Passat 3C 3C2 103KW CR chyba rail tlaku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Odpovědi: 0
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

Jenom bych se chtěl ujistit. Chápu to správně, že došlo u filtru k přehození hadic tak, že ta hadice co měla jít do přid. podávacího čerpadla, což je ta vpravo "dole" směrem k masce auta, když budu koukat na filtr zhora, šla místo toho jakoby na vratku vysokotlak. čerpadla?

Tzn, na přid.podávací čerpadlo který má tlačit cca 5 bar do vysokotlak. čerpadla nejde nic, protože je jakoby napojený na vratku na filtru a do vysokotlak. čerpadla je jakoby na jeho vratku přivedenej "přívod paliva" z filtru. Jaktože to kurva funguje? Je to jenom proto že to vysokotlaký čerpadlo je i z vratky na filtru schopný vytáhnout naftu i bez pomoci? A dokáže i tou vratkou vysokotlaku natlačit špatným portem (přívodem) naftu zpět?

Nebo sem jenom zmatenej?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33640
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Woko_O píše:
Nebo sem jenom zmatenej?
vyfoukáš bordel přehodíš filtr a olympiádu, naleješ naftu a si ok, pokud je bordel s hadicema máš tu foto,


stejný bordel ti udělá na liště čidla jedno nebo druhé, stejné číslo závady a čidla :roll:
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Odpovědi: 0
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

Škoda, že nikdy nevim co chceš říct. To mám vždycky mrtvici když čtu tvoje odpovědi, i když chápu, že to myslíš dobře a tam nahoře uvnitř ti to zní líp a k tematu.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33640
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Woko_O píše:Škoda, že nikdy nevim co chceš říct. To mám vždycky mrtvici když čtu tvoje odpovědi, i když chápu, že to myslíš dobře a tam nahoře uvnitř ti to zní líp a k tematu.



na deklu filtru se uzazuje prach a nečistooty, vemeš ofukovačku vyčistíš aby nic do filtru nespadlo, odšroubuješ deklík vyměníš filtr a těsnění, odsaješ naftu, zaliješ novou naftou, našroubuješ deklík,

hadice neodpojuju abych si nezadělal na další problém, už před několika lety psal huml nepřehodili jste hadičky???

stejné závady v paměti jako přehozené hadičky udělají i vadné čidla na rail liště jedno nebo druhé, proto doporučuju najít si fotku jak mají být zapojené a napojit průhlednlou hadici k čerpadlu, stejnou závadu udělá i těsnění, pokud mám start na drb a vyločím filtr že z něj de pořád čistá nafta, mám celou lištu s čidlama zabalenou v regálu, tu přehodím a zvítězím, :) zatím ;)


zní to líp? ;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Dělám to taky tak, nevidím důvod proč vytahovat obal filtru ven z auta, navíc ty spony samosvorný na starších autech někdy prasknou a pak nejdou z hadic sundat a hadice jsou taky na nátrubcích doslova přilepený, hadice někdy praskne a je zbytečnej problém
Vyndám filtr,šprickou na převoďák vytáhnu zbytek nafty,střiknu čistič na brzdy a dosucha vytřu papírem,pak novej filtr,smontuju,několikrát pustím podávačku přes akční členy a start,to´t vše
Když už někde musím hadice sundat a je riziko záměny,cinknu si je barevnými tečkami
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33640
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="roman1648"]Dělám to taky tak,

ještě je tam jedna vychytávka nevím jestli je to kokta PD nebo který vergl nejde filtr vydělat, musíš ho doslovně vyrvat, pak dávám filtron
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Odpovědi: 0
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

slovacek.milos píše:
Woko_O píše:Škoda, že nikdy nevim co chceš říct. To mám vždycky mrtvici když čtu tvoje odpovědi, i když chápu, že to myslíš dobře a tam nahoře uvnitř ti to zní líp a k tematu.



na deklu filtru se uzazuje prach a nečistooty, vemeš ofukovačku vyčistíš aby nic do filtru nespadlo, odšroubuješ deklík vyměníš filtr a těsnění, odsaješ naftu, zaliješ novou naftou, našroubuješ deklík,

hadice neodpojuju abych si nezadělal na další problém, už před několika lety psal huml nepřehodili jste hadičky???

stejné závady v paměti jako přehozené hadičky udělají i vadné čidla na rail liště jedno nebo druhé, proto doporučuju najít si fotku jak mají být zapojené a napojit průhlednlou hadici k čerpadlu, stejnou závadu udělá i těsnění, pokud mám start na drb a vyločím filtr že z něj de pořád čistá nafta, mám celou lištu s čidlama zabalenou v regálu, tu přehodím a zvítězím, :) zatím ;)


zní to líp? ;)
ale to jo. Já to taky dělám tak, že hadice neodpojuju. Chápu že se nahoře usazuje bordel i to všechno. I to že přehozený hadice udělají podobný chyby.

Já se ptám na úplně jinou věc a to jak je možný že to funguje, když se povede přehodit hadičky jako zakladateli vlákna. Neptám se na to jak se to má dělat. Chtěl jsem se ujistit jestli jsem "prohození hadic" pochopil správně, to zaprvý a za druhý se snažím přijít na to, jaktože i tak auto jede (chytne a běží), když vratka z vysokotlakýho čerpadla jde na přívod paliva z filtru do pomocnýho čerpadla a přívod paliva do vysokotlakýho čerpadla jde na vratku na filtru..
Mikytdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 467
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2007, 17:55
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Mikytdi »

takto přehozenou hadičku + video průhledné hadičky na vstupu do čerpadla
Video:
https://youtu.be/rVwTzrCU9Bw

Obrázek
Volvo S60 D5 163KW BiTurbo
Fabia ATD 74KW
For fun Yamaha MT-09 2019
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Odpovědi: 0
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

A tohle mi ukazuješ varinatu "správně" nebo špatně? Protože správně by to mělo bejt tak, že ta modrá hadice (do čerpadla) má být na vývodu z filtru dole (tam kde máš originál hadici)
Mikytdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 467
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2007, 17:55
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Mikytdi »

tohle je ta špatna varianta... správná je pokud by na vstupu do čerpadla šla černa hadice..
Volvo S60 D5 163KW BiTurbo
Fabia ATD 74KW
For fun Yamaha MT-09 2019
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Tohle je docela častá závada.Jen je potřeba podle příručky vědět kam maj jít hadice.Je to rozděné podle tvaru tej baňky takže se jednotlivé zapojení liší.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“