Poloha snimaca otacok klukoveho hriadela aex 1.4 44kw g28

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20300
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo, to je ofiko postup,jenže ty věci na to už nikdo nemá,je to historie.. poslední AEE co jsem dělal borec taky nejprve sám rozvrtal, nejhorší bylo najít polohu aby to nějak jelo ale to jsem se odpíchnul od horní úvrati, jakmile to chytlo, nechal jsem to ohřát, doladil jsem to na ucho a je to,motor šlape,startuje,nežere,dědula si to nemůže vynachválit
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 12 dub 2014, 12:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fenix9555 »

Prosim ta ale tu sa nastavuje manualne ?? Na tomto motore je rozdelovac zo snimacom otacok a je tam elektronicka indukcna cievka takze stred palca na rysku v rozdelovaci a potom stroboskop nebude stacit ?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20300
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Bude, já bych to nedramatizoval...
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 12 dub 2014, 12:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fenix9555 »

Takže nastavenie prebehlo uplne jednoducho diagnostika motor kanal 001 basyc setings motor si zdvihne otacky pripojit klasicky stroboskop anastavit 6 stupnov ziadne snimace a zbytocnosti netreba motor bezi pekne aj taha este som zabudol po tomto ukone urobit adaptaciuklapky.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Marek77 píše:Samotný stroboskop není k ničemu. K nastavení musí být především diagnostika a taky snímač horní úvrati, který se dočasně musí namontovat do otvoru k setrvačníku.
ale je

namaluješ si rysky na řemenici, vag seřízení zastavíš regulaci a rozdělovač stroboskop našteluješ rysky

dělám to tak
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

roman1648 píše:Bude, já bych to nedramatizoval...
Uvést do chodu , při běhu najít ten nejlepší chod a zkusit zastartovat, pokud to chytne na otočení, trochu přidat a zkusit, chce to najít polohu kdy startér nemůže motor převalit a pak ubrat až s tím pořádně zavrtí a je to. Samozřejmě to ověřit není na závadu , ale někdy ty číslíčka člověka popletou nehledě na to, že každý motor chce něco jiného. Dělat vše pouze podle foršriftu má jedno ůskalí, veškeré nařízené hodnoty platí pro motor v PERFEKTNÍM stavu ..A kdo ho má?
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5729
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

ja to robím na starých verkloch pristrojem na meranie emisíí. vidím ked točím rozdelovačem v jakem bode ma najlepší hodnoty. Podla uhlovodíku je to poznat hned
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“