16705 engine speed sensor g28 implausible signal P0321
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 96
- Registrován: 14 srp 2020, 09:33
- Bydliště: Mala Ida
16705 engine speed sensor g28 implausible signal P0321
Ahoj skapal mi starter rozleteli sa uhliky. Po oprave mi strasne dlho toči, kedy ako (teple starty su opravene). Štarter ma vyssie otacky ako pred opravou a startovalo to na šupu predtym.
Ja si myslim že skôr zväzok. Ale ak to nakopne tak to ide bez problemov (zopar km iba som skusil).
Asi 5 ty pokus to chytilo drb 1/4 otačky. To som pokyval kabelažou nad štarterom. Potom zasa nić toči toči odpali raz toči ďalej.
otačkomer pri štartovani lieta kudy kam až k 2k rpm.
Skusiť druhe čidlo či to bude ten zväzok? Môžem čidlo vyskušať z druheho auta.
Ja si myslim že skôr zväzok. Ale ak to nakopne tak to ide bez problemov (zopar km iba som skusil).
Asi 5 ty pokus to chytilo drb 1/4 otačky. To som pokyval kabelažou nad štarterom. Potom zasa nić toči toči odpali raz toči ďalej.
otačkomer pri štartovani lieta kudy kam až k 2k rpm.
Skusiť druhe čidlo či to bude ten zväzok? Môžem čidlo vyskušať z druheho auta.
neviem cuvat s vozikom
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 96
- Registrován: 14 srp 2020, 09:33
- Bydliště: Mala Ida
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 96
- Registrován: 14 srp 2020, 09:33
- Bydliště: Mala Ida
Neviem ake magnety su v danom starteri ale ak vyberies rotor tak stratia silu a treba ich namagnetovat.
Ako vysledok je ze interne indukovane napatie je nizsie a preto chce tocit vyssie otacky a ma aj vysoky odber, mozno sa casom sam namagnetuje
Ak je to rusenim, nemozem to vylucit, rozober zvazok a vzdial signalove vodice od snimaca od starteru, ns 99% to pomoze, pripadne ich obal alobalom a ten ukostri, nesetri s nim, urob "gucu" okolo signalovych vodicov
Ako vysledok je ze interne indukovane napatie je nizsie a preto chce tocit vyssie otacky a ma aj vysoky odber, mozno sa casom sam namagnetuje
Ak je to rusenim, nemozem to vylucit, rozober zvazok a vzdial signalove vodice od snimaca od starteru, ns 99% to pomoze, pripadne ich obal alobalom a ten ukostri, nesetri s nim, urob "gucu" okolo signalovych vodicov
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Nevim jestli je to shit uhlikama, rekl bych ze jo. Magnetum nema co byt, kdyz predtim fungoval, ja menil i cely rotor pri tomhle problemu a nepomohlo to, nejlip udelas kdyz sezenes funkcni starter, do ktereho nikdo nerypal
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
tlakac3 píše:Nevim jestli je to shit uhlikama, rekl bych ze jo. Magnetum nema co byt, kdyz predtim fungoval, ja menil i cely rotor pri tomhle problemu a nepomohlo to, nejlip udelas kdyz sezenes funkcni starter, do ktereho nikdo nerypal
Chyba lavky, magnetum ma co byt a to hodne
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Někdy se fakt může stát, když vyndáš rotor ze startéru, dojde k částečné demagnetizaci magnetů. Při vyndavání rotoru je dobrý rovnou strkat ocelovou trubku místo rotoru, respektive tou trubkou vytlačit ven rotor. Nenechávat magnetické pole statoru neuzavřené. Třeba krokové motory se rozebráním zničí zcela spolehlivě pokud se neudělá to co jsem psal a startér s magnety je něco velmi podobneho.
Ty dráty u startéru rozhoď jak ti kluci raděj a stínění neni taky na škodu. Je to tam tak nešťastně udělaný, že jak se v tom povrtáš, tak někdy ty starty stojej za prd.
Ty dráty u startéru rozhoď jak ti kluci raděj a stínění neni taky na škodu. Je to tam tak nešťastně udělaný, že jak se v tom povrtáš, tak někdy ty starty stojej za prd.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 96
- Registrován: 14 srp 2020, 09:33
- Bydliště: Mala Ida
treba rozobrat aj kabelovy zväzok? skusil som dat dalej zvezok kde su snimače a vstreky atď ďalej aj ten alobal som vyskušal a žiadna zmena
to s tymi magnetmi som netušil, štarter dava okolo 220ot na kľuke
videl som nato nejake tpi ze sa ma potiahnut z cidla g28 do RJ nova kabelaž, resp. iba ground toho snimača
to s tymi magnetmi som netušil, štarter dava okolo 220ot na kľuke
videl som nato nejake tpi ze sa ma potiahnut z cidla g28 do RJ nova kabelaž, resp. iba ground toho snimača
neviem cuvat s vozikom
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 96
- Registrován: 14 srp 2020, 09:33
- Bydliště: Mala Ida
Rozobral som starter znova a uhliky zabrusil do plochy komutatora a aj ten bol silne zaiskreny cize znova zalestit smirglom
Drziak uhlikov bol zdeformovany troska zrovnal som to
Premeral som stator ten bol ok.
Zlozil som zmenil sa zvuk startera na vyyssi ton, nemal uz ani taky startovaci odber.
Uhliky boli nejake lacne as-pl sbh0008.
Zalozil som to a ide to na drb. Chyba sa neobjavila.
Starter ma zvuk "noveho".
Drziak uhlikov bol zdeformovany troska zrovnal som to
Premeral som stator ten bol ok.
Zlozil som zmenil sa zvuk startera na vyyssi ton, nemal uz ani taky startovaci odber.
Uhliky boli nejake lacne as-pl sbh0008.
Zalozil som to a ide to na drb. Chyba sa neobjavila.
Starter ma zvuk "noveho".
neviem cuvat s vozikom