O1 zimáky sjeté vnitřky - přitom geo byla dělaná - nová geo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 727
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

roman1648 píše:My si za geo bereme 500 což si myslím že není zlodějina..
Byl jsem nedávno tady u nás na geo, pár lidí mi ji doporučilo.
Jako ten kluk, co to dělal, si dal záležet a vypadá to OK, to zase ano.
Ale k ceně. Že prý platí tisíc kč, říkal známý. Fajn, co jezdím jinam, tak to dělají za 750 - 850kč, takže litr, proč ne.
Udělali mi geo, jdu platit a říkám, že doklad nepotřebuju. Majitel mi odpověděl:
"Dva tisíce". Říkám mu, kolik? Dvojku? "Ano, tisíc za nápravu"
Toho chlapa znám dobře spoustu let, ale dvojku bez papíru za geometrii na O2, to jsem se začal rozhlížet, kde je skrytá kamera.
Chvilku jsem dumal, jestli mi to stojí za nějaký rozruch, nakonec vytáhnul prachy, zaplatil a šel pryč.
Asi příplatek za to, že jezdím do jiného servisu jak na geo tak na běžný servis.
A, i když jsem nad tím od té doby moc nepřemýšlel, asi se nic nezmění. :)
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14447
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Patrně ti co u pána platili tisíc měli jen jednu seříditelnou nápravu. Zase na druhou stranu jestli je geometrie udělaná dobře, tak bych to přešel, s tím jsem si užil svoje, volant nakřivo auto jede rovně, volat rovně auto táhne dolepa apod.
Nedávno jsem byl s T4 a platil jsem 1 650kč, na přední ose seřízení záklonu na zadních silentblokách, odklonů na excentrech horních čepů a pak souběh na spojovačkách řízení.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

OťasTDi píše:Tak chlapci...měřeno rozpěrkou samodomo vyrobenou, ale naprosto funkční a???? naprosto shodné....měřeno od vnitřního límce ráfku k druhé straně...jakoby vpředu a vzadu (myšleno na přední nápravě)
Pokud máš 0 zbíhavost a odklon -0.50 tak ti to sežere vnitřek kola.Je potřeba znát i odklon a čím dál častěji i to jak se auto zatěžuje a podle toho přidáš zbíhavost nebo rozbíhavost.
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

když dělám něco na přední nápravě, tak si pak odklony seřídím vodováhou a sbíhavost svinovacím metrem, že si změřím rozchod podle drážek na pneu zepředu a zezadu a srovnám to. Pak s tím třeba ještě takto týden/14 dní jezdím, než se dostanu na geo. Tam mám většinou odklon OK a sbíhavost sice nic moc, ale vždy v zeleném, že stačí jen lehce doladit...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20327
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

2 litry bez papíru bych mu nedal, to ses měl ozvat, to vás natáh matko :roll:
Právě díky tomu si někteří zmrdi myslí že si můžou dovolit všechno zákazník zmačká čepici a odejde, kdyby ti řekl 3 litry tak mu je dáš taky ? Nebo kde je ta i morální hranice za půl hodiny práce ? To že se někteří začnou ohánět že co ta geometrie stála a tak podobně, ano, beru, ale zase odsud podsud a proto je dobré si i cenu domluvit dopředu
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4910
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

geo píše:
OťasTDi píše:Tak chlapci...měřeno rozpěrkou samodomo vyrobenou, ale naprosto funkční a???? naprosto shodné....měřeno od vnitřního límce ráfku k druhé straně...jakoby vpředu a vzadu (myšleno na přední nápravě)
Pokud máš 0 zbíhavost a odklon -0.50 tak ti to sežere vnitřek kola.Je potřeba znát i odklon a čím dál častěji i to jak se auto zatěžuje a podle toho přidáš zbíhavost nebo rozbíhavost.
Dám sem protokol ale nebude to hned....všude mají teď plno...takže jak to půjde, tak oživím téma
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 727
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

roman1648 píše:2 litry bez papíru bych mu nedal, to ses měl ozvat, to vás natáh matko :roll:
Právě díky tomu si někteří zmrdi myslí že si můžou dovolit všechno zákazník zmačká čepici a odejde, kdyby ti řekl 3 litry tak mu je dáš taky ? Nebo kde je ta i morální hranice za půl hodiny práce ? To že se někteří začnou ohánět že co ta geometrie stála a tak podobně, ano, beru, ale zase odsud podsud a proto je dobré si i cenu domluvit dopředu
No ano, však to je důvod, proč jsem se o tuto zkušenost podělil.
A dát mu je nebo nedat, to jsem taky chvilku přemýšlel. :)
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20327
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jasný no, tak příště už budeš chytřejší, já jen myslel že se mi to zdá prostě dost, nic proti tobě ;)
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

martinsidlo píše:Velká sbíhavost. Příčin nespočet,od špatně udělaný geo po volnější selenty v ramenech. Ty gumy se nesjely po 200km, je to blbý ale správně máš kontrolovat vozidlo před vyjetím,na ty gumy jsi mohl příjít ještě zavčas,kdy se daly zachránit.
Veľká zbiehavosť by spôsobila vonkajšie opotrebenie
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4910
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Tak dostal jsem tip na pána, co dělá soukromě geometrie a je poctivý. Takže geometrii mi udělal, měl fajn přístup a dobrou cenu. Bylo to rozbíhavé o 6 minut...dále byl křivě volant, když byly kola rovně....celkově vše doladil na spojovacích tyčích řízení a dal protokol. Jsem spokojený a snad tedy nebude problém s letníma gumami. Ty dvě zimní pak koupím nové


Obrázek
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Oťasi a proč nám tady ukazuješ protokol geometrie z 11.10. 2007 ?
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Třeba nemá jen nastavený datum, nebo je to zastírací manévr, protože to pán dělá na černocha.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4910
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

hele kluci ten datum neřešte...je to aktuální...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“