Filtr DPF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Filtr DPF
Seat Alhambra 2.0 tdi, r.v.2006 BRT.Včera se mi rozblikala kontrolka žhavení a svítí i kontrolka motoru. Diagnostika mi hlásí chybu 008194 - filtr pevných částic řada válců 1 efektivita na spodní mezi P 2002 - 000---kontrolka zapnuta.Jakmile závadu vymažu,tak se hnedle objeví znova.Zkoušel jsem i nucenou regeneraci a nic.V měřenejch hodnotách v kanálu 68 mám tyto údaje: 1pole 35,9 procent,2 pole 255,0 3 pole 0,0 procent. nemám s tim žádnou zkušenost.Mohl by mi někdo prosím poradit co a jak dál.Byl bych vděčný
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 711
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
JMJ Poland shit
V neděli v událostech na ČT byla reportáž o "kvalitních" DPF filtrech JMJ
https://www.ceskatelevize.cz/porady/109 ... 000100112/
čas 24:01
Doporučuji shlédnout, co vyrábí a prodávají pšonci...
https://www.ceskatelevize.cz/porady/109 ... 000100112/
čas 24:01
Doporučuji shlédnout, co vyrábí a prodávají pšonci...
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33905
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
to se přecí ví mnoho let že poláci zjistili že de dát jen keramická vložka s otevřenými kanálky a na emisích zjistí prd,
ten tester schválený MDS ČR letlampa nebo pič vata
na tom videu to jo to by odpovídalo,
to je opravdu směrodatné měření,
proč plivat na poláky?
P 407 1.6 CRI padalo do nouze KO snímač tlaku v sacím potrubí, velký neomylný odborník na pežoty vyměnil a vyhodnotil že je KO filtr, filtrem to nebylo N75 přicpaný,
dpf jsem vymlátil nechal vypnout a hurá do výkupny,
nic jen podrcená keramika
frantíci

ten tester schválený MDS ČR letlampa nebo pič vata


proč plivat na poláky?
P 407 1.6 CRI padalo do nouze KO snímač tlaku v sacím potrubí, velký neomylný odborník na pežoty vyměnil a vyhodnotil že je KO filtr, filtrem to nebylo N75 přicpaný,
dpf jsem vymlátil nechal vypnout a hurá do výkupny,


frantíci


Zase to bude dohadování o schvalování, certifikaci a dalším v tomhle kolotoči ...
Bylo by zajímavé vidět tu důvěrnou zprávu z testování od TUV Sud Czech pro MDCR, podle tohoto ten vzorek asi JMJ SERIA DPF009 vyhověl, pokud se to finální hodnocení netýká něčeho jiného ...

Ty kouzla s čísly jsou bezva, zase tam něco odpočítávaj, jinak by ten polák byl uplně mimo ...

Vyjádření JMJ-1
Vyjádření JMJ-2
téměř dva roky pryč a co se stalo ...
https://www.idnes.cz/auto/autoservis/fa ... servis_fdv
https://autoroad.cz/technika/91706-plag ... ikovanejsi
Bylo by zajímavé vidět tu důvěrnou zprávu z testování od TUV Sud Czech pro MDCR, podle tohoto ten vzorek asi JMJ SERIA DPF009 vyhověl, pokud se to finální hodnocení netýká něčeho jiného ...

Ty kouzla s čísly jsou bezva, zase tam něco odpočítávaj, jinak by ten polák byl uplně mimo ...

Vyjádření JMJ-1
Vyjádření JMJ-2
téměř dva roky pryč a co se stalo ...
https://www.idnes.cz/auto/autoservis/fa ... servis_fdv
https://autoroad.cz/technika/91706-plag ... ikovanejsi
Celá ta banda mdcr je uplně prohnilá koukaj jen jak by si s dekrou šli na ruku nějaké emise jim jsou ukradený je to jen o tom kolik vyberou na tk a poplatkách a to se jim povedlo zdražili to na trojnásobek a výsledek 0.A dneska už to není je o filtrech nevím jak ostatní ale dnešní aftermarket s neorigo dílama je žumpa čidla katíky na co se podíváš tak už se bojíš namontovat aby se to nevrátilo a neomlátili ti to o hlavu.
Ahoj, zkusím se v tématu DPF zeptat na pár věcí.
Mám superba combi 2 103 kW 230 tis. km
Výfuk mám černý, ne vrstvou, ale očouzený.
Těžko poznat, kdy byla poslední regenerace, páč to krom příznaků nejde poznat.
Jezdím jen dálky, na město máme benzín.
Auto má tah, sílu, akceleraci, neškube, nemá problémy se startem, nekolísají otáčky.
Palubní počítač ukazuje spotřebu 5,2 (opravdu 90% mimo město), ale dle dotankování u stejné pistole vždy do plné je reál spotřeba v průměru 6,2. Je to sice DSG a 4x4, ale i tak na dálku by to mohlo být lepší.
Mám brutální podezření na prasklý DPF, ale chci se zeptat na:
Je možný, že prasklý DPF způsobí rozdíl ve spotřebě (a i její vyšší spotřebě? mohla by být na dálkový provoz o litránek nižší)
Lehký ale opravdu lehký prďavý zvuk jako ve favoritu s prasklým výfukem? Podotýkám, že výfukové vedení není nikde po celé délce porušeno.
Mám superba combi 2 103 kW 230 tis. km
Výfuk mám černý, ne vrstvou, ale očouzený.
Těžko poznat, kdy byla poslední regenerace, páč to krom příznaků nejde poznat.
Jezdím jen dálky, na město máme benzín.
Auto má tah, sílu, akceleraci, neškube, nemá problémy se startem, nekolísají otáčky.
Palubní počítač ukazuje spotřebu 5,2 (opravdu 90% mimo město), ale dle dotankování u stejné pistole vždy do plné je reál spotřeba v průměru 6,2. Je to sice DSG a 4x4, ale i tak na dálku by to mohlo být lepší.
Mám brutální podezření na prasklý DPF, ale chci se zeptat na:
Je možný, že prasklý DPF způsobí rozdíl ve spotřebě (a i její vyšší spotřebě? mohla by být na dálkový provoz o litránek nižší)
Lehký ale opravdu lehký prďavý zvuk jako ve favoritu s prasklým výfukem? Podotýkám, že výfukové vedení není nikde po celé délce porušeno.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33905
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="jimmmik"]Ahoj, zkusím
Mám brutální podezření na prasklý DPF, ale chci se zeptat na:
brutální podezření to je obor kriminalistika, neb v tvém případě selský rozum?
v oblasti opravy motorvých vozidel se používá cílená diagnostika za účelem zjištění závady to je třeba vag + mraky přístrojů, které umí zjistit odchylky v autodatech
Mám brutální podezření na prasklý DPF, ale chci se zeptat na:
brutální podezření to je obor kriminalistika, neb v tvém případě selský rozum?
v oblasti opravy motorvých vozidel se používá cílená diagnostika za účelem zjištění závady to je třeba vag + mraky přístrojů, které umí zjistit odchylky v autodatech

Brutální v tom, že asi za to mohl termostat u DSG u předchozího majitele a místo aby se to řešilo za 500 Kč, tak to stojí mraky peněz.
Selský rozum, při prošlápnutí mírně černý kouř na studeném, mírně prďavý zvuk, ale očouzená koncovka.
Rozumím, na diagnostiku dovezu, stejnak bych si to sám neopravil.
Jenže se můžu připravit na to, co tomu asi je.
Spíš mi nejde do hlavy ten rozdíl na palubním počítači a realitou.
Výkon to neztrácí - asi není odpor ve filtru, ale že by tímto se zase navýšila spotřeba?
Selský rozum, při prošlápnutí mírně černý kouř na studeném, mírně prďavý zvuk, ale očouzená koncovka.
Rozumím, na diagnostiku dovezu, stejnak bych si to sám neopravil.
Jenže se můžu připravit na to, co tomu asi je.
Spíš mi nejde do hlavy ten rozdíl na palubním počítači a realitou.
Výkon to neztrácí - asi není odpor ve filtru, ale že by tímto se zase navýšila spotřeba?
Černý výfuk, kouř z auta 100% něco nefunguje
Jak má. No to co to je takhle nejde říci.
Ke spotřebě je to ale jen můj názor. No koupit si 4x4 s automatem (teda DSG) velký auto a řešit spotřebu mi přijde dost divny ale budiž. Jestli si myslíš ze 6,2 na velký auto s DSG ve 4x4 je moc tak už nevím co by jsi chtěl. Za mne je to dobrý.
No to že palubak nesedí byli lidé co to chtěli drive po mne i nastavit aby to ukazovalo málo aby mohli všem ukazovat za jak málo umí jezdit. 😂😂😂. Za další nemá to nějakou SW úpravu to pak taky budiky ukazuji něco jiného. Kolikrát po úpravě KM jsou budiky rozsouložený.
Jak má. No to co to je takhle nejde říci.
Ke spotřebě je to ale jen můj názor. No koupit si 4x4 s automatem (teda DSG) velký auto a řešit spotřebu mi přijde dost divny ale budiž. Jestli si myslíš ze 6,2 na velký auto s DSG ve 4x4 je moc tak už nevím co by jsi chtěl. Za mne je to dobrý.
No to že palubak nesedí byli lidé co to chtěli drive po mne i nastavit aby to ukazovalo málo aby mohli všem ukazovat za jak málo umí jezdit. 😂😂😂. Za další nemá to nějakou SW úpravu to pak taky budiky ukazuji něco jiného. Kolikrát po úpravě KM jsou budiky rozsouložený.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33905
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Tohle to už je CR.
Beru v potaz to, že nádrž se nějak rozpíná, palivo se nějak rozpíná... Ale nájez tomu opravdu odpovídá.
Spíš bych chtěl korekce reálné spotřeby než počítače
Jasně, koupil jsem si opici, musím mít i na banány...
Jen mi přijde mimo město docela dost, co to musí dělat ve městě... ale jasně, byl to můj výběr vozu a je to tak...
Jedinou korekci to mělo kvůli dieselgate...
Beru v potaz to, že nádrž se nějak rozpíná, palivo se nějak rozpíná... Ale nájez tomu opravdu odpovídá.
Spíš bych chtěl korekce reálné spotřeby než počítače


Jasně, koupil jsem si opici, musím mít i na banány...
Jen mi přijde mimo město docela dost, co to musí dělat ve městě... ale jasně, byl to můj výběr vozu a je to tak...
Jedinou korekci to mělo kvůli dieselgate...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33905
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
https://forum.skodahome.cz/topic/125899 ... D-korekce/jimmmik píše:
Jedinou korekci to mělo kvůli dieselgate...
v tomto tématu to máš nafoceno jak tu korekci v přístrojové desce provést