potřeboval bych radu kterým směrem bych se měl dívat, jelikož už sám dlouho tápu kudy kam.
Na svém Golfu IV (ASZ, chip 130kw) jsem byl nucen vyměnit pro spotřebu oleje turbo (zůstal jsem stále u 96kw). Předpokládal jsem že turbo jen namontuju a budu jezdit, ale to jsem se u repasovaného turba asi přepočítal a tak jsem se po přečtení půlky internetu odvážil rýpat do délky regulační tyčky.
Problém je, že auto je pod 2k otáček hodně líné, pocitově trvá opravdu dlouho než turbo naběhne. Po posledním zkrácení tyčky už si myslím že bych neměl zkracovat více ("poměr sepnutí" na 80%).
Je normální že jsem do 2200 ot. silně pod požadovaným tlakem turba?
Log (3-8-11) zde:
https://uloz.to/file/ToGW0pUNuI1Z/logger2-csv
Hadičky myslím že ok (podtlak klesá hodně pozvolna), regulace nová.
Věděl by někdo co by mohlo způsobovat takový rozdíl v požadovaném a reálném tlaku a pak následně extrémně ostrou špičku? (teda pokud to není normální, což asi není

