Mám to samé ve staré audině 81kW a je to tak akorát. 66kW v automatu bude taková chcíplotina, ale furt lepší jak Fábie 1.4i s touhle převodovkou

Ta převodovka je taková trapná. Nemá ani měrku, aby si člověk ověřil, jestli je tam dost oleje, případně se podíval na jeho barvu.
Pokud si automat nikdy neměl, tak stejně náznaky problému nepoznáš, pokud ta převodovka nebude vyloženě řadit s kopancema.
No každopádně. Auto se musí plynule rozjíždět, řadit bez kopání, motor musí plynule zvyšovat otáčky, bez nějakých výkyvů. A to jak při teplé, tak studené převodovce.
Mělo by to to jet od volnoběhu. Couvat nesmí do kopce při zařazeném D.
Taky se podívat na otáčkoměr co dělá při jízdě na zamčený čtvrtý stupeň. Dost často tam zlobí ventil na zámek hydroměniče a pak ten otáčkoměr tak trošku poskakuje i při zamčené spojce. Ale je to řešitelné.
Ve městě jezdit nemá cenu. Tam nic nepoznáš. Několik rozjezdů, zastavení, couvání můžeš zkusit někde na okresce. Zpátečku bych zkusil určitě několikrát, ne jen jednou.
Ve městě to pojede většinou na trojku. Čtyřku to tam dává až skoro při osmdesáti. Proto by to chtělo hned za studena to vzít někam mimo městé, aby se vyzkoušeli všechny 4 rychlosti při studené převodovce.
Taky kouknout zespodu. Motor může být od oleje, ale převodovka by měla být úplně suchá.
Zkusil bych se pídit po fakturách za výměny oleje v převodovce. Ale pochybuju, že to někdo dělal. Koncern má v oblibě psát u takových podstatných věcí, že náplň je "doživotní".
Převodovka je to jednoduchá a i opravitelná. Jen vzhledem k ceně auta to není většinou rentabilní. Pokud to koupí, tak bych hned udělal výměnu oleje, něco málo najezdil a udělal opět výměnu (reálně se vymění jen 1/2 náplně). Lze i doma, pokud si člověk přečte návod, tak není co pokazit. Jen je trošku oser tam ten olej nalít. Chce to trychtýř s úzkou hadičkou.
Ale lepší by bylo sundat dekl a vyměnit i filtr.