Moudra o STK

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20360
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Já myslím že ne to co kdysi fólie na oknech v prazich diry zaslepený páskou atd
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1877
Registrován: 28 úno 2016, 18:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od fekálek »

protože na ukrajině byla korupce který se tady už asi taky blížime, tak tam stk zrušili a je pokoj :-))))
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9221
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Myslím že všichni co v tomhle oboru jsme dlouho víme svý a od roku 1993 se toho moc nezměnilo.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20360
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jo, musíš mít známý, nebo známý kteří mají správný známý (rofl) a nebát se pustit orla nějakýho no..
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3783
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Jako pokud někdo dělá auta 20 let a 20 let jezdí na jednu STK alespoň 2x do měsíce, tak tam musí mít za ty roky nějakého známého i kdyby nechtěl. A pokud nemá tak je sociopat a straní se jakémukoliv kontaktu s jinou osobou.
Já když začínal tak na technické jsme taky nikoho neměli. Ale za ty roky je to o něčem jiném, nemusíš pouštět orly a stejně něco přehlídne když je třeba. Jak říká, je to o osobní důvěře a o tom že to co on teda pustí, já dál nepustím a pořeším to. Samozřejmě to nesmí být totální vrak. S takovýma tam ani nejezdím, nebudu si dělat ostudu
Nějaké lehké závady, jako povrchová koroze a únik oleje atd, to vůbec neřeším i kdyby to bylo u nového auta. Ať si tam napíše co chce, je mi to jedno.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Každý zákon je sice norma, ale má hluchá místa , která má dořešit ten, který jej kontroluje a sankcionuje. Podpis a razítko je vždy velká síla a pokušení. Proto mají být vybíráni jen lidé určitých kvalit, což samozřejmě v realitě je problém. Dle mého názoru technik má kontrolovat důležité věci, které ohrožují provoz a má být tak technicky zdatný , aby oddělil hovadiny od průseru. Laborovat nad kravinou, která se už po vyjetí z brány může změnit, a která neohrožuje nikoho je neprofesionální chování a klidně bych dal vykouřit svému šéfovi, kdyby se mu to nelíbilo. Jenže právě na kravinách se dá šikanovat. Mě když řekne technik, špatný brzdy, tak ani neceknu, stejně to vidím na brzdě osobně. vždy jsem respektoval technika a i když mě nechal projít, opravil jsem to..Je to o lidech, protože rozumný zákonodárce ví, že žádný zákon nemůže vyřešit všechny nuance života a proto má rozhodnout ten, který má to razítko. Když se ušklíbne a mele něco o nekvalitním laku nebo prasklině na nárazníku, vím, že je to vůl..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“