DPF O3 2.0TDI CRMB

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

DPF ven a nechával jsi ho čistit?
Také to zvažuji, ale nevím jak je náročná demontáž, ale na první pohled to vypadá, že by mohl jít z auta ven docela dobře, že by se nemusela sundávat nápravnice jak na OII.

Jestli někdo už DPF z trojkové Octávie vyndával, tak prosím, nechť se podělí o případné špeky, díky.
Nafta patří do TDi!
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

Normálně to jde vyndat uplně v pohodě bez sundání nápravnice.Nedělal bych to ale..Pokud nedošlo k havárii turba,že by do dpf hrkl olej,čištění mimo auto je naprosto vyhozený peníz...Je to jeden velký podvod,firmy co ti to bez rozříznutí proplachují..Jak tady někdo psal je to jak léčit raka acylpyrínem..
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Sundat nápravnici je ten nejmenší problém...O3 je pakec na všechno...kdysi kdosi řekl, že nejlepší na jakoukoli opravu je vyndat motor...Skoro bych souhlasil....
To je situace!
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 25 lis 2013, 21:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od marfan »

Mne to mechanik robil popri výmene dvojhmoty takže dával nápravnicu dolu.

A ako to ide aj bez demontáže nápravnice ?? Cez vrch je to príliš veľké nie ??

Keď ano tak musí ísť aj turbo von ??
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“