Tak jsem dneska nechal tlak oleje proměřit.
Nedostal se přes 5 barů. Těch 5 barů to mělo natočený za studena a v 3500ot.
Na volnoběh říkali něco 2-2,5.
Co jsem tu tak hledal, tak kritický hodnoty psali 7 barů+.
Co si o tom myslíte? Máte jiný tip?
Servisák říkal, že by to mohla dělat trochu vykloktaná řemenice na klice,na rozvodech. (možná to neinterpretuju správně...ale asi je jasný co myslim)
K hlubší diagnostice jsme se zatím nedostali.
O1 81kw- klepe a kouří po plném plynu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Měl jsem podobný problém na AHF s VB turbem čip od tdifuna. Po plném plynu kouř a nepravidelný chod motoru, taky jsem kontroloval tlak oleje ten byl ok a pak jsem dal manometr na tlak turba a nestacil jsem se divit, rozsah 2 bary byl málo a do nouzaku to nepadalo na diagnostice bez závad. Tak jsem upravil délku tahla na baňce turba a od té doby je to ok
GIV AHF 176ps..380nm..TDIfun...
VB,S764,11mm,IC140,ATD LuK no HDS
Nemožné je pouze slovo
VB,S764,11mm,IC140,ATD LuK no HDS
Nemožné je pouze slovo
Děkuju za tip, koukneme na to. Jak jsi upravil délku táhla? tou maticí na regulaci? Dělalo to pokaždé nebo jen občas? Mně to právě dělá hlavne za studena,pak už je to ok.copins píše:Měl jsem podobný problém na AHF s VB turbem čip od tdifuna. Po plném plynu kouř a nepravidelný chod motoru, taky jsem kontroloval tlak oleje ten byl ok a pak jsem dal manometr na tlak turba a nestacil jsem se divit, rozsah 2 bary byl málo a do nouzaku to nepadalo na diagnostice bez závad. Tak jsem upravil délku tahla na baňce turba a od té doby je to ok
Jj tou matici na tahle baňky, tak aby tam bylo předpětí cca 2mm. Dělalo mi to nejvíc při první akceleraci byl tam obrovský přefuk. Myslím že tady o tom psal Huml že když jsou lopatky regulace zavřené na max, tak při plném plynu je vevnitř velký tlak spalin a regulace nemá silu lopatky otevřít a radil o čtvrt otáčky zašroubovat červik dorazu regulace, ale do toho ja jsem měl strach zasahovat, pomohlo nastaveni toho táhla. Od té doby jsem namontoval manometr tlaku turba a přefuk si hlídám.
GIV AHF 176ps..380nm..TDIfun...
VB,S764,11mm,IC140,ATD LuK no HDS
Nemožné je pouze slovo
VB,S764,11mm,IC140,ATD LuK no HDS
Nemožné je pouze slovo