První podezření mám na ventil, který otevírá po zahřátí zadní okruh topení, protože když dám vzadu topení na OFF, tolik motor nechladne při pomalé jízdě či stání na místě. Ale jeho chronickou bolest jsem letos měnil za jinou hřídelku (ráda praská) a do dnes jsem si myslel, že funguje. Ale když jsem dal vzadu aby to topilo na max teplotu, šel asi 3 minuty ledový vzduch a vůbec to nereagovalo, jakou teplotu jsem vzadu nastavil. Opět jsem zadní okruh vypnul a zase zapnul a najednou to zase normálně topilo. Měl bych dotaz na ten ventil co otevírá zadní okruh po zahřátí chladicí kapaliny. Pokud bude OFF a zadní trubky pod autem horké, tak nejspíše je minimálně částečně otevřený, ne?
A druhý dotaz, cestou do práce jsem zapnul VCDS a nastavil nějaké teplotní údaje. První foto je po 15 km jízdě a druhé po startu. Víte někdo, zda ta teplota vody na výstupu z chladiče je správná? Aktuálně 39,3 stupně.
Díky moc
