
Na k-lince by ještě krom abs a převodovky měla byt komfortka, motorovka, parkovací asistent, klimatronik...pokud jsou osazeny. podle schematu. To nic nemení na tom, že jednotky mezi sebou budou sdílet data po canu...
Jedna ta ABS je zaručeně funkční? Mely by bejt i stejný čísla...
Pokud bude haprovat can, nejjednodussi jak to prověříš je odpor na canech v obd zásuvce....pokud je can vedení ok má cca 60ohm...pokud přerušený tak kolem 120ohm. K-linka v obd, nebo u abs nesmí mít 0V (zkrat na kostru), ale ani ne 12v (problém v některých neorigo rádiích zkrat na +)
Podle schéma by se okruh canu mel uzavírat v budíkach a právě v jednotce převodovky, ale prověřený u passata to nemam...
Pokud je ta komunikace nabouraná nějakou jednotkou, dá se to pak ještě poznat na osciloskopu...jak vypadá ten signál normálně a jak po odpojování ruznych jednotek...
Napětí na canech proti kostře jsi měřil, to by mohlo byt ok.
na tu převodovku jsem se ptal z toho důvodu, že pokud jsem to dobře pochopil ...když máš vše zapojený, vyskakuje na vagu závada can bus pohonu...