Vyšší spotřeba - ulomený konektor - ventil klimakompresoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Golf5Variant
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 18 lis 2020, 15:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Vejprty

Vyšší spotřeba - ulomený konektor - ventil klimakompresoru

Příspěvek od Golf5Variant »

Zdravím. Od mé nehody, kdy jsem boural auto na pravý předek mi po opravě stoupla dlouhodobá spotřeba cca. o 1 l. Spotřeba na volnoběh také stoupla. Vždy jsem měl 0.5-0.6l/h, nyní se nedostanu pod 0.8-0.9l/h (měl jsem podezření na rozštelované rozvody, diagnostika vypsala -2.2stupně, tak jsme je dali přesně na nulu, ale spotřeba pořád stejná. Nyní jsem si řekl, že auto ještě jednou vizuálně zkontroluju a zjistil jsem, že mám vylomený konektor od klimakompresoru, jedná se o ten ventil. Konektor byl tedy asi celou dobu rozpojený. Otázka tedy zní, je možné, že je ta spotřeba kvůli tomu? Že např. klima neustále běží a zvyšuje to tedy jak spotřebu na volnoběh, tak i běžnou dlouhodobou spotřebu? Díky za odpověď ;) Obrázek

Volkswagen Golf V Variant, 1.9TDI BLS 77kW
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Pokud je obvod přerušen, tak klima nepůjde, ale jednotka v klimě bude psát jeho chybu + je možné že spustí ventilátory na plné otáčky.
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

ne
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Co třeba poškozený chladič vzduchu-COLER? Netěsné vzduchové hadice?
To je situace!
Golf5Variant
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 18 lis 2020, 15:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Vejprty

Příspěvek od Golf5Variant »

Při opravě byl měněn intercooler. A co se týče toho vzduchu, nově se měnila i hadice od Intercooleru, ale auto při jízdě "sviští". Svištění bylo ale už před nehodou a to byla spotřeba dobrá, zřejmě je to nějaké podfouknuté těsnění někde u chladiče spalin, jak jsem se tak díval zde po fóru. Nyní po té nehodě se zvedla dlouhodobá opravdu o cca. 1 litr. A na volnoběh také stoupla. Všechny filtry jsou měněný.
Volkswagen Golf V Variant, 1.9TDi BLS 77KW
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Pokud chceš ventil můžu se ti podívat nějaký mám...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“