O1 1.9tdi 81kw,ASV 2003, probl. start, neustale biely dym

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Také mi nejde otevřít letecká pošta.
Opravdu je třeba změřit kompresi konkrétně u každého válce. Pokud by byla ohnutá ojnice v některém z válců, tak by komprese v tomto válci měla být výrazně nižší než u ostatních. Také na opravné dávce by to bylo vidět. Opravná dávka by měla výrazně vyšší kladnou hodnotu než ostatní válce. Odpověz Rayxovi na jeho otázky. Také Tomášovi, zda tam někdo nemohl načepovat špatné palivo.
Já bych nejdříve zkusil nastartovat na kvalitní palivo z "petky". Pokud by se motor choval stejně, tak bych to řešil dále. Motor má při nepravidelném chodu a bílém dýmu vyšší voln. dávku, protože v některých válcích nedochází k výbuchům a vstřiknuté palivo se v těchto válcích přemění na dým. ŘJ motoru pak nařizuje vstřikovat vyšší dávky paliva, aby zvýšila snížené otáčky na požadované.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
servis-sk
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2011, 01:02

Příspěvek od servis-sk »

Ahojte.
To auto normalne jazdilo, tratila sa voda , cca 0,5l tyzdenne pri najazde cca 200-300km, nic nehulilo, prislo bezproblemov po svojich s deravym vlnovcom.Startovalo bezproblemov, chod bol kludny.Vlnovec som opravil,vodu zatial nechcel riesit....kolega to vzal normalne jazdil stym cely den, na vecer ho odstavil, rano zistil ze chyba voda tak ako stale , dolial , ale start uz bol problemovy a auto dymilo ako V3S...
Napadla ma aj nafta, pri vymene kosa som vytahal zbytok a dal uplne novu z benzinky...to same.
Tu kompresiu skusim premerat presnejsie

tu je log , je tam vidiet aj voln. davku ako so stupajucou teplotou, klesa..

https://ulozto.sk/tam/543055a1-2a15-4ac ... 1bc610744d
servis-sk
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2011, 01:02

Příspěvek od servis-sk »

Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Hezký příklad, jak se nesmí věřit nikomu a ničemu, když se popisuje problém ... Prostě dát stavovou info ke korekcím je vždy na nic ... Teprve log pak ukáže jak to skutečně je 8)

Prka Ti to moc hezky shrnul, ještě si přeměř pořádně ty komprese a pak to připrav pod kudlu (dvojka vypadá špatně) stejně jako kolegu, kterej asi neříká vše, když tomu co žere vodu dal asi čočku, minimálně nebyl pozorný při tom startu ... Pokud si stojíš za tím, že na rozvodu je vše pevné, jak už tě upozornili na začátku.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5062
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Už jen ten předvstřik na čerpadle 60. V základu je 48. Základní jednoduchá věc. Když není toto tak jak má být,čemu se dál dá nedá věřit.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
servis-sk
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2011, 01:02

Příspěvek od servis-sk »

Rozvody boli 3 x kontrolovane , stelovane
Predvstrek ci som tam mal 40,alebo 100 nema taky vplyv na to hulenie.., stale huli rovnako
Tak kompresiu som premeral presne, aj ked mam 2 meraky na jednom
ukazovalo 25,23,25,25
druhy 27,25,27,27
Takze rozdiel 2 valca je 2 atm voci ostatnym valcom..
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1080
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Urob video z predvstreku v základnom nastavení a potom sa uvidí.
servis-sk
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2011, 01:02

Příspěvek od servis-sk »

A coho by som si mal este vsimat pri tom predvstreku?
Chces to za studena? za tepla?
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No tak předvstřik je přeci vztažený vždy k teplotě paliva, info o tom kolik je bez info k teplotě nafty je k ničemu 8)

Co se týká kompresí, rozdíl 2bary není kritický (ale taky je to jinde než jsi prve psal až 30 ...), ale s ohledem na ty plusové korekce v horním limitu na dvojce to podle mě ukazuje, že dvojka bude pravděpodobně potřebovat novou ojku ...
servis-sk
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2011, 01:02

Příspěvek od servis-sk »

Vdaka zatial za pomoc, cez vikend to chcem rozoberat, tak uvidime...ak nie tak sa tam prehodi cely iny funkcny agregat..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“