Kolik váží vaše kola ?

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Jasné že to neriešiš na ktoré pre teba je len na jazdenie do práce. :?
Ale je to zaujímavá tému no
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Kubi
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 10 čer 2013, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kubi »

Moja Sportage ma o 170kg viac ako je v techničaku, a chudinka ma smolu lebo takto beha každy deň :D
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

rudy5 píše:Ale ja to chápem ale určite to nebudem riešiť na aute ktoré používam každý deň na jazdenie ,neriešim že mám v kufri 30kg naviac čo vozím každý deň kade čo nie to kolesá koľko majú kg ,to aby som musel riešiť že som pribral dve kilá za rok ,viem že každé kilo naviac je aj spotreba naviac ale to je proste zanedbateľné a nepoznám teda nikoho kto by to riešil na aute ktoré každý deň používa na jazdenie do práce atd.
jsi úplně mimo... vůbec jsi nepřečetl, co jsem psal. Váha v kufru je něco úplně jinýho, tam já vozím třeba skoro denně 100 kg. Ale kola jsou neodpružená hmotnost. Jestli tě u daily auta nezajimá životnost podvozku a brzd, komfort, nebo spotřeba, tak OK ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Lokotka
Přispěvovatel
Příspěvky: 234
Registrován: 24 úno 2018, 17:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lokotka »

Přesně!
Právě u denního dojíždění jsou ty náklady nejdůležitější.
Škoda Octavia I, 1,9 TDi, 81kW (ASV) postupně přestavovaná na Greenline.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Konečně to někdo napsal, navíc u závodního auta je mi vše výše popsané u prdele, protože to platí sponzoři, ale u auta na denní potřebu vše platím sám. I blbý pokles spotřeby o půl litru na 100 km se za rok pěkně projeví.
A co se týká toho že zrychlení mi může být fuk, no pokud chceš bezpečně občas někoho předjet, tak ti to fuk nebude.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

Tak keď už riešiš spotrebu o pol litra naviac tak potom ozaj riešiš blbosti ,mne je u prdele či auto žerie 6 alebo 7l nafty a tiež či vymením podvozok raz za 200alebo 250tis km alebo kotúče po 50-80tis km je to spotrebak s ktorým sa počíta ,chcem aby auto slúžilo mne a nie ja jemu ,to potom aby si aj pri nákupe pneu ich išiel ešte predtým odvážiť koľko majú kg
BMW 330 ix
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

A když je ti tohle všechno jedno, tak proč se do této diskuze zapojuješ.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

Máš pravdu nemá cenu to komentovať ,tak sa ospravedlňujem za svoje komenty .
BMW 330 ix
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Omlouvat se nemusíš, celkem chápu tvůj postoj k autu a ano taky jsem si do auta dal zbytečně velký kola, protože se mi líbily a líp to snimi sedí v zatáčkách.
Taky jsem si dal do motoru větší turbo, protože to s ním lépe jede konečně napcal jsem toho do auta celkem dost aby lépe jelo a mělo lepší jízdní vlastnosti, ale nyní potom všem řeším nárůst spotřeby skoro o 1,5 - 2 litry na sto a ono při nájezdu kolem 22-25 000 km za rok už to na peněžence poznáš, takže chápu i lidi co tohle řeší.
A kdyby nic jiného, tak při přezouvání auta je fajn tahat se s kolama, který jsou skoro o 6 kilo lehčí.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Tohle téma jsem založil prostě jen ze zvědavosti, mám auta jako koníček , rád experimentuju a zjišťuju rozdíly. Se svým autem jsem "srostlý" a třeba na podvozku poznám jakoukoliv změnu. A prostě mě zajímalo jak to máte vy ostatní. Tudíž mě nejde o stlačení spotřeby. Ty 18" co teď mám jsem dal jen jako experiment ( ani nejsou moje , nýbrž kamaráda ) auto na nich strašně ožilo co se vzhledu týká , po 4 letech se mě Bora zase začala líbit. Ale tím to končí , jízdní vlastnosti jsou podstatně horší , resp. velmi rychlý průjezd zatáčkou je teď o mnoho lepší , díky nízké bočnici pneu která se tolik nedeformuje, a díky o 2 cm širším pneumatikám. A dnes jsem tankoval a zjistil jsem , že spotřeba při stejném stylu jěždění je na 22 Kg těžkých 18" kolech pouze o 0,7 litru vyšší , to není tak hrozné.

OZ Aristo bych na auto strašně chtěl , ale teď jsem teda zklamaný co kolega výše napsal , že váží stejně jako ty moje současné a to je 22 Kg. Vracím se zpět na moje 18 Kg těžké 16" BBS Montreal 2, vypadá to na nich nudně ale je to takový kompromis mezi 15" a 17" , které jsem už na autě měl. A věřte , že +4 Kg hmoty na kolech je sakra znát, hlavně když se ta hmota pak točí!

Každopádně všem moc děkuji za příspěvky, je fajn , že tohle "blbnutí s auty " nezajímá jen mne ale je nás víc , tak pište další zkušenosti. ;)
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý" (LOL)
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm ;)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

turbo kamna power píše:nejlehčí doma mám 13ky plechy origo Golf 1 s pneu Barum 155/80 r13, ty mají tuším 12 kg :D
potom OZ Superleggera 7x17 (váha 6,9 kg) + Kumho 205/40 = cca 15 kg
origo Škoda plech 5x112 + zimní continenental 195/65 r15 = 17 kg
no a pak hromada sad 16" kol, vše kolem 18-19kg... zkusím někdy zase zvážit přesněji, až se k tomu dostanu :)

jinak dost záleží, jestli jsou gumy nové, nebo jestli mají třeba jen 3 mm, to může být rozdíl klidně 2 kg :)
Tak jsem pro zajímavost něco málo převážil:

Ronal Turbo Phase II 7Jx15" + Nankang NS20 165/50 = 10,5 kg
Speedline Golf 3 GTI 6.5Jx15" + Federal semislick 195/50 = 15 kg
OZ Superleggera 7Jx17" + Kumho 205/40 = 15 kg
Plechy 6Jx15" + Continental TS860 195/65 = 15,5 kg
Volvo Canaveral 6.5Jx16" + Continental TS860 205/55 =18 kg
BBS RS722 7Jx16" + Avon 215/40 = 18 kg
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9197
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Jelikož mě bylo jasný že “vyhraju” tak jsem to šel taky zvážit ( stále se bavíme o Alu na osobák) 225/55/17 matador Sibir snow ronal orig audi 25,5kg
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“