Passat BMR 125kW netěsní vstřiky? Nafta ve výfuku a v oleji

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Kvido.Kvidovic
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 črc 2019, 20:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Vracov

Passat BMR 125kW netěsní vstřiky? Nafta ve výfuku a v oleji

Příspěvek od Kvido.Kvidovic »

Ahoj. Jdu si pro radu, už nevím na co se zaměřit. Motor BMR, vyndávali se vstřiky, kvůli výměně trysek za větší. Po zpětné montáži vstřiků s novýma tryskama a těsnivem nastal problém, že auto nešlo nastartovat. Po několika dením trápení jsem zjistil, že mám ve výfukových svodech a vedení k egru celkem velké množství nafty. Taky zjevně přibylo oleje. Měl jsem nějaou dobu zapnuté podávací čerpadlo v nádrži na přímo kvůli zaplnění systému naftou (výměna palivového filtru), očividně se nafta natlačila i tam kam neměla. Otázka zní kudy a proč když je nové těsnivo a nenese známky žádného poškození. Vypadá to, jako by netěsnil ten kónus na vstřiku vůči kónusu co je v hlavě v šachtě pro vstřik. Díky za každé názory.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20363
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No, nebo jsou ty supr větší trysky na hovno a protíkají ? I kdyby ty kužely netěsnily na 100% tak tam přece nemůže téct nafta,na to jsou tam ty gumičky který to těsní v hlavě - není vymačkaná-šachty?
Kužely se měly trošku přeprášit tak jako tak, šrouby na vstřiky nový?
Kvido.Kvidovic
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 črc 2019, 20:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Vracov

Příspěvek od Kvido.Kvidovic »

Šachty jsou ok, nové gumičky, šrouby, dotaženo dle hodnot v autodatech. Hlava přebroušená, otlakovaná. Zjištění: na vypůjčené vstřiky z vrakáče motor normálně nastartuju a má normální chod. Z toho plyne, že jsou na nic ty upravené vstřiky i když úpravce tvrdí že jsou v pořádku a neupravoval je poprvé a nikdy s němi problém nebyl. Hold někdy to přijít muselo...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20363
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No, to jsem čekal...dneska do toho hrabe kde kdo a taky to tak vypadá,není úpravce jako úpravce že..

U nás taky jeden se někde dočetl že se mu zlepší starty když si vyčistí vstřiky ( P307 2.0HDi ) vybaven teoretickými znalostmi z "enterneto" se po nedělním obědě do toho pustil,už při demontáži ulámal ty plastový čudle kam se strkají štekry,to mu nestačilo,do svěráku a vstřiky rozebral,no asi tam nic zázračného nezjistil ( asi tam čekal bakuli hlíny nebo já nevím ) tak to všechno sesypal do krabice od bot a došel s tím k nám a´t mu to složíme a seřídíme,jestle pré máme to mašino na to (rofl)
Tak mu kolega říká jo,támhle za vratama vlevo venku,tak tam šel a tam velká železná bedna na šrot,tady nic kurva není,tak mu říká no,to je ono,ta bedna,to je jediná mašina která si s tím už poradí (noteeth)
Tak se urazil,za týden došel,pré kurva to je drahý jak prase ty nový TRYSKY,to na zetóra to stávalo 300,co s tím,takl mu kolega co dělaá díly nadělil za 6000 jiný vstřiky,namontoval mu je a dodnes spokojeně jezdí... ;)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

roman1648 píše: Tak mu kolega říká jo,támhle za vratama vlevo venku,tak tam šel a tam velká železná bedna na šrot,tady nic kurva není,tak mu říká no,to je ono,ta bedna,to je jediná mašina která si s tím už poradí (noteeth)
Dobrý, sem se zase zasmál, ty lidi ani nečuměj, když někam jdou a neví kolem čeho jdou ... Ale pustit se do věcí není problém :D
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9221
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Nebude ale u PPD potřeba upravit mapu???
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Kvido.Kvidovic
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 09 črc 2019, 20:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Vracov

Příspěvek od Kvido.Kvidovic »

hansdob píše:Nebude ale u PPD potřeba upravit mapu???
Jj s tím se počítá.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“