Vacka pd
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Vacka pd
Daval jsem ted Ina vacku i hydra, tak uvidime jak dlouho to pojede. 
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4290
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Odpovědi: 0
Re: Vacka pd
já dal ted INA s černým povlakem tak doufám že těch 90 s rozvodama daji pak je klidně vyměním těch 1600 navíc jednou za 90k najetých už není extra peníz
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
Re: Vacka pd
Objednal sem vacku borsehung a ložiska borsehung a zdvihátka ks, tak snad to bude fungovat v pohodě
Re: Vacka pd
Několikrát jsem na PD dával i černý zdvihátka výrobce AE a taky drží, nicméně 1500 za 8ks zdvihátek mi nepřijde likvidační 

Re: Vacka pd
Hlavne si zkontrolujte, ze vahadla vstriku nemaji vypadle ty hliníkové zaslepky. To je pak duvod, proc se to rychle opotrebuje i po vymene vacky a zdvihatek.
Re: Vacka pd
Jasně no, záslepky jsou základ...to pak nejde tlakovej olej tam kam má a dlouho to nevydrží...
Re: Vacka pd
Divil by jsi se, kolik lidi to nezkontroluje, je to cerny jak bota, ty diry nezkontroluji, jestli jsou vyplnene/uzavrene a pak se divi. Ja mam po 350tis puvodni vacku, ve 250tis vyrobcem doporucena vymena zdvihatek a na pohodu. Neni nad originalni vacku.
Re: Vacka pd
Řešil jsem už pár vaček na svém PD a kupodivu nebyl ani tak problém v hydrách nebo vačkách, ale ukázalo se, že díky tomu že předešlý majitel kálel na výměnu oleje, byl nejpíš zapečený olej v některým z kanálků vedoucích do hlavy a vačka byla špatně mazaná. Od pročištění a dání třetí vačky Kolbenschmidt a hyder INA mám už nezvykle dlouho klid.
Ale i tak, pro jistotu mám schovanou ještě jednu vačku originál VW.
Ale i tak, pro jistotu mám schovanou ještě jednu vačku originál VW.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Re: Vacka pd
Olej to snese, ale ty zdvihátka maji svou vydrz, i castou vymenou oleje se jejich povrch opotrebovava a hrubne a to pak smotá vačku. Samozrejme doprovodny a podproujici vec je ten talk oleje ala zaslepky vahadel.
Re: Vacka pd
Nezvykle dlouho klid...Krásně řečeno a vysvětlen častý problém koncernu, což je jeho konstrukční amaterismus . 

nepropadat panice...
Re: Vacka pd
Já si nemyslím že by to bylo tak špatný, tak motor umře na vačku po najetí já nevím 250-300tis.km to mi nepřijde tak špatný
Ty auta jedou jak z praku,dobrá spotřeba, myslím si že zrovna tohle se jim celkem povedlo
Dělali jsme sežranou vačku na Mazdě 6 v naftě najetých 69tis.km, tomu říkám amaterismus...
Ty auta jedou jak z praku,dobrá spotřeba, myslím si že zrovna tohle se jim celkem povedlo
Dělali jsme sežranou vačku na Mazdě 6 v naftě najetých 69tis.km, tomu říkám amaterismus...

Re: Vacka pd
Budu zcela upřimný, ten motor šlape víc než slušně a proti rotačce je to vyloženě živý motor, krásně se vytáčí na to že je to TDI, spotřeba rozumná když je v dobrém stavu a když to srovnám s výkonově stejným benzínem, tak jezdí za polovinu a vydrží mnohem ale mnohem déle.
S tím že hydra sežerou vačku se u těchto starších PD musí počítat když je tu přenos síly řešen třením a né rolnama jako u těch novějších, ale myslím si že když člověk jednou za cca 60 000 km sundá dekl a provede kontrolu, tak jej to jistě nezabije a cena hyder také není likvidační a konečně když nebudete kupovat originál tak ani ta vačka není nic tak strašně drahého.
Věřím ale pevně tomu, že kdyby se o tento motor majitel od začátku staral tak jak má, tedy pravidelně měnil kvalitní a předepsaný olej, lil kvalitní naftu s aditivy a vždy motor napřed zahřál než mu naloží a nepodtáčel ho jak nějaký posraný důchodce či blbá ženská, tak tenhle motor je nesmrtelný. Jenže každej je chytrej jak rádio když se něco stane, ale proč se to stane nikdo neřeší, protože nikdo nepřizná že si chce vozit prdel v pořádným autě, ale nemá nato a tak šetří na kde čem a pak se chyby svádí na blbou konstrukci, ale chyba je až na úplné vyjímky vždy v majiteli vozu.
Když uvážím co všechno přežil ten můj motor, kdy jel několik kilometrů bez funkčního olejového čerpadla, potom zase jel několik desítek kilometrů bez chladící kapaliny a s vylomenou vodní pumpou, nebo několik desítek kilometrů s rozbitým vystřikovačem a vše přežil a dál několik let spolehlivě jezdí, tak nikdo nemůže říci, že ten motor je špatně vymyšlen či vyroben, byl navrhnut v době kdy VW vládl Piëch a ten byl sakra pes nato co všechno výrobky VW v té době musely vydržet. Všichni počínaje Fiatem by se mohli jít klouzat. Jenže otom se moc nemluví, ale já říkám jen jedno, kolik jezdí na silnici třeba Fiatů z roku 2000 s víc jak 300 000 km na hrbu a technickou projdou bez jediné závady či je za těch 20 roků nesežrala koroze. VW z roku 2000 jezdí stále víc než dost a stále dobře slouží.
S tím že hydra sežerou vačku se u těchto starších PD musí počítat když je tu přenos síly řešen třením a né rolnama jako u těch novějších, ale myslím si že když člověk jednou za cca 60 000 km sundá dekl a provede kontrolu, tak jej to jistě nezabije a cena hyder také není likvidační a konečně když nebudete kupovat originál tak ani ta vačka není nic tak strašně drahého.
Věřím ale pevně tomu, že kdyby se o tento motor majitel od začátku staral tak jak má, tedy pravidelně měnil kvalitní a předepsaný olej, lil kvalitní naftu s aditivy a vždy motor napřed zahřál než mu naloží a nepodtáčel ho jak nějaký posraný důchodce či blbá ženská, tak tenhle motor je nesmrtelný. Jenže každej je chytrej jak rádio když se něco stane, ale proč se to stane nikdo neřeší, protože nikdo nepřizná že si chce vozit prdel v pořádným autě, ale nemá nato a tak šetří na kde čem a pak se chyby svádí na blbou konstrukci, ale chyba je až na úplné vyjímky vždy v majiteli vozu.
Když uvážím co všechno přežil ten můj motor, kdy jel několik kilometrů bez funkčního olejového čerpadla, potom zase jel několik desítek kilometrů bez chladící kapaliny a s vylomenou vodní pumpou, nebo několik desítek kilometrů s rozbitým vystřikovačem a vše přežil a dál několik let spolehlivě jezdí, tak nikdo nemůže říci, že ten motor je špatně vymyšlen či vyroben, byl navrhnut v době kdy VW vládl Piëch a ten byl sakra pes nato co všechno výrobky VW v té době musely vydržet. Všichni počínaje Fiatem by se mohli jít klouzat. Jenže otom se moc nemluví, ale já říkám jen jedno, kolik jezdí na silnici třeba Fiatů z roku 2000 s víc jak 300 000 km na hrbu a technickou projdou bez jediné závady či je za těch 20 roků nesežrala koroze. VW z roku 2000 jezdí stále víc než dost a stále dobře slouží.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 08 říj 2009, 09:23
- Bydliště: Dubnica nad Váhom
Odpovědi: 0
Re: Vacka pd
Tak v prípade že máš na mysli prvé generácie JTD tak tých by som si rád zastal... ale inak súhlas. Zas ide aj o to koľko čoho sa sem kedy predalo/doviezlo + image VW group v našich končinách