Zdravím, chtěl bych prosím o radu co může být za problém a případně o doporučení na nějakého motoráře ze Zlínského kraje?
Jde o motor 2.0 TDi PD 103 kW.
Jsou na něm novém rozvody, repasovaný startér, repasovaná vyvažovací hřídel olejového čerpadla, nová baterie, nový olej a v srpnu nové žhaviče (údajně, dělal to bývalý majitel).
Problém je se startováním. Nejprve pokud auto stálo v těchto mrazech 24 hodin, tak při startování motor chytl na cvak, ale jakoby postupně naskakoval válec po válci a rozjel se. S dalšími starty ten den už problém nebyl.
No ale teď se problém asi prohloubil. Už 2x se mi stalo, že jsem startoval při odstávce cca 30 minut (-5°C) a nejprve motor tak vteřinu točil, zarachotil a nějak nekultivovaně naskočil. Teď naposledy motor zase hned naskočil, ale jen ohromně zaburácel a zhasl. Nastartoval jsem až na 3. pokus.
Můžete prosím z tohoto popisu nějak určit, co se mi to s autem děje? Bojím se, že jednoho dne nenastartuju...
Zase špatné starty 2.0 TDi PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zase špatné starty 2.0 TDi PD
Naposledy upravil(a) Alfo dne 15 úno 2021, 17:54, celkem upraveno 2 x.
Ještě bych doplnil: Na youtube jsem našel video s velmi podobným problémem. Je to sice jiný motor, ale projev je podobný u toho startování.
https://www.youtube.com/watch?v=cQN1TbQ ... e=emb_logo
A jedna informace, která se může třeba hodit. Když jsem auto kupoval, tak VAG ukazoval chybu něco ve smyslu "občasné vynechávání žhavičů". Majitel říkal, že žhaviče jsou vyměněné a že to v servisu zapomněli vymazat.
https://www.youtube.com/watch?v=cQN1TbQ ... e=emb_logo
A jedna informace, která se může třeba hodit. Když jsem auto kupoval, tak VAG ukazoval chybu něco ve smyslu "občasné vynechávání žhavičů". Majitel říkal, že žhaviče jsou vyměněné a že to v servisu zapomněli vymazat.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 77
- Registrován: 26 zář 2011, 19:02
- Bydliště: anglicko