Vw Polo 1.9 sdi AEY nejde

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
MichalM.
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 28 říj 2020, 19:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Vw Polo 1.9 sdi AEY nejde

Příspěvek od MichalM. »

Zdravím chlapy. Kamarádovy se zbláznilo polo. Začlo to tím že auto vyhodilo chybu na snímače teploty chladící kapaliny, výměněny obě a pár dní na to auto přestalo reagovat na plynový pedál, klapka je otevřena na plno.egr vyčištěný,klapka též, nemohl by někdo prosím poradit, na směřovat nebo se na to v Liberci mrknout? Zjistili jsme 7chyby a taky že nejde na pojistku číslo 18 šťáva. Momentálně cmotor točí a nechytne. Děkuji za rady, nasměrování nebo vynadaní že neumím hledat co tu už jeObrázek
[/img]
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33630
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mi by zajímalo ty nastartuješ skočí tam třeba 900 otáček šlapeč na plyn a nic, nebo jedeš jakoby tě někdo držel za prdel?
MichalM.
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 28 říj 2020, 19:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od MichalM. »

Když to šlo ještě nahodit tak plyn nereagoval a klapka otevřená na max . Otáčky cca 900
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33630
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

MichalM. píše:Když to šlo ještě nahodit tak plyn nereagoval a klapka otevřená na max . Otáčky cca 900

pokud nereaguje na plyn tak bys měl hned přepnout blok měřených hodnot a zjistit zda je pedál vadný, pokud ho řj vidí že přidává a nic, nebo je KO a řj si přidá na 1200,

v případě že už nemůžeš nastartoval plynový pedál reaguje připoj čerpadlo na kanystr chybí přísun paliva
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Toto vyzerá skôr na vyhnitú kabeláž, možno konektor na čerpadle, prípadne by som pozrel RJ ako vyzerá vnútri. Keď vymažeš chyby čo tam po zapnutí kľúčika/pokuse o štart hneď znovu nabehne?
MichalM.
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 28 říj 2020, 19:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od MichalM. »

KOnektory vypadají v pořádku. Nikde oxidace. I zasuvky v řídící jednotce vypadají v pohodě,ale dovnitř sme nekoukali,to jde? už prostě nenaskočí. Sítko v nadrži je taky čisté. Jenom vyměním palivový filtr,A v nádrži není bordel
Polo stalo 3 roky venku ,nastartovalo na drc prošlo STK, a jezdilo tyden.nafta je už naředěná novou. A když sme smazaly chybi tak pozapnuti klíčku už žádné neukazuje a motor jen točí ,
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

No tak ešte povol trubky či z nich strieka nafta a pozri či to nie je skočené. S RJ sa teda dá spojiť vždy a vždy po zapnutí kľúča zasvieti aj žhavenie?
MichalM.
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 28 říj 2020, 19:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od MichalM. »

Povolil jsem trubky na vstřicích a nafta stříká.
Po zapnutí klíčku problikne kontrolka žhavení, ale jenom krátce, tak ne jednu vteřinu.
S řídící jednotkou se spojit dá, ale momentálně po smazání chyb, žádné chyby nevypisuje.
Mrknu do té ŘJ jak to tam vypadá
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Predtým radšej ten rozvod ešte pozri.
MichalM.
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 28 říj 2020, 19:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od MichalM. »

Záhada pokračuje, auto bylo na VAGu a mechanik říkal že je vadné čidlo teploty(je nové) , a skoro všechny žhaviče KO. Prý se to vymění a půde to,tak se koupili žhaviče a nové čidlo, jenže nic. Zajímavé je že se zapojeným čidlem nezhavi a s odpojenym jo,ale nestartuje.
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Pokud máš aktivní závady co jsi poslal, tak máš někde chybu v kabeláži, bo vadna i samotna jednotka. Vytrestalo mě to na OI TDI, vadná kabeláž, vadné komponenty a jednotka KO, oprava jednotky 1500 a jelo se dal. Uvidis co najdes.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33630
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

MichalM. píše: Zajímavé je že se zapojeným čidlem nezhavi a s odpojenym jo,ale nestartuje.
michale máš bordel v tom že kontrolka spirálka nemá nic společného se žhavením,

pokud zhasne spirálka je to pokyn k počátku startu nic víc

jestli žhavení žhaví nebo nežhaví kontrolka to neřeší ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“