Pokud auto nasratuju, běží krásně, i na emisích výborné hodnoty, ale od té doby bliká kontrolka žhavení a pokud auto pár hodin stojí mám vybitou baterku, že se ani nerozsvití maxidot, pouze displeje v budikach,když stojí auto přes noc, ráno je úplně mrtvo.
Zkoušel jsem měnit baterku, ale výsledek stejný, pak jsem šel měřit kolik auto bere proudu v pohotovostním režimu a kolik uspané... I po hodině stání, zamčené auto je odběr 1.57A .. Tak jsem zkoušel hledat, co bere neustále tolik proudu, až jsem zjistil, že po odpojení vstřikovacího čerpadla, klesne hodnota na 0.32A, což je ale i tak stále moc,.. Mám to tedy brát tak, že čerpadlo je na odpis?
Ještě jeden postřeh.
Když baterku připojím, okamžitě začne jakože bzucet čerpadlo a během 5 vteřin se na plné kule rozběhne Sahara a vypne se to až když zapnu klíček v zapalování.
