nevíte někdo ze starších ročníků jak nabudit dynamo na V3S?
Stačí pouze prohodit + kabel na - na dynamu, a - kabelem škrtnout o plus na dynamu? Díky
Nabuzení dynama V3S
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nabuzení dynama V3S
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel

WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Na relé odpojíš kabel ze svorky M a D. Nastartuješ a kabely M a D na chvilku spojíš. Chcípneš motor a kabely zapoj zpátky. Tak se budí dynamo na V3S s relé 02-9403.22.
Pokud tam máš jiný relé, dáš kabel od dynama ze svorky M na moment na kostru a motor samozřejmě běží. Pak chcípnout motor a zapojit zpět.
hansdob: Ano, dynamo je jako stejnosměrnej motor ale dynamo někdy ztratí remanentní(zbytkový) magnetizmus a není schopno se samo nabudit. Stane se to po dlouhym stání auta nebo po rozebrání dynama.
Pokud tam máš jiný relé, dáš kabel od dynama ze svorky M na moment na kostru a motor samozřejmě běží. Pak chcípnout motor a zapojit zpět.
hansdob: Ano, dynamo je jako stejnosměrnej motor ale dynamo někdy ztratí remanentní(zbytkový) magnetizmus a není schopno se samo nabudit. Stane se to po dlouhym stání auta nebo po rozebrání dynama.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
Ale i ty uměly potrápit, pamatuji případ kdy na našem rodiném favoritu po výměně relé auto né a né dobíjet. Chlapi si s tím v servisu lámali půl dne hlavu až jede ze zoufalství prohlásil že zkusí cikánskou zkoušečku a pustil do relé proud a pak ho zkusil vrátit do altecu a hle auto najednou nabíjelo. Jediný co pak prohlásil, Ti kokoti to relé neměli nabuzený.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi