Zdravím chlapy. Kamarádovy se zbláznilo polo. Začlo to tím že auto vyhodilo chybu na snímače teploty chladící kapaliny, výměněny obě a pár dní na to auto přestalo reagovat na plynový pedál, klapka je otevřena na plno.egr vyčištěný,klapka též, nemohl by někdo prosím poradit, na směřovat nebo se na to v Liberci mrknout? Zjistili jsme 7chyby a taky že nejde na pojistku číslo 18 šťáva. Momentálně cmotor točí a nechytne. Děkuji za rady, nasměrování nebo vynadaní že neumím hledat co tu už je
[/img]
MichalM. píše:Když to šlo ještě nahodit tak plyn nereagoval a klapka otevřená na max . Otáčky cca 900
pokud nereaguje na plyn tak bys měl hned přepnout blok měřených hodnot a zjistit zda je pedál vadný, pokud ho řj vidí že přidává a nic, nebo je KO a řj si přidá na 1200,
v případě že už nemůžeš nastartoval plynový pedál reaguje připoj čerpadlo na kanystr chybí přísun paliva
Toto vyzerá skôr na vyhnitú kabeláž, možno konektor na čerpadle, prípadne by som pozrel RJ ako vyzerá vnútri. Keď vymažeš chyby čo tam po zapnutí kľúčika/pokuse o štart hneď znovu nabehne?
KOnektory vypadají v pořádku. Nikde oxidace. I zasuvky v řídící jednotce vypadají v pohodě,ale dovnitř sme nekoukali,to jde? už prostě nenaskočí. Sítko v nadrži je taky čisté. Jenom vyměním palivový filtr,A v nádrži není bordel
Polo stalo 3 roky venku ,nastartovalo na drc prošlo STK, a jezdilo tyden.nafta je už naředěná novou. A když sme smazaly chybi tak pozapnuti klíčku už žádné neukazuje a motor jen točí ,
No tak ešte povol trubky či z nich strieka nafta a pozri či to nie je skočené. S RJ sa teda dá spojiť vždy a vždy po zapnutí kľúča zasvieti aj žhavenie?
Povolil jsem trubky na vstřicích a nafta stříká.
Po zapnutí klíčku problikne kontrolka žhavení, ale jenom krátce, tak ne jednu vteřinu.
S řídící jednotkou se spojit dá, ale momentálně po smazání chyb, žádné chyby nevypisuje.
Mrknu do té ŘJ jak to tam vypadá
Záhada pokračuje, auto bylo na VAGu a mechanik říkal že je vadné čidlo teploty(je nové) , a skoro všechny žhaviče KO. Prý se to vymění a půde to,tak se koupili žhaviče a nové čidlo, jenže nic. Zajímavé je že se zapojeným čidlem nezhavi a s odpojenym jo,ale nestartuje.
Pokud máš aktivní závady co jsi poslal, tak máš někde chybu v kabeláži, bo vadna i samotna jednotka. Vytrestalo mě to na OI TDI, vadná kabeláž, vadné komponenty a jednotka KO, oprava jednotky 1500 a jelo se dal. Uvidis co najdes.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť