Tam zadna tlakova privodni trubka neni,jak uz jsem vyse zminoval je to mazane primo z bloku motoru pres prirubu turba,tudiz ten tlak primo na turbu nijak zmerit nejdejericho-3 píše:Nezbyde než udělat redukci na převlečné matici u turba a během jízdy zjistit skutečný tlak oleje při vstupu do turba...Je to asi komplikace, ale těžko by 3 turba byla K.O.
Jinak mimochodem se při výměně turba má dát nová tlaková přívodní pancéřová trubka nová...
TURBO na T5 odislo uz treti krat...poradte prosim..
Moderátoři: šulda, Moderátoři
:-)
Kamos ma 128kw verzi, ma najeto 20 000kilaku a ma tam uz treti turbo a normalne ho dochlazuje! 

škoda octavia ASZ + chip - Prodáno
VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků..
- Chvála bohu prodáno... Nejhorší auto co jsem kdy měl...
Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS
OII BKC DSG
VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků..

Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS

OII BKC DSG
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
jinak jsem chtěl ještě říct, že ten sací koš na 75kw byl už od základu neštastně vyrobenej...uvnitř se sítko opírá o sací trubku, takže to defakto saje jen 2 centimetry trubky přez přicpaný sítko, místo 6cm přez celej koš.
Je třeba ho rozebrat, spodní díl koše vyhodit do popelnice a na trubce vybrousit díry do stran a sítko vyčištěné vrátit a zapertlovat
paráda vymyšlený...
Je třeba ho rozebrat, spodní díl koše vyhodit do popelnice a na trubce vybrousit díry do stran a sítko vyčištěné vrátit a zapertlovat

paráda vymyšlený...
***VAG,PSA,Renault***
Re: TURBO na T5 odislo uz treti krat...poradte prosim..
Překontroluj vodní čerpadlo,tam je nejspíš ta příčina.radeksk píše:Cavte chalni ,som tu novy neviem presne ako to tu funguje ale snad mi poradite.. Mam VW2.5tdi 96kw multivan motor AXD ma taky problem:mam najazdenych 220tis km o odislo mi turbo dal som spravit repas turba no po 2500km ho zas slak trafil.. dal som to znova repasovat,ale uz sme hladali pricinu,ze preco asi,tak som dostal tip,ze je treba aj vymenit olejove cerpadlo,cize som ho vymenil,teraz som znova najazdil 2500km a zas to iste.. Viete mi prosim poradit,kde je problem...
- Brouk
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 897
- Registrován: 13 úno 2007, 21:55
- Bydliště: Vysočina - Telč
- Kontaktovat uživatele:
Re: TURBO na T5 odislo uz treti krat...poradte prosim..
Ano !BoB12 píše:Překontroluj vodní čerpadlo,tam je nejspíš ta příčina.radeksk píše:Cavte chalni ,som tu novy neviem presne ako to tu funguje ale snad mi poradite.. Mam VW2.5tdi 96kw multivan motor AXD ma taky problem:mam najazdenych 220tis km o odislo mi turbo dal som spravit repas turba no po 2500km ho zas slak trafil.. dal som to znova repasovat,ale uz sme hladali pricinu,ze preco asi,tak som dostal tip,ze je treba aj vymenit olejove cerpadlo,cize som ho vymenil,teraz som znova najazdil 2500km a zas to iste.. Viete mi prosim poradit,kde je problem...
Mam T5 96kw 6 let mam najeto 103 tis preventivne jsem menil vodni pumpu , pry je to dobre po 100 tis no a bylo za 5 minut 12 ! kdybych to neudelal voda do oleje a turbo K.O. Uplne zacpana kanalky nejake odtokove co tam jsou cele zarezle. Menim olej po 15 tis davam co je predepsane a mam na nem skoro 190k a 445Nm , zadny problem . par lidi co znam a jezdi longlife 30.000 uz turbo menili . Turbo sice nemam orig asi ve 30.000 se mi fouklo tesneni u vyfukoveho potrubi u hlavy a vypadalo to na turbo tak jsem ho koupil a nasadil ho tam . Bylo tam kkk a ted mam Garet s KKK na 10.000 km od nova skoro 2 litry oleje to zralo , Garet nezere nic nebo neznatelne . to KKK po 30.000 docela brutalni vule !
a to bylo auto neupravene original ,
Turba z PL asi nebudou vsechny OK nektere uz padaji i po 500 metrech ....
Re: TURBO na T5 odislo uz treti krat...poradte prosim..
Zdar,
oživím tuhle mrtvolu. Na mém T5 AXD mám cca 4 tis. km nový Garrett GT2052 (kupovaný tady v DP) včetně zavaření a srovnání prasklých svodů a nyní spotřeba tak 2l oleje na 1000 km. Zadní dveře mastný od oleje, stejně tak komplet spodek. Kolem příruby napojení na blok s olej. kanálem je sucho. Jediný viditelný únik je z hadice od IC ve spoji u EGRu. EGR vyměněn (Magneti marelli), hadice (Gates) taktéž, ale i tak únik stále je
Hadice do EGRu nedoléhá, je tam tak 3-4mm vůle. Se starou hadicí to bylo dobrých 5-6mm. Nejde mi do hlavy, proč by tak rychle mělo lehnout turbo. Vůle na něm je ani ne poloviční než na tom původním, které taky tlačilo olej, ale ani zdaleka ne tak extrémně. Je evidentní, že jde olej právě z tohoto místa, protože je zeblitej ventildekl pod EGRem, převodovka, startér a všechno na levé straně motoru úplně z vrchu. Nemůže se ucpat/zapéct odtok. kanál oleje z turba, takže by se potom protlačoval do sání? Jak zkontrolovat průchodnost olej. kanálů na autě?
Díky, BB
oživím tuhle mrtvolu. Na mém T5 AXD mám cca 4 tis. km nový Garrett GT2052 (kupovaný tady v DP) včetně zavaření a srovnání prasklých svodů a nyní spotřeba tak 2l oleje na 1000 km. Zadní dveře mastný od oleje, stejně tak komplet spodek. Kolem příruby napojení na blok s olej. kanálem je sucho. Jediný viditelný únik je z hadice od IC ve spoji u EGRu. EGR vyměněn (Magneti marelli), hadice (Gates) taktéž, ale i tak únik stále je

Díky, BB
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5076
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: TURBO na T5 odislo uz treti krat...poradte prosim..
Při nastartovaným motoru otevří nalejvání oleje,kolik jde mlhy. Vyčistit odvětrání motoru,utěsnit hadici EGRu. Kolik najeto,co stírací kroužky,těsnění ventilů ?
Počti,co zvyšuje spotřebu oleje a že v sání musí být olej.
Počti,co zvyšuje spotřebu oleje a že v sání musí být olej.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Re: TURBO na T5 odislo uz treti krat...poradte prosim..
340t najeto, z odpojenýho odvětrání ventildeklu jde kvantum "mlhy" při volnoběhu. Ventil na odvětrání je novej. Kroužky? Co já vím, motor jsem venku neměl... Olej jde z motoru ven, nežere ho. Když někde zastavím, tak zůstane pod autem louže
Jinak jsem měl sundaný kolínko na turbu (od filtru) a byla v něm loužička oleje. Samozřejmě je olej ve všech hadicích od turba přes IC až do EGRu.

- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5076
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: TURBO na T5 odislo uz treti krat...poradte prosim..
No,teče to pod auto !!! Montérky a hledat. Kapotu motoru jsi otevřel ?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Re: TURBO na T5 odislo uz treti krat...poradte prosim..
BigBang píše: ↑06 říj 2022, 19:11 ... Hadice do EGRu nedoléhá, je tam tak 3-4mm vůle. Se starou hadicí to bylo dobrých 5-6mm. Nejde mi do hlavy, proč by tak rychle mělo lehnout turbo. Vůle na něm je ani ne poloviční než na tom původním, které taky tlačilo olej, ale ani zdaleka ne tak extrémně. Je evidentní, že jde olej právě z tohoto místa, protože je zeblitej ventildekl pod EGRem, převodovka, startér a všechno na levé straně motoru úplně z vrchu. ...
