek čerpadla
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Hele chlapi, to vážně musí od motoru i převodovka, abych se dostal k těm bočním šroubům vany. :?
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 759
Odpovědi: 0
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Ne, stačí imbus s kuličkou.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

Ne, nektery setrvaky maji vybrani, zatoc s motorem
Hlavy šroubů vany maji i imbus
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 872
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Příspěvek od cacinek »

Da se tam v pohode dostat i kratkou 10 oriskem s dlouhym nastavcem. Bud rad, ze mas motor napric a ne podel, to je teprve porodnice
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Imbus s kuličkou mě idiota ani nenapadl, díky moc.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Tak je přetržený řetěz, ležel si pěkně ve vaně. Teď už jen zjistit postup jak jej vyměnit.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Schodit rozvody, povolit centrální šroub / zde doporučuju si vyrobit přídržnou páku /, sundat prsa motoru.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Jo už jsem na to koukal že to jinak nepůjde, díky za radu.
Tou přídržnou pákou myslíš něco čím zaaretuji motor kvůli povolení toho šroubu, že jo.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Odpovědi: 0
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

určitě si objednej nový šroub na kliku a gufero
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tohle je opravdu netradiční závada, ten se tam musel bimbat hoodně dlouho..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“