Chipování HTP 1,2 12V - má to nějaký smysl?

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4853
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Tak jsem asi blázen, ale v té mojí...a to myslím opravdu vážně...naprosto přesné a lehoučké řazení...to fakt chválím a vyzdvihuji...řízení se mi taky zamlouvá (proti tomu je pravěk O1)...brzdí slušně....až na ten výkon se mi v tom jezdí výborně...i kvalita interieru se mi zdá dobrá (berme v potaz že auto je z roku 2005...nedám na ni dopustit...až na ten výkon a po startu to zamletí motoru...to jako fakt nic moc no....
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10335
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tak tři válce jsou prostě tři válce. S tím nic nenaděláš. Ale jinak pro mě osobně jedničková Fabia není vůbec marný auto. Jízdní vlastnosti výborný, podvozek ve své době jedním z nejlepších. Technicky to nebylo marný a pokud ten motor toleruješ, vlastně můžeš být klidně spokojený.

Moje žena v době, kdy jsme se poznali, měla Fabii AZE. Kupovali ji novou ještě s bývalým. Nebyl to žádný sprinter, to tedy fakt ne, ale ona to měla primárně do města. A když jsme jezdili na dlouhé cesty, než jsme pak po chvíli koupili Galaxy, uměla jezdit plně naložená za šest litrů. Takže za mě do městského smíšeného provozu fajn. Ovšem pro nás se stala malou, bylo nás víc, než bylo míst k sezení. Proto pak Galaxy. A kdybych měl o Galaxy psát, co všechno jsem tam měnil a opravoval a kolik mě to stálo, řekli byste, že jsem byl cvok, že jsem to vůbec byl ochotný vlastnit. Takový průser bych nikomu nepřál. A nakonec mi to doslova shnilo pod prdelí.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4853
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Ano je to o prioritách a promyslet si, na co to chceš...jezdím téměř vždy v tom sám, mám to na couračky...spotřeba 6,8l...nenápadný auto, levný díly...ale jako tím nechci tvrdit, že to je pupek světa...aut je milion - stačí si vybrat, co kdo chce
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1143
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

Doporučuji nějakou firmu s certifikátem, budeš mít papír na krásných 10+, a pojede to o hodně stejněji než před tím. :)
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3723
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Bych se na celé čipování HTP vykváknul. Myslím že toho moc nepřinese. Ono ten 12v zas tak úplně marně nejede. Na běžné ježdění do práce, do obchodu, proč ne. U nás to měli stavoši, každý s tím nalítal 300 tis km mezi Prahou a Zlínem, ještě k tomu na LPG a celkem to fungovalo. A čím větší hovado řidič tím víc ten motor ujel bez nějaké poruchy. Moja s HTP odjezdila 5let odvozila v tom děcka do školek,sama do práce a tak, defakto za nulové náklady, já na tom autě udělal spojku když jsem to kupoval, nechal spravit klimu, v té době to mělo něco přes 300 tis a od té doby jen řemen na alternátor a oleje... Kupoval jsem to fakt za pár korun a
za těch 5 let s tím najezdila tak 50 tis. Kdyby se nenamanula 4x4 octa, tak s tím jezdí dodnes.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4853
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Kluci máte pravdu, seru na to....koncim tohle tema, ale bylo to jen ze zvědavosti...momentalni nápad.......kupuji O3, tak budu spíš investovat do toho....tak tu budu mít dost nových zvídavých témat
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“