Tlak oleja 1,2 HTP

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5703
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Tlak oleja 1,2 HTP

Příspěvek od ROMEK »

Kluci mám tu 1,2 fabiu AZQ . Za tepla sa rozbliká kontrolka olejničky a po meraní je tlak sotva 1Bar ve vyšších otáčkách. mám to rozebrate oleja je dost , olejový filtr vypadá normálne, olejová vana čistá aj sitko na olejovom čerpadle. Skušal sem točit motorem či sa nepretača retaz,kolo všetko pevne ok.
Odchádzaju tady olejove čerpadla? alebo nejaký nápad co by to mohlo robit?

dík
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5703
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

nikdo nic? funguju olejové čerpadla ET engineteam?
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10335
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Uložení kliky. Nebo redukční ventil tlaku oleje.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5703
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Na tom ulozeni kluky co mam skontrolovat? Opotrebeni neco vystipleho? Redukcny ventil je sucastu olejoveho cerpadla a pretlakovy ventil je v domku olejoveho filtra. Holy motor je cely zastrikany stribrenku mozno nejaky pofiderny polsky repas.
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20214
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No, přesně, to bude ono, jednou jsme měli takovej super repas z Polska 1.6Hdi, po nekonečných laboracích s mazacím tlakem a praskajícími písty pomohla až výměna motoru za jiný do kterýho nikdo nelezl a jezdí to dodnes..
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33564
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ROMEK píše:nikdo nic? funguju olejové čerpadla ET engineteam?
redukce na spínač tlaku oleje připojit na kompresor a sledovat kde to tak asi nejvíc fučí,
pokud z toho budeš jaryn žádná chyba druhý motor, měnit čerpadlo úspěch téměř nulový
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20214
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Romek nějaká historie k tomu autu - co s tím mělo být děláno a tak ?
Někdo měnil motor ? Nebo co je za tím vlastně
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5703
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Kluci historia neznáma je to duchodca takto to kupil ma to 2roky. holý motor je celý striknutý stribrenku a oblutý silikonem.

Dal sem druhe čerpadlo a olej 10w40 tlak za studena je 4,3bar za tepla 2bar na hlave. Uteká to nekde na kluke ja to riešit nebudu nech to dojede.
Co sem volal ze známym mechanikem tak motor ven a oprava sa bude rovnat cene auta.

Mne to dovezli jak vždy na elektro že blne palubovka 3 čidla hodene na podlahe u spolujazdca atd
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33564
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="ROMEK"]
já bch to řešil zázrakem LIQUI MOLY Ochrana před opotřebením, 500 mlObjednací kód: LQ 1013, čidlo ukostřit aby řidiče neděsilo výsledek byl vždy dlouhodobý OK
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 18 čer 2021, 12:02, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5703
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Mildo tak nejak to dopadne. Take nejsme kuzelníci že to spravíme za pár korun ;)
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20214
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo, důchodce + HTP = smrt motoru,beztak je to jeden z těch co při padesátce řadí pětku,to se vsadím
Dej tomu italskou léčbu a uvidíš no ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“