KO turbo 1,8 TSi po 44 tis km

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

KO turbo 1,8 TSi po 44 tis km

Příspěvek od sikin1987 »

Ahoj, já mám prostě pech měsíc řeším ejstli hodit GTI do áček,ale kolega mechš mě přesvedčoval abyhc si to nechal,že to je spolehlivý a na posrání to má čas 100 tis km.
Včera jsem vyjel a začalo s eozývat jakoby netěsnost od turba. po 10 km horší zvuky a klepání. dlašícgh 10 km z5 domů kontrolka motoru a bez výkonu než jsem dojel domů už šel bílý dým z výfuku
Dneska jsme došel a chtěl na jen zkusit nastartovat a motor chytil zaklepal a chípl. pak už jen točil.
Kdo zná jak jsou ty turba řešené? Předpokládám,že vrtulka vletěla pod vnetila je po motoru?
známej co dělal ve škodovce říkal,že to octavie 1,8 TSi 132kw dělali klidně aj v 20 tis km a předpis byl vyměnit turbo, sundat vanu vyčistil dát olej filtr a pustit,ale já si to osobně nemyslím. poradí někdo? něž se začne rozebírat a zhánět motor?
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Co tam máš za kód BWA nebo CCZA
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

DAJA EURo 6 dualni vstrikovani je to stejny motor jako octavia 3 132 kw turbo uplne stejny i kdyz maji desitky kodu celej koncern porad jedno turbo IHI
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

kdybys misto hledani mojich diskuzi vedel neco tehcnickeho k turbu tohoto TSI byl bys uzitecny! Ted tady vytahujes jen nesmyslny hovna! Mam potvrzeny ,ze se o tom krouceni hridelek vi a zadny benzine v oleji nebo ethanol na to nema vliv to je davna minulost!!!! a vyresena
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Kde bereš takovou jistotu, že ten předpoklad je správný?
sikin1987 píše:Předpokládám,že vrtulka vletěla pod vnetila je po motoru?
Tys to neviděl a tady chceš 100% odpověď? To ti fakt řekne jen křišťálová koule.

Ad ta vyřešená historie, že ses nepochlubil ;) Jestli to nemělo vliv, no asi ne, na těch asi 7 000 km cos najel, to ani koncern nedělá takový šlupky, aby to nemazaný turbo nepřežilo ...

Až budeš opravdu vědět, co tomu je, tak se ozvi a radu dostaneš, věštírnu ale neprovozuji.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

Rayx píše:Kde bereš takovou jistotu, že ten předpoklad je správný?
sikin1987 píše:Předpokládám,že vrtulka vletěla pod vnetila je po motoru?
Tys to neviděl a tady chceš 100% odpověď? To ti fakt řekne jen křišťálová koule.

Ad ta vyřešená historie, že ses nepochlubil ;) Jestli to nemělo vliv, no asi ne, na těch asi 7 000 km cos najel, to ani koncern nedělá takový šlupky, aby to nemazaný turbo nepřežilo ...

Až budeš opravdu vědět, co tomu je, tak se ozvi a radu dostaneš, věštírnu ale neprovozuji.
pochopil jsi otazku? ja to resil s nasim emchanikem co je nemocny a nedokaze si uvedomit jestli se jednoduse dostanou kusy turba do snai a pod ventil! Byvaly vedocui mi rekl, co jsme psal,ze na oktavkach byl ripis nove turbo vycistit vanu motoru a pustit coz vubec nechapu. otazka rposte byla na cloveka co uz nekd ytakove turbo na tomto motoru mel v praxi a ne co tomu je.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Toto konkrétně jsem neviděl ale vidlě jsem turba rozpadlý vejpůl a do motoru to nikdy nic nenasálo, samo to chce vyčistit sání,IC atd samozřejmě můžou se zkušebně změřit tlaky než se namontuje nový turbo
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Jo tyhle motory nakoupili výhodné s oktavkami policii a dle známého jsou všechny více v servisu než jezdí :-)
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Bravomv
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Registrován: 17 říj 2017, 19:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bravomv »

Když to k policii přišlo, tak po nájezdu již nějakých 20 až 40 tis. začal motor divně běžet na volnoběh, opravdu zvláštní zvuk. To bylo hlavně u aut, kde to více běželo jen na volnoběh při dlouhých stáních. Údajně zjistili, že to může dělat turbo, které je špatně mazané při dlouhém "klepání" pouze na volnoběh. Tak to těm základním útvarům posbírali a údajně dávali tam, kde se opravdu s auty jezdilo v běžném provozu.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

mam sice auto nakrivo,ale merka oleje byla sucha takze se to nejspis pridrelo :? . Asi budu rovnou zhanet motor bude jen 2x vic prace jak turbo.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jako každý oturbený motor potřebuje údržbu, tam nejde nic ojebat. Ten motor byl dobrý, ale jak se ojebala výměna a řidič si nevšimal, že má místo oleje botu, tak byl problém. Couračky po městě nebo kloktání jak to Češi dovedou jej odrovnalo. Ve vanách byly nánosy jako u přímého vstřiku, takže pečlivě vyčistit, bezpodmínečně nová chrom trubka k turbu, kontrola oil. čerpadla, nový kvalitní olej a točit..od toho to turbo je.. :)
nepropadat panice...
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Jericho: Tady se bavíme právě o přímo vstřiku TSI 😁
Což je oproti staré dobré 1.8T paskvil..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

AhA, tak to prrr. . Musím se podívat, co tam teda doma mám, přitom mám dojem, že na hlavě je AEE nebo tak nějak..Nevšiml jsem si, že to tam majitel psal.. :o
nepropadat panice...
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

jericho-3 píše:Jako každý oturbený motor potřebuje údržbu, tam nejde nic ojebat. Ten motor byl dobrý, ale jak se ojebala výměna a řidič si nevšimal, že má místo oleje botu, tak byl problém. Couračky po městě nebo kloktání jak to Češi dovedou jej odrovnalo. Ve vanách byly nánosy jako u přímého vstřiku, takže pečlivě vyčistit, bezpodmínečně nová chrom trubka k turbu, kontrola oil. čerpadla, nový kvalitní olej a točit..od toho to turbo je.. :)
nevím na co naražíš,když na oleji bylo najeto 8 tis km a to se odsával ,kvuli ředění benzínem a pak při ježdění dálek okamžitě zase doléval do maxu.

Mám potvrzeno,že se jedná o závadu vadného dílu co je známá!!!!
žádná udržba ani řidič by nci nevyřešil! Stalo se to prostě bez jakéhokoliv upozornění jen to začalo lehce a pak šluz ukroutilo se běhm 10 km
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“