KOUPE A6 132KW TIPTRONIC
Moderátoři: šulda, Moderátoři
KOUPE A6 132KW TIPTRONIC
chci koupit A6 2,5 132 kw tiptronik a chtel bych poradit na co si mam dat hlavne pozor?nebo raci 110kw? co spotreba?

VW PASSAT 96KW,02
kdys uz tak 132 kw jede to lepe))) znacne)
davat predevsim pozor na stocene kilometry neni problem to auto stocit o 300-400 tis (ani to nepoznas!!!!).
jako kazde auto kastle elektrika
u audi predni naprava sece neco vydrzi ale novou ti tam nikdo neda pred koupi zokntrolovat cepy
no a motor je kapitolka sama o sebe
- ridici vstrik na 3 valci (uplne posledni na strane spolujezce) vede znej drat mel by mejt 80-120 ohmu
- ventil N75 ci ventil EGR by mely mejt mylsim 14-25 ohmu presne ted nevim
- kouknout na 1 vacku vickem dolevani oleje podku prdy vidis vzit kovovej dlouhej sroubovak prejt pres ty vacky nesmi tam bejt vyjeta draha (vydrene) mely by mejt uplne krasne hladke jde na ne posvititi baterkou))))
- zkouknout motor nemel by bejt od oleje pokud zne tece tak se o to asi moc nikdo nestaral.
- zkouknout servisku zavolat si do servisu nebo zajet a zkontrolovat platnost ale na toto se moc nespolehej kdys to bude ok)))
- rozvody zkontrolovat jseli jsou nejsou
- nastartovat mel by nastartovat na drc pokud ne je neco spatne svicky, predvstrik nebo neco horsiho
- hlucnost ruzne klepani a zvuky (pozor na pisteni ci hlucnost kladek)
- nechat to napichnout na diagnostiku zkontrolovat kanaly 1 3 11
- zkontrolovat pri tom vahu vzduchu
toto je zaklad to udelat musis asi sem na neco zapomel ale snad nekdo neco poradi jeste
davat predevsim pozor na stocene kilometry neni problem to auto stocit o 300-400 tis (ani to nepoznas!!!!).
jako kazde auto kastle elektrika
u audi predni naprava sece neco vydrzi ale novou ti tam nikdo neda pred koupi zokntrolovat cepy
no a motor je kapitolka sama o sebe
- ridici vstrik na 3 valci (uplne posledni na strane spolujezce) vede znej drat mel by mejt 80-120 ohmu
- ventil N75 ci ventil EGR by mely mejt mylsim 14-25 ohmu presne ted nevim
- kouknout na 1 vacku vickem dolevani oleje podku prdy vidis vzit kovovej dlouhej sroubovak prejt pres ty vacky nesmi tam bejt vyjeta draha (vydrene) mely by mejt uplne krasne hladke jde na ne posvititi baterkou))))
- zkouknout motor nemel by bejt od oleje pokud zne tece tak se o to asi moc nikdo nestaral.
- zkouknout servisku zavolat si do servisu nebo zajet a zkontrolovat platnost ale na toto se moc nespolehej kdys to bude ok)))
- rozvody zkontrolovat jseli jsou nejsou
- nastartovat mel by nastartovat na drc pokud ne je neco spatne svicky, predvstrik nebo neco horsiho
- hlucnost ruzne klepani a zvuky (pozor na pisteni ci hlucnost kladek)
- nechat to napichnout na diagnostiku zkontrolovat kanaly 1 3 11
- zkontrolovat pri tom vahu vzduchu
toto je zaklad to udelat musis asi sem na neco zapomel ale snad nekdo neco poradi jeste
ja jezdim s A4 motor 132kw cipnutej ai na 200 koni nemam graf z brzdy nemam cas tam jet))) quattro manual dlouhodoba za 8,2 litru viz
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/146520.html
nad 10 se nedostanu (a to tomu davam, nejmene sem mel 7,3 v zime bez klimatizace kombinovana.
dalnice klidne 6 litru pri jizde 120-130 km/h
je to dost individualni
na koupi auta i motoru si dej cas a fakt to prohlidni nestoji to pak za tu namahu resit vydreny vacky spatnou vahu vzduchu atd....
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/146520.html
nad 10 se nedostanu (a to tomu davam, nejmene sem mel 7,3 v zime bez klimatizace kombinovana.
dalnice klidne 6 litru pri jizde 120-130 km/h
je to dost individualni
na koupi auta i motoru si dej cas a fakt to prohlidni nestoji to pak za tu namahu resit vydreny vacky spatnou vahu vzduchu atd....
U Tiptronicu si dej pozor aby to plynule řadilo, hlavně to nesmí vůbec cukat hlavně když sešlápneš víc plyn, tak to jakoby podřadí a to musí udělat úplně plynule, žádný cukání, jinak tam toho moc nepoznáš, je to sázka do loteriephamersky píše:tak dik za rady,a co ten tiptronic?nemam se toho bat?vydrzi hodne?
Spíš bych se poohlídnul po autě z německa s pravdivou historii tady se s tim jedou hrozný triky a může se ti stát že do auta nasypeš dalších 50-100 tis. Jinak se spíš snaž koupit r.v. 2003 nebo od 7/2002 ale nevim kolik chceš investovat. Já chtěl taky něco kolem 2002, málem jsem šel i do 2001 a nakonec jsem vzal 10/2003 na ukor najetých kilometrů, mělo to 190 ale tyhle novější motory maj líp řešený turbo, vačky,... ale nejvíc záleží na původním majiteli a na servisování.
Přeju štastnej výběr
Opravy vad.řj,ABS,autoradií,navi. 774446776