KO turbo 1,8 TSi po 44 tis km
Moderátoři: šulda, Moderátoři
KO turbo 1,8 TSi po 44 tis km
Ahoj, já mám prostě pech měsíc řeším ejstli hodit GTI do áček,ale kolega mechš mě přesvedčoval abyhc si to nechal,že to je spolehlivý a na posrání to má čas 100 tis km.
Včera jsem vyjel a začalo s eozývat jakoby netěsnost od turba. po 10 km horší zvuky a klepání. dlašícgh 10 km z5 domů kontrolka motoru a bez výkonu než jsem dojel domů už šel bílý dým z výfuku
Dneska jsme došel a chtěl na jen zkusit nastartovat a motor chytil zaklepal a chípl. pak už jen točil.
Kdo zná jak jsou ty turba řešené? Předpokládám,že vrtulka vletěla pod vnetila je po motoru?
známej co dělal ve škodovce říkal,že to octavie 1,8 TSi 132kw dělali klidně aj v 20 tis km a předpis byl vyměnit turbo, sundat vanu vyčistil dát olej filtr a pustit,ale já si to osobně nemyslím. poradí někdo? něž se začne rozebírat a zhánět motor?
Včera jsem vyjel a začalo s eozývat jakoby netěsnost od turba. po 10 km horší zvuky a klepání. dlašícgh 10 km z5 domů kontrolka motoru a bez výkonu než jsem dojel domů už šel bílý dým z výfuku
Dneska jsme došel a chtěl na jen zkusit nastartovat a motor chytil zaklepal a chípl. pak už jen točil.
Kdo zná jak jsou ty turba řešené? Předpokládám,že vrtulka vletěla pod vnetila je po motoru?
známej co dělal ve škodovce říkal,že to octavie 1,8 TSi 132kw dělali klidně aj v 20 tis km a předpis byl vyměnit turbo, sundat vanu vyčistil dát olej filtr a pustit,ale já si to osobně nemyslím. poradí někdo? něž se začne rozebírat a zhánět motor?
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
DAJA EURo 6 dualni vstrikovani je to stejny motor jako octavia 3 132 kw turbo uplne stejny i kdyz maji desitky kodu celej koncern porad jedno turbo IHI
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Pěkná historie, na 3, ředění oleje, včetně té "léčby" ethanolem
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=170509
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=174964
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 90#1238290
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 89#1257189
https://forum.skodahome.cz/topic/135334 ... nt=2347505
https://forum.skodahome.cz/topic/135334 ... nt=2459918
a teď bys rád diagnostiku po telefonu/foru? To je fakt na křišťálovku ...
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=170509
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=174964
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 90#1238290
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 89#1257189
https://forum.skodahome.cz/topic/135334 ... nt=2347505
https://forum.skodahome.cz/topic/135334 ... nt=2459918
a teď bys rád diagnostiku po telefonu/foru? To je fakt na křišťálovku ...
kdybys misto hledani mojich diskuzi vedel neco tehcnickeho k turbu tohoto TSI byl bys uzitecny! Ted tady vytahujes jen nesmyslny hovna! Mam potvrzeny ,ze se o tom krouceni hridelek vi a zadny benzine v oleji nebo ethanol na to nema vliv to je davna minulost!!!! a vyresenaRayx píše:Pěkná historie, na 3, ředění oleje, včetně té "léčby" ethanolem
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=170509
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=174964
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 90#1238290
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 89#1257189
https://forum.skodahome.cz/topic/135334 ... nt=2347505
https://forum.skodahome.cz/topic/135334 ... nt=2459918
a teď bys rád diagnostiku po telefonu/foru? To je fakt na křišťálovku ...
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Kde bereš takovou jistotu, že ten předpoklad je správný?
Ad ta vyřešená historie, že ses nepochlubil
Jestli to nemělo vliv, no asi ne, na těch asi 7 000 km cos najel, to ani koncern nedělá takový šlupky, aby to nemazaný turbo nepřežilo ...
Až budeš opravdu vědět, co tomu je, tak se ozvi a radu dostaneš, věštírnu ale neprovozuji.
Tys to neviděl a tady chceš 100% odpověď? To ti fakt řekne jen křišťálová koule.sikin1987 píše:Předpokládám,že vrtulka vletěla pod vnetila je po motoru?
Ad ta vyřešená historie, že ses nepochlubil

Až budeš opravdu vědět, co tomu je, tak se ozvi a radu dostaneš, věštírnu ale neprovozuji.
pochopil jsi otazku? ja to resil s nasim emchanikem co je nemocny a nedokaze si uvedomit jestli se jednoduse dostanou kusy turba do snai a pod ventil! Byvaly vedocui mi rekl, co jsme psal,ze na oktavkach byl ripis nove turbo vycistit vanu motoru a pustit coz vubec nechapu. otazka rposte byla na cloveka co uz nekd ytakove turbo na tomto motoru mel v praxi a ne co tomu je.Rayx píše:Kde bereš takovou jistotu, že ten předpoklad je správný?Tys to neviděl a tady chceš 100% odpověď? To ti fakt řekne jen křišťálová koule.sikin1987 píše:Předpokládám,že vrtulka vletěla pod vnetila je po motoru?
Ad ta vyřešená historie, že ses nepochlubilJestli to nemělo vliv, no asi ne, na těch asi 7 000 km cos najel, to ani koncern nedělá takový šlupky, aby to nemazaný turbo nepřežilo ...
Až budeš opravdu vědět, co tomu je, tak se ozvi a radu dostaneš, věštírnu ale neprovozuji.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Když to k policii přišlo, tak po nájezdu již nějakých 20 až 40 tis. začal motor divně běžet na volnoběh, opravdu zvláštní zvuk. To bylo hlavně u aut, kde to více běželo jen na volnoběh při dlouhých stáních. Údajně zjistili, že to může dělat turbo, které je špatně mazané při dlouhém "klepání" pouze na volnoběh. Tak to těm základním útvarům posbírali a údajně dávali tam, kde se opravdu s auty jezdilo v běžném provozu.
mam sice auto nakrivo,ale merka oleje byla sucha takze se to nejspis pridrelo
. Asi budu rovnou zhanet motor bude jen 2x vic prace jak turbo.

ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Jako každý oturbený motor potřebuje údržbu, tam nejde nic ojebat. Ten motor byl dobrý, ale jak se ojebala výměna a řidič si nevšimal, že má místo oleje botu, tak byl problém. Couračky po městě nebo kloktání jak to Češi dovedou jej odrovnalo. Ve vanách byly nánosy jako u přímého vstřiku, takže pečlivě vyčistit, bezpodmínečně nová chrom trubka k turbu, kontrola oil. čerpadla, nový kvalitní olej a točit..od toho to turbo je.. 

nepropadat panice...
nevím na co naražíš,když na oleji bylo najeto 8 tis km a to se odsával ,kvuli ředění benzínem a pak při ježdění dálek okamžitě zase doléval do maxu.jericho-3 píše:Jako každý oturbený motor potřebuje údržbu, tam nejde nic ojebat. Ten motor byl dobrý, ale jak se ojebala výměna a řidič si nevšimal, že má místo oleje botu, tak byl problém. Couračky po městě nebo kloktání jak to Češi dovedou jej odrovnalo. Ve vanách byly nánosy jako u přímého vstřiku, takže pečlivě vyčistit, bezpodmínečně nová chrom trubka k turbu, kontrola oil. čerpadla, nový kvalitní olej a točit..od toho to turbo je..
Mám potvrzeno,že se jedná o závadu vadného dílu co je známá!!!!
žádná udržba ani řidič by nci nevyřešil! Stalo se to prostě bez jakéhokoliv upozornění jen to začalo lehce a pak šluz ukroutilo se běhm 10 km
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm