passion píše:Zmeraj, čo ide zo snímača. Je to 50Hz PWM signál s približne 12V špičkou. Ako rastie tlak, zväčšuje sa šírka pulzu.
na to si musím koupit lepší multimetr.. jinak napětí i kostra na spínači jde.. ted musím najít kam vede pin od signálu.... jinak tlak asi neprosote protože mi vubec nezapne kompresor a to se včera dala náplň.. zkusil jsem ten tlaková spínač, dal jsem druhou jendotku klimatizace, vymenil jsme jednu saharu protože nešel jeden motor, pojistky na saharu i na spojku komprsoru jsou dobré..
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
takže VAG jsem rozchodil. v paměti závad klimatizace je závada 00792 tlakový spínač klimatizace (F129)
35-00
mam verzi vag 304 a nikde jsem tam nenašel spuštění spojky ani sahar.. nebo hledám špatně?
a dále signální kabel od tlakového spínače po jednotku klimatizace je v pořádku ale pak vede někam dál což je dle popisu ve schematu " T10a svorkovnice, 10pólová, v oddělovacím prostoru (oranžová)"
co se myslím tím oddělovací prostor? kde ji najdu? díky
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
ahoj, nějaké nové poznatky. když mám motor vypnutý tak v kanálu klimatizace mi test akčních členů jde, ale po nastartování to napíše chyba nelze provézt.
když v jednotce motoru spustím v testu akčních členů a spustím zásah kompresoru tak na komprsor jde jen 0.8V .. .toto napětí tam jde neustále i když mám climatronic vypnutý a i při vyplém motor s vypnutým klíčkem.. nevím proč.
další věc když na běžícím motoru ručně přivedu napájení na kompresor tak sepne.
byl by zde nejaký rádce? klučina v jiném servisu kde dělají klimy mi ríkal že už takový problém viděl a byl špatný climapanel... je možné aby to dělal klimapanel? díky
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
tomáš:myslíš ty pod baterkou? kroutil jsem si s něma a takto vypadají dobře a porušené v tom ohybu pod baterkou nejsou, ale radši mrknu ještě jednou. v jiném vláknu jsem tu četl na na tom více pinovém konektoru musí být na pinu 9 přímé napájění od baterku, které spíná do pinu 8 po zapnutí klimy tak na to ještě taky mrknu.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
takže podle schematu na pin 9 v konektoru do jednotky dochlazování má být propoj s kladným pólem 15a (po sepnutí klíčku) .. má tam teda být po zapnutí klíčku 12V a já tam mám celý "jeden" volt... tak pujdu po kabelu a snad to rozhýbu.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
přátelé problém vyřešen a klima jede... kdyby někoho zajímalo kde byla závada tak moc díky uživateli passion za schema zapojení klimatizace které mi poskytl.. díky schematu jsem vyhledal že do v konektoru k řídící jednotce dochlazování (na což mě v jiném historickém témetu navedl prkův příspěvek) vede na PIN 9 spínané napájení (po klíčku) od propoje za přístorjovkou a tím následně napájí onu řídící jendotku dochlazování/klimatizace... tento krásný kabel byl prímo v patici uhnilý ale až za svorkou takže při pohledu do patice to nebylo vidět, až po zatažení za něj ten kabel sám vyskočil z patice... kabel vymeněn na nový i s PINem a hned po vypnutí EKON naskočí obě sahary, cvakne kompresor a klima chladí. díky
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Ahoj nechci zbytečně zakládat nové téma. Dnes sem byl naplnit klimu do oktavky 1.9tdi a nemám s tím zkušenosti, čili se ptám, jak s určitostí poznám že klima opravdu funguje. Přijde mi že na auto to je chladnější ale když dám econ tak mi to připadá podobný tak fakt nevim. Při přepínání mezi režimama je vidět zakolisani otáček a spotřeba rozdil asi o 0.2l. Běželo to chvíli takže nemělo čas auto pořádně zchladit. Někde sem četl o studený hadici od klimy a o sahare za chladičem ze by měly obě běžet se zapnutou klimou. Dá se teda nějak poznat ze to fakt chodí? Když si nastavím teplotu na kterou chci chladit tak když se to na ní dostane co se stane potom? Tu teplotu hlídá senzor v panelu? Díky
Ahoj, no když dáš teplotu na míru minimum a "zhasneš" ECON tak musí sepnout obě vrtule na Sahaře a hlavně se musí začít točit spojka na kompresoru u tvého auta.. pokud se ani nezapne Sahara tak bude někde problém od snímačů přes jednotky až po kabeláž... Já měl shnilý právě kabel pro napájení řídící jednotky dochlazování/klimatizace... Ta je umístěna na nosníku pod baterkou a vedou do ní dva velké konektory v jednom 4 tlusté dráty a v druhém moc tenkých
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Díky zitra na to kouknu ted v tomhle co je venku nikam nejdu. Momentálně mám v garáži plno. A prosim tě jak teda ta klima funguje
Prostě dám AUTO a o nic se nestarám? Pokud teda všechny senzory fungují správně. Co vim tak senzor ktery na klime a na PP ukazuje teplotu, ukazuje chybne byt je nový. Ten co je za mrizkou v narazniku
no pokud dáš teplotu na minimum a máš zhasnuté ECON tak pokud klima pojede tak z výdechů bude foukat ledový vzduch... pak když se podívaš na trubkuod kompresoru pres vysoušeč po vnitřní výměník tak bude ledová... ale pokud se ani nesepnou sahary tak klima nepojede
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Tak sem se na to podival zapnul na klime auto a obe sahary se rozjeli. Kde hledat kompresor a trubku co by mela byt studena nevim. Ale stejne sem cekal vzduch ledovejsi nevim no. Muze s tim byt jeste neco jinyho co by blokocalo nejak prisun vzduchu ze kvuli tomu neni tak studenej
krutik66 píše:Tak sem se na to podival zapnul na klime auto a obe sahary se rozjeli. Kde hledat kompresor a trubku co by mela byt studena nevim. Ale stejne sem cekal vzduch ledovejsi nevim no. Muze s tim byt jeste neco jinyho co by blokocalo nejak prisun vzduchu ze kvuli tomu neni tak studenej
a jakou jsi měl na panelu nastavenou teplotu? když dáš auto tam si to samo řídí kam jak studený/teplý vzduch pujde. ta trubka je hliniková stříbrné barvy a je hned nad vrtulema na chladiči,
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Nastaveno 20 °C a s trubkou sem se tedy trefil. Je to ta kam mechanik napojoval plnicku a vede smerem pred ridice jakoby a po par centimetrech je něčím opletena. Dneska sem s tim jel ale jen par km a pak sem na ni zkusil sahnout a byla lehce vlazna. Horka vubec ne ale ani studena. Ale to je spis proto ze to bezelo kratce po tech ujetych km
krutik66 píše:Nastaveno 20 °C a s trubkou sem se tedy trefil. Je to ta kam mechanik napojoval plnicku a vede smerem pred ridice jakoby a po par centimetrech je něčím opletena. Dneska sem s tim jel ale jen par km a pak sem na ni zkusil sahnout a byla lehce vlazna. Horka vubec ne ale ani studena. Ale to je spis proto ze to bezelo kratce po tech ujetych km
Ona musí být studená chvilku po zapnutí klimy.. takto to vypadá že nefunguje.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?