Passat 3C 3C2 103KW CR chyba rail tlaku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jenom bych se chtěl ujistit. Chápu to správně, že došlo u filtru k přehození hadic tak, že ta hadice co měla jít do přid. podávacího čerpadla, což je ta vpravo "dole" směrem k masce auta, když budu koukat na filtr zhora, šla místo toho jakoby na vratku vysokotlak. čerpadla?
Tzn, na přid.podávací čerpadlo který má tlačit cca 5 bar do vysokotlak. čerpadla nejde nic, protože je jakoby napojený na vratku na filtru a do vysokotlak. čerpadla je jakoby na jeho vratku přivedenej "přívod paliva" z filtru. Jaktože to kurva funguje? Je to jenom proto že to vysokotlaký čerpadlo je i z vratky na filtru schopný vytáhnout naftu i bez pomoci? A dokáže i tou vratkou vysokotlaku natlačit špatným portem (přívodem) naftu zpět?
Nebo sem jenom zmatenej?
Tzn, na přid.podávací čerpadlo který má tlačit cca 5 bar do vysokotlak. čerpadla nejde nic, protože je jakoby napojený na vratku na filtru a do vysokotlak. čerpadla je jakoby na jeho vratku přivedenej "přívod paliva" z filtru. Jaktože to kurva funguje? Je to jenom proto že to vysokotlaký čerpadlo je i z vratky na filtru schopný vytáhnout naftu i bez pomoci? A dokáže i tou vratkou vysokotlaku natlačit špatným portem (přívodem) naftu zpět?
Nebo sem jenom zmatenej?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33640
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33640
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Woko_O píše:Škoda, že nikdy nevim co chceš říct. To mám vždycky mrtvici když čtu tvoje odpovědi, i když chápu, že to myslíš dobře a tam nahoře uvnitř ti to zní líp a k tematu.
na deklu filtru se uzazuje prach a nečistooty, vemeš ofukovačku vyčistíš aby nic do filtru nespadlo, odšroubuješ deklík vyměníš filtr a těsnění, odsaješ naftu, zaliješ novou naftou, našroubuješ deklík,
hadice neodpojuju abych si nezadělal na další problém, už před několika lety psal huml nepřehodili jste hadičky???
stejné závady v paměti jako přehozené hadičky udělají i vadné čidla na rail liště jedno nebo druhé, proto doporučuju najít si fotku jak mají být zapojené a napojit průhlednlou hadici k čerpadlu, stejnou závadu udělá i těsnění, pokud mám start na drb a vyločím filtr že z něj de pořád čistá nafta, mám celou lištu s čidlama zabalenou v regálu, tu přehodím a zvítězím,


zní to líp?

Dělám to taky tak, nevidím důvod proč vytahovat obal filtru ven z auta, navíc ty spony samosvorný na starších autech někdy prasknou a pak nejdou z hadic sundat a hadice jsou taky na nátrubcích doslova přilepený, hadice někdy praskne a je zbytečnej problém
Vyndám filtr,šprickou na převoďák vytáhnu zbytek nafty,střiknu čistič na brzdy a dosucha vytřu papírem,pak novej filtr,smontuju,několikrát pustím podávačku přes akční členy a start,to´t vše
Když už někde musím hadice sundat a je riziko záměny,cinknu si je barevnými tečkami
Vyndám filtr,šprickou na převoďák vytáhnu zbytek nafty,střiknu čistič na brzdy a dosucha vytřu papírem,pak novej filtr,smontuju,několikrát pustím podávačku přes akční členy a start,to´t vše
Když už někde musím hadice sundat a je riziko záměny,cinknu si je barevnými tečkami
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33640
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
ale to jo. Já to taky dělám tak, že hadice neodpojuju. Chápu že se nahoře usazuje bordel i to všechno. I to že přehozený hadice udělají podobný chyby.slovacek.milos píše:Woko_O píše:Škoda, že nikdy nevim co chceš říct. To mám vždycky mrtvici když čtu tvoje odpovědi, i když chápu, že to myslíš dobře a tam nahoře uvnitř ti to zní líp a k tematu.
na deklu filtru se uzazuje prach a nečistooty, vemeš ofukovačku vyčistíš aby nic do filtru nespadlo, odšroubuješ deklík vyměníš filtr a těsnění, odsaješ naftu, zaliješ novou naftou, našroubuješ deklík,
hadice neodpojuju abych si nezadělal na další problém, už před několika lety psal huml nepřehodili jste hadičky???
stejné závady v paměti jako přehozené hadičky udělají i vadné čidla na rail liště jedno nebo druhé, proto doporučuju najít si fotku jak mají být zapojené a napojit průhlednlou hadici k čerpadlu, stejnou závadu udělá i těsnění, pokud mám start na drb a vyločím filtr že z něj de pořád čistá nafta, mám celou lištu s čidlama zabalenou v regálu, tu přehodím a zvítězím,zatím
![]()
zní to líp?
Já se ptám na úplně jinou věc a to jak je možný že to funguje, když se povede přehodit hadičky jako zakladateli vlákna. Neptám se na to jak se to má dělat. Chtěl jsem se ujistit jestli jsem "prohození hadic" pochopil správně, to zaprvý a za druhý se snažím přijít na to, jaktože i tak auto jede (chytne a běží), když vratka z vysokotlakýho čerpadla jde na přívod paliva z filtru do pomocnýho čerpadla a přívod paliva do vysokotlakýho čerpadla jde na vratku na filtru..
takto přehozenou hadičku + video průhledné hadičky na vstupu do čerpadla
Video:
https://youtu.be/rVwTzrCU9Bw

Video:
https://youtu.be/rVwTzrCU9Bw

Volvo S60 D5 163KW BiTurbo
Fabia ATD 74KW
For fun Yamaha MT-09 2019
Fabia ATD 74KW
For fun Yamaha MT-09 2019