Dilema o PD po opravě u pejska.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
favo píše:A tuto informaci máš ověřenou nebo jen hádáš, že hliníková hlava vymačká ocelový vstřikovač.
A viděl jsi ten vstřikovač vyndanej někdy?
 Asi ne...
 Asi ne...Třeba tady https://www.instagram.com/p/ByAfnLCjTFG/ mam fotku po ultrazvuku...
tohle když přitahneš do nový vložky, jistě to bude super...
Určitě nechci nikomu radit, jen už nejsem po tolika letech naivní...
***VAG,PSA,Renault***
						- 
				Jarda S.
- Aktivista
- Příspěvky: 4303
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
na druhou stranu hlavy údajně dělá ještě někdo další ale nevím jak jsou na tom s kvalitoujericho-3 píše:Dnes jsem s panem Faltýnem mluvil telefonem a ptal se ho, zda už někdy opravoval hlavu, která už byla vložkovaná a odpověděl, že ne, ale že už zaznamenal u takto opravené hlavy částečné opotřebení
 a jestli dělaji díry pro vstřiky
 a jestli dělaji díry pro vstřikyNavara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
						Passat AVF 96kw
Jedině udělat vnitřní průměr nové vložky podle aktuálního průměru vstřikovače...to tam ale zase člověk ten vstřikovač nedostane kvůli gumkám... Neskutečně mě to naštvalo, za opravu jsem zaplatil 23000,- zároveň se měnily i rozvody už byly na čase, vyvložkování uložení vstřikovačů a komplet repase hlavy...výměna guferek ventilů, pánve váčky atd....bláhově jsem si myslel, že budu mít na dlouhou dobu klid, proto jsem do toho ty peníze investoval a prdlačky...auto na vyhození v tuto chvíli...
			
			
									
									
						- 
				morningstar1989
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 96
- Registrován: 14 srp 2020, 09:33
- Bydliště: Mala Ida
Nebudu se tu obhajovat co jsem viděl a co ne, viděl jsem toho už dost, ale závěry budu dělat až si ty vstřikovače přeměřím a zjistím jaká ta ovalita ve skutečnosti je, pokud vůbec.chosepm píše: A viděl jsi ten vstřikovač vyndanej někdy?Asi ne...
Ono totiž hliník je dost měkký a hlavně lepivý, takže když sním třeš o kov, tak ti na něm zanechá kusy sebe sama a věř, že ultrazvukem tohle dolů nedostaneš.
A automobilky moc peněz neinvestují aby třeba hlavu udělli z nějaké kvalitnější a odolnější slitiny, prostě použijí to nejlevnější co bude chvíli fungovat.
Na opravené hlavě mám momentálně taky najeto zhruba 20000 km.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion 
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
						Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
- 
				martas.belka
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Však jo...na té fotce není po hliníku ani památka, je to úbytek materiálu toho odlitku. Měřit nic nemusíš, když ho máš v ruce, vidíš to okem. Stopa po obrábění a vedle propad.favo píše:Nebudu se tu obhajovat co jsem viděl a co ne, viděl jsem toho už dost, ale závěry budu dělat až si ty vstřikovače přeměřím a zjistím jaká ta ovalita ve skutečnosti je, pokud vůbec.chosepm píše: A viděl jsi ten vstřikovač vyndanej někdy?Asi ne...
Ono totiž hliník je dost měkký a hlavně lepivý, takže když sním třeš o kov, tak ti na něm zanechá kusy sebe sama a věř, že ultrazvukem tohle dolů nedostaneš.
A automobilky moc peněz neinvestují aby třeba hlavu udělli z nějaké kvalitnější a odolnější slitiny, prostě použijí to nejlevnější co bude chvíli fungovat.
Na opravené hlavě mám momentálně taky najeto zhruba 20000 km.
***VAG,PSA,Renault***
						- 
				morningstar1989
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 96
- Registrován: 14 srp 2020, 09:33
- Bydliště: Mala Ida
Takže to vypadá, že životnost je opravdu menší, než by člověk čekal. Přitommartas.belka píše:ted to taky musím řešit už jsem vubec nenastartoval mám po vyvložkování 50000km a naprvním válci by ses říznul jaký tam sou závity dělal to taky pejšek ale fakt že sem dal starý trysky
ten případ o kterém mluvím, je u auta, které bylo koupeno u nás a hlava nebyla sundaná až do té opravy u Pejska , ale ne z důvody nechytání , ale kvůli tlakování..A vstřikovače byly také origo a takhle omlácené jako na obrázku nebyly.. Tak to vypadá, že jsem mechánům křivdil, což mne štve, ale ten výsledek opravy je podivný..ale auto chytá..

nepropadat panice...
						Nesaje injektor množstvím spodních dírek, mezi spodní červenou a první černou gumičkou?chosepm píše:Pokud by byl plnící otvor ve vstriku proti naftovému kanálu v hlavě, zrušil by se ten kónus v šachtě a bude to mít životnost. Bohužel je uplně na opačný straně, ve vstřiku ve směru od vačky a v hlavě zpředu. Bohužel
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
jo to máš pravdu vlastně Tomas.cz...ten kanál je vratkaTomas.cz píše:Nesaje injektor množstvím spodních dírek, mezi spodní červenou a první černou gumičkou?chosepm píše:Pokud by byl plnící otvor ve vstriku proti naftovému kanálu v hlavě, zrušil by se ten kónus v šachtě a bude to mít životnost. Bohužel je uplně na opačný straně, ve vstřiku ve směru od vačky a v hlavě zpředu. Bohužel
 naštěstí
 naštěstí***VAG,PSA,Renault***
						





