Palivové čerpadlo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

laciro
Přispěvovatel
Příspěvky: 289
Registrován: 26 bře 2009, 13:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Berounsko

Příspěvek od laciro »

nejede (wallbash)
eda1
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 01 pro 2008, 19:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín

Příspěvek od eda1 »

Jenom taková blbost z nějakého Holandského fóra. Ale třeba to překladač špatně přeložil.
Jak je na tom baterie? Já jí mám před smrtí. Třeba to nemusí souviset, ale závada se mi objevila s chladnějším počasím a používáním nez. topení.

A ten modul jsi tam tedy nechal starý?
laciro
Přispěvovatel
Příspěvky: 289
Registrován: 26 bře 2009, 13:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Berounsko

Příspěvek od laciro »

Ano. Modul jsem tam vrátil původní. Při výpisu z Vagu je při vyskočení závady 14,1V.
eda1
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 01 pro 2008, 19:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín

Příspěvek od eda1 »

To já mám také při závadě kolem 14 voltů. Ale je možnost, že přímo při strtování napětí poklesne a čerpadlo má malé otáčky. Jen taková teorie. Chytám se už všeho. Ve středu přijde nový modul, tak uvidím.
eda1
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 01 pro 2008, 19:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín

Příspěvek od eda1 »

edit: 2x
eda1
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 01 pro 2008, 19:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín

Příspěvek od eda1 »

Dnes modul dorazil a hned jsem ho tam dal. Byl to tedy očistec, ale podařilo se. Bez heveru na zemi. Nastartoval jsem a diag ukázala chybu P308E - nadměrná teplota palivového čerpadla. Přikládám to zkoušení základního nastavení se starým modulem. Chyba smáznuta a auto jezdí. Najeto 32 km. Tak snad to bude dobré.
Ještě by mě zajímalo, kolik by oprava stála v autorizovaném servisu.
Dík všem za rady
Eda
laciro
Přispěvovatel
Příspěvky: 289
Registrován: 26 bře 2009, 13:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Berounsko

Příspěvek od laciro »

Tak u mě pomohla až výměna palivového čerpadla. Měl jsem tady mezi tím octavii III se stejným motorem, tak jsem zkusil prohodit moduly a dělalo to pořád. Po výměně čerpadla se už pani neozvala.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já nevím, jaké má kdo zkušenosti, ale pokud má auto okolo 200000km , tak je vysoká pravděpodobnost, že už bude vykloktané, může se příčit ,přehřívat a možná má i vliv i nefunkční chladič nafty...A samozřejmě modul to nemá rád..Samozřejmě 3 roky staré by mělo fachčit..
nepropadat panice...
eda1
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 01 pro 2008, 19:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín

Příspěvek od eda1 »

Takže porucha modulu byla příčina selhávajícího čerpadla. Takže mohu očekávat poruchu čerpadla.

laciro - jaké konkrétně jsi použil prosím?

Dík Eda
tesiji
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 18 říj 2020, 16:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Hněvkovice

Příspěvek od tesiji »

A jaké čerpadlo to tedy bylo? To v nádrži, nebo vysokotlaké před vstřikama?

díky
eda1
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 01 pro 2008, 19:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín

Příspěvek od eda1 »

V nádrži.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“