Protože to byla podmínka toho, že mu auto prodám..Tahle auta jsou načasovaná na neustálé opravy, což přizná každý, mimo majitele. A každý ví, že je ideální prodat jakékoliv auto někam do tramtárie..Ale přiznám se, že mne ta hlava zarazila, odtud jsem problém nečekal. Kdo má příbuzné, moc dobře ví, co to je jim vycházet vstříc, synovec už má 3 auta, podáš jim prst a budeš dělat od rána do večera a já už jsem na "odpočinku", který spočívá v tom, že si koonečně dodělám svoje..A chceš starý koncern? Tak si to vyžer , máš placku u ucha a chytrých je dnes přehršel. Což je vidět i tady. Takže stačí si jen klepnout na tlačítko..Uiqjirka by mu jistě poradil, i když je to jednoduchý hlupáček...rudy5 píše:Jericho ja len nechápem prečo si synovcovi to auto nepozrel ty keď si mechanik ale posielal si ho do druhého servisu ,vtedy by si hneď vedel čo s tým je keď si poznal pôvod auta .
Dilema o PD po opravě u pejska.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nepropadat panice...
Jericho pořád kecá o slabynách PD, jakože není závit ocelovej pro šroub vstřiku, ale proboha, vždyť než se originál hlava vymlátí tak to je řádově 350tis km, to je žívotnost které se ital nedožije, tak co bulíš pořád? Okolo mě jezdeji PDa který maji mnohonásobně víc a závity držej. nech už těch prázdnejch keců, doma mám fabii 74kw najeto 249000 a nikdy jsem pod ventilovým víkem nebyl. Proč svejm parchantíkům nedoporučíš nějakej italskej pomník coooo?
Ono pak je samozřejmě otázka kolik ty "poruchový" auta mají ve skutečnosti najeto.
Málokdo si ho koupí nové nebo po někom s jasným původem.
To vidím i na Fordech, lidi co ho mají od nova, třeba Fusion nebo Fiesta či Transit tak to celkem slušně funguje a ti z druhé nebo třetí ruky to byl pořád problém.
Málokdo si ho koupí nové nebo po někom s jasným původem.
To vidím i na Fordech, lidi co ho mají od nova, třeba Fusion nebo Fiesta či Transit tak to celkem slušně funguje a ti z druhé nebo třetí ruky to byl pořád problém.
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Je klidně možný, že ty auta můžou mít pul milionu. Já nevim jak moc se těm opravam věnuješ, nebo co kolem tebe jezdí za PD a držej jim závity. Ono když ti pak jezděj s kýblema co týden nějaký lidi, že to nestartuje cuká atd.,fekálek píše:Jericho pořád kecá o slabynách PD, jakože není závit ocelovej pro šroub vstřiku, ale proboha, vždyť než se originál hlava vymlátí tak to je řádově 350tis km, to je žívotnost které se ital nedožije, tak co bulíš pořád? Okolo mě jezdeji PDa který maji mnohonásobně víc a závity držej. nech už těch prázdnejch keců, doma mám fabii 74kw najeto 249000 a nikdy jsem pod ventilovým víkem nebyl. Proč svejm parchantíkům nedoporučíš nějakej italskej pomník coooo?
odvedeš práci jak nejlíp umíš, uděláš jim dvakrát třikrát olej a znovu problém, tak i když je to práce placená (opravíš, seznámíš je s problematikou, pochopí), i tak tě to celkem přestane bavit. Spousta lidí si něco přečte a hrabe se v tom doma, to že to pak přijede na servis, vahadla a vstřik už byl 2x 3x venku a vytahneš šponu tam, nebo tam, neni vůbec nic divnýho. Jinej je na to zkrátka pohled uživatele, kterej měl možná i štěstí na auto a pohled automechanika. Za mě to byl v době, kdy už všichni okolo osazovali CR u koncernu krok vedle.
***VAG,PSA,Renault***
A 4 /obrácená čtyřka/ Quattro šestikvalt 82 KW z roku 1999 ..rudy5 píše:jericho-3 A co to bolo za auto ? Aký motor v Tom bol ?
chocepm - tohle si právě pamatuji, protože na rozdíl od jiných oprav, kde pak nevíš, jak to poté jezdí, nevíš, kolik to mělo za sebou tohle vím..Km jsou origo, dokonce otec původního majitele , starý pán od kterého jsem to koupil a to auto jsem mu původně opravoval byl před důchodem mistr dílny vlády ČR ...A samozřejmě synáček to dal na dojetí tomuto pánovi, protože už věděl, že se tam už bude jen sypat..A pánovi poté došla trpělivost a když mu popraskaly zadní pružiny, tak to odstavil, protože odešlo také turbo..Ale mě šlo o technický problém s opravou té hlavy a ne o to, co je a není sráč, to je jen můj osobní názor. A když se mě někdo zeptá, tak jej řeknu, ale to už zase je oheň na střeše..Protože to opravit jde, ale je problém, jak moc dobře víš, v tom, že když chceš udělat housličky, tak tě zarazí majitel, no nebudu do toho srát peníze a je z toho fušeřina, větší gumičky, přípravky na upevnění vstřiku pro utažení apod.. A pak je to ten sráč, co mám na mysli...
nepropadat panice...
Zajímavé že já když už řešil gumičky nebo vymačkanou hlavu,tak buď na krámu který najel v rukách zedníků 300 400 tis a výš a nebo právě na voňavce z bazaru se 150tis.
A že těch zednických PD mi prošlo rukama neurekom.
Já to u svoji OII řešil poprvé při 500tis km. To samo i s vačkou, předtím pod tím víkem nikdy nikdo nebyl. Ono ta konstrukce není zrovna nejšťastnější,ale zas takový průser to taky není. Ono tahat vstřiky hydraulikou nebo ho frézovat z nějakého CR taky žádná hitparáda a cenu opravy to taky pak pěkně prodraží. Nehledě na životnost takových CR vstřikovačů. Já osobně jsem PD vstřik nikdy v ničem neměnil
A že těch zednických PD mi prošlo rukama neurekom.
Já to u svoji OII řešil poprvé při 500tis km. To samo i s vačkou, předtím pod tím víkem nikdy nikdo nebyl. Ono ta konstrukce není zrovna nejšťastnější,ale zas takový průser to taky není. Ono tahat vstřiky hydraulikou nebo ho frézovat z nějakého CR taky žádná hitparáda a cenu opravy to taky pak pěkně prodraží. Nehledě na životnost takových CR vstřikovačů. Já osobně jsem PD vstřik nikdy v ničem neměnil
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Každý má samozřejmě svoje... Nějaký PD vstřiky už jsem vyměnil, taky odešly. Vaček a zdvihátek x, i závitových vložek. Ty auta právě většinou historie neznámá, spousta dovozů. Když to funguje, jezdí to hezky. Na jednu stranu mam radost, že mi to mezi zákazníkama mizí a mění to za VAG..CR, ale tam zas přicházejí jiné, sofistikovanější problémy. Pořád je třeba se učit......Jinde CR vyndat problem, jsem zatim mel jen MB cdi a Boxer 2.3... jinak všechno vicemeně šlo vycukat...je to zas jen o montáži.
***VAG,PSA,Renault***
No já kdysi nějaké vivaro,tam jeden vstřik natáhl jak žvýkačku a druhý přetrhl, tak ho musel frézovat, stálo to raketu, nehledě na to že se musely dát nové vstřiky,což taky nebylo málo peněz,za ty prachy by byla hlava na pd vyvložkovaná. To jsem to týden zaléval vším možným,crcal jsem se s tím jak magor,stejně to nepomohlo,nechápu proč tam není o fous větší díra nebo to ve fabrice pořádně nenamažou. Když se poprvé koupilo w639 Vito tak jsem celý den čistil a sekal napečený maglajz pod celým deklem na motoru,jak jeden vstřik trochu foukal,to zlatý vymačkaný pd v tu chvíli
Asi všecko má svoje a doby kdy stará rotačka najela mega bez poruchy jsou nenávratně pryč a dál už je to relativně jedno jestli PD od koncernu, či cr od Fiatu.
Pravda že když jsem sedl poprvé do asz Golfa,tak vše co jsem kdy řídil předtím mohlo jít do háje. I ty novodobé CR motory tak po plynu nejdou. A nevím zatím ani o jednom které by mají přes 500tis bez nějaké poruchy na vstřikování.
Asi všecko má svoje a doby kdy stará rotačka najela mega bez poruchy jsou nenávratně pryč a dál už je to relativně jedno jestli PD od koncernu, či cr od Fiatu.
Pravda že když jsem sedl poprvé do asz Golfa,tak vše co jsem kdy řídil předtím mohlo jít do háje. I ty novodobé CR motory tak po plynu nejdou. A nevím zatím ani o jednom které by mají přes 500tis bez nějaké poruchy na vstřikování.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Přesně, popsal jsi můj příběh, kdy jsem dělal poprvé Vito, prasklou hlavu a když jsem sundal dekl, zasáhl mne blesk...Nařídil jsem majiteli, aby dlabal a dlabal, měl na to celý víkend, bylo to ve stodole..
Všechno má svoje, ale je třeba si přiznat, že jsou dobré konstrukce a špatné. Ale je pravda, že věřím tomu, že má na to vliv jízda, zedníci a většina firemních aut dostávají zabrat a ono je to v podstatě dobře..Máš majitele, kteří pořád něco řeší, mají pořád něco a hlavně vibrace, a stačí se s takovým joudou svézt a je hned vidět, čím to je.Protože vibrace nejsou jen na podvozku a v kastli, ale vibrují i ty vstřiky a podle toho to poté vypadá. Ten pán co mi to prodal, úplně v klidu jel ve čtyřicítce ve vesnici na zařazenou šestku...obdivuji Quattro že to přežilo..Mě jak začne někdo slinit o spotřebě, tak si říkám, chudák auto..Třeba fekálek se rozčiluje, přitom Pd ve Fabii je dobré řešení, motor si s autem hraje a taky proto motor je držák..Já tohle nikdy moc nesledoval, kilometrům nikdy nevěřím,ale tenhle případ mě zaskočil, měl jsem zato, že je vystaráno možná až k vrakovišti. Měl jsem z té práce radost, která mne ale přešla..A jsem rád, že jsem se auta zbavil, nervy mám jen jedny..
Všechno má svoje, ale je třeba si přiznat, že jsou dobré konstrukce a špatné. Ale je pravda, že věřím tomu, že má na to vliv jízda, zedníci a většina firemních aut dostávají zabrat a ono je to v podstatě dobře..Máš majitele, kteří pořád něco řeší, mají pořád něco a hlavně vibrace, a stačí se s takovým joudou svézt a je hned vidět, čím to je.Protože vibrace nejsou jen na podvozku a v kastli, ale vibrují i ty vstřiky a podle toho to poté vypadá. Ten pán co mi to prodal, úplně v klidu jel ve čtyřicítce ve vesnici na zařazenou šestku...obdivuji Quattro že to přežilo..Mě jak začne někdo slinit o spotřebě, tak si říkám, chudák auto..Třeba fekálek se rozčiluje, přitom Pd ve Fabii je dobré řešení, motor si s autem hraje a taky proto motor je držák..Já tohle nikdy moc nesledoval, kilometrům nikdy nevěřím,ale tenhle případ mě zaskočil, měl jsem zato, že je vystaráno možná až k vrakovišti. Měl jsem z té práce radost, která mne ale přešla..A jsem rád, že jsem se auta zbavil, nervy mám jen jedny..
nepropadat panice...