O1 1.9tdi 81kw,ASV 2003, probl. start, neustale biely dym
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Také mi nejde otevřít letecká pošta.
Opravdu je třeba změřit kompresi konkrétně u každého válce. Pokud by byla ohnutá ojnice v některém z válců, tak by komprese v tomto válci měla být výrazně nižší než u ostatních. Také na opravné dávce by to bylo vidět. Opravná dávka by měla výrazně vyšší kladnou hodnotu než ostatní válce. Odpověz Rayxovi na jeho otázky. Také Tomášovi, zda tam někdo nemohl načepovat špatné palivo.
Já bych nejdříve zkusil nastartovat na kvalitní palivo z "petky". Pokud by se motor choval stejně, tak bych to řešil dále. Motor má při nepravidelném chodu a bílém dýmu vyšší voln. dávku, protože v některých válcích nedochází k výbuchům a vstřiknuté palivo se v těchto válcích přemění na dým. ŘJ motoru pak nařizuje vstřikovat vyšší dávky paliva, aby zvýšila snížené otáčky na požadované.
Opravdu je třeba změřit kompresi konkrétně u každého válce. Pokud by byla ohnutá ojnice v některém z válců, tak by komprese v tomto válci měla být výrazně nižší než u ostatních. Také na opravné dávce by to bylo vidět. Opravná dávka by měla výrazně vyšší kladnou hodnotu než ostatní válce. Odpověz Rayxovi na jeho otázky. Také Tomášovi, zda tam někdo nemohl načepovat špatné palivo.
Já bych nejdříve zkusil nastartovat na kvalitní palivo z "petky". Pokud by se motor choval stejně, tak bych to řešil dále. Motor má při nepravidelném chodu a bílém dýmu vyšší voln. dávku, protože v některých válcích nedochází k výbuchům a vstřiknuté palivo se v těchto válcích přemění na dým. ŘJ motoru pak nařizuje vstřikovat vyšší dávky paliva, aby zvýšila snížené otáčky na požadované.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Ahojte.
To auto normalne jazdilo, tratila sa voda , cca 0,5l tyzdenne pri najazde cca 200-300km, nic nehulilo, prislo bezproblemov po svojich s deravym vlnovcom.Startovalo bezproblemov, chod bol kludny.Vlnovec som opravil,vodu zatial nechcel riesit....kolega to vzal normalne jazdil stym cely den, na vecer ho odstavil, rano zistil ze chyba voda tak ako stale , dolial , ale start uz bol problemovy a auto dymilo ako V3S...
Napadla ma aj nafta, pri vymene kosa som vytahal zbytok a dal uplne novu z benzinky...to same.
Tu kompresiu skusim premerat presnejsie
tu je log , je tam vidiet aj voln. davku ako so stupajucou teplotou, klesa..
https://ulozto.sk/tam/543055a1-2a15-4ac ... 1bc610744d
To auto normalne jazdilo, tratila sa voda , cca 0,5l tyzdenne pri najazde cca 200-300km, nic nehulilo, prislo bezproblemov po svojich s deravym vlnovcom.Startovalo bezproblemov, chod bol kludny.Vlnovec som opravil,vodu zatial nechcel riesit....kolega to vzal normalne jazdil stym cely den, na vecer ho odstavil, rano zistil ze chyba voda tak ako stale , dolial , ale start uz bol problemovy a auto dymilo ako V3S...
Napadla ma aj nafta, pri vymene kosa som vytahal zbytok a dal uplne novu z benzinky...to same.
Tu kompresiu skusim premerat presnejsie
tu je log , je tam vidiet aj voln. davku ako so stupajucou teplotou, klesa..
https://ulozto.sk/tam/543055a1-2a15-4ac ... 1bc610744d
Hezký příklad, jak se nesmí věřit nikomu a ničemu, když se popisuje problém ... Prostě dát stavovou info ke korekcím je vždy na nic ... Teprve log pak ukáže jak to skutečně je
Prka Ti to moc hezky shrnul, ještě si přeměř pořádně ty komprese a pak to připrav pod kudlu (dvojka vypadá špatně) stejně jako kolegu, kterej asi neříká vše, když tomu co žere vodu dal asi čočku, minimálně nebyl pozorný při tom startu ... Pokud si stojíš za tím, že na rozvodu je vše pevné, jak už tě upozornili na začátku.

Prka Ti to moc hezky shrnul, ještě si přeměř pořádně ty komprese a pak to připrav pod kudlu (dvojka vypadá špatně) stejně jako kolegu, kterej asi neříká vše, když tomu co žere vodu dal asi čočku, minimálně nebyl pozorný při tom startu ... Pokud si stojíš za tím, že na rozvodu je vše pevné, jak už tě upozornili na začátku.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5062
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
No tak předvstřik je přeci vztažený vždy k teplotě paliva, info o tom kolik je bez info k teplotě nafty je k ničemu 
Co se týká kompresí, rozdíl 2bary není kritický (ale taky je to jinde než jsi prve psal až 30 ...), ale s ohledem na ty plusové korekce v horním limitu na dvojce to podle mě ukazuje, že dvojka bude pravděpodobně potřebovat novou ojku ...

Co se týká kompresí, rozdíl 2bary není kritický (ale taky je to jinde než jsi prve psal až 30 ...), ale s ohledem na ty plusové korekce v horním limitu na dvojce to podle mě ukazuje, že dvojka bude pravděpodobně potřebovat novou ojku ...