škoda fabia 1.2HTP nedrži volnoběh!!!

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33767
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

OťasTDi píše:mě to přijde jako nějaký elektrický problém kolem tý klapky...si nejsem jistý, nemá ta klapka sólo pojistku? docvaklý konektor? výpisy ve vcds? ona nemá mít nula stupňů...
v měřených hodnotách je to napsané pod oknem kolik má mít
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ono se také stávalo, že prdnul měch v posilovači , brzdy pořád jakžtakš, ale nešel válec právě blízko vývodu do posilovače..
nepropadat panice...
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4918
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

sice mám 12V ale zaujalo mě to téma a já teda v měřených hodnotách určitě 0 na klapce na volnoběhu nemám - zjistit proč je ta klapka úplně zavřená - ono to i dává smysl...motor se zadusí a chcípne...hele možná banalita, ale fakt jsi pořádně udělal výmaz adaptačních hodnot a následně základní nastavení volnoběhu, klapky a egr? si nepamatuji ty skupiny...snad 74, 76 a možná ještě něco , nebo nějak podobně - můžu odpoledne kouknout do VISu
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“