Octavia 3 CXXB přerušení regenerace
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia 3 CXXB přerušení regenerace
Mám problem, mam u octavia 1.6 TDI CXXB přicpaný filtr DPF. Stalo se to tak, že neukazoval palivoměr , ten jsem sprovoznil, ale s autem se ujela delší trasa bez funkčního palivoměru, že se udpal DPF. Když teď spustím regeneraci, tak běží cca 15 min. a pak se zastavý z důvodu zabezbečení.
Paměť závad 0
Měřené hodnoty DPF:
Turbodm.1: vstup turbíny: snímač teploty 1: řada 1: hr. hodnota 75.0 °C
Turbodm. 1: vstup turbíny: snímač teploty 1: řada 1: hr. napětí 4.999 V
Turbodm.1: výstup turbíny: snímač teploty 1: řada 1: hr.hodnota 23.0 °C
Turbodm. 1: výstup turbíny: snímač teploty 1: řada 1: hr.napětí 0.893 V
Vstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota 25.0 °C
Vstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubé napětí 0.899 V
Výstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota -40.0 °C
výstup filtru částic: snímač teploty 1: řada1: hrubé napětí 0.001 V
Jde mě o ten výstup z filtru hodnota -40.0C a 0.001V když vyměním snímač, tak je hodnota pořád stejná, když odpojím snímač, tak taky, jednotka na něj vůbec nereaguje....
Kde by mohl být ještě problem?
díky
Paměť závad 0
Měřené hodnoty DPF:
Turbodm.1: vstup turbíny: snímač teploty 1: řada 1: hr. hodnota 75.0 °C
Turbodm. 1: vstup turbíny: snímač teploty 1: řada 1: hr. napětí 4.999 V
Turbodm.1: výstup turbíny: snímač teploty 1: řada 1: hr.hodnota 23.0 °C
Turbodm. 1: výstup turbíny: snímač teploty 1: řada 1: hr.napětí 0.893 V
Vstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota 25.0 °C
Vstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubé napětí 0.899 V
Výstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota -40.0 °C
výstup filtru částic: snímač teploty 1: řada1: hrubé napětí 0.001 V
Jde mě o ten výstup z filtru hodnota -40.0C a 0.001V když vyměním snímač, tak je hodnota pořád stejná, když odpojím snímač, tak taky, jednotka na něj vůbec nereaguje....
Kde by mohl být ještě problem?
díky
Galaxy TDi 66kW + chip, pevný KW
Re: Octavia 3 CXXB přerušení regenerace
Ještě je třeba dodat, že trvalá závada je P2463 dpf zanesení příliš vysoké a závada. která šla smazat P2000 Katalyzátor NOx chybná funkce, může být KAT špatný a tím nepodpoří hoření DPF a tím se přeruší regenerace?
Galaxy TDi 66kW + chip, pevný KW
Re: Octavia 3 CXXB přerušení regenerace
Tím že nejde palivoměr tak se ucpe DPF???? Člověk se musí porad učit. Chybu bych hledal někde jinde.
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Re: Octavia 3 CXXB přerušení regenerace
Ano, protože je potřeba pár splněných podmínek, aby proběhla regenerace, např. množství paliva v nádrži, musí tam být víc jak 1/2.
Ale to neřeším, řeším to že teď po opravě palivoměru jde konečně spustit regenerace, ale po cca 15 min. se přeruší z důvodu bezpečnosti, takže se tam ještě něco děje a a já nevím co
Ale to neřeším, řeším to že teď po opravě palivoměru jde konečně spustit regenerace, ale po cca 15 min. se přeruší z důvodu bezpečnosti, takže se tam ještě něco děje a a já nevím co

Galaxy TDi 66kW + chip, pevný KW
Re: Octavia 3 CXXB přerušení regenerace
Hele co to má najeto ??
Jak dlouho to jezdilo s tím nefunkčním palivoměrem ?
Jak dlouho to jezdilo s tím nefunkčním palivoměrem ?
Re: Octavia 3 CXXB přerušení regenerace
A není to trochu píčovina s tím palivoměrem?
V nějakých podmínkách v návodu k nucené regeneraci to sice je, ale to je z bezpečnostních důvodů-aby člověku nedošla někde nafta při regeneraci, ale reálně se mi ještě nestalo, že by regenerace nešla spustit se svítící rezervou. Jinak pokud se regenerace vypne, tak bych řekl že jsou nejspíš nízké teploty, může měřit některý čidlo blbě, nebo může být tak ko dpf, to chce nalogovat za jízdy.

V nějakých podmínkách v návodu k nucené regeneraci to sice je, ale to je z bezpečnostních důvodů-aby člověku nedošla někde nafta při regeneraci, ale reálně se mi ještě nestalo, že by regenerace nešla spustit se svítící rezervou. Jinak pokud se regenerace vypne, tak bych řekl že jsou nejspíš nízké teploty, může měřit některý čidlo blbě, nebo může být tak ko dpf, to chce nalogovat za jízdy.
Re: Octavia 3 CXXB přerušení regenerace
Má to najeto 140tis.
S nefunkčním palivoměrem to jezdilo cca 500km.
Píčovina to není, protože když palivoměr nefungoval, tak nešla spustit regenerace, ukazovalo to uplně prázdnou nádrž, 0km dojezd. Po opravě normálně regeneraci spsutim.
Řeším hlavně toto: Výstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota -40.0 °C
Výstup filtru částic: snímač teploty 1: řada1: hrubé napětí 0.000 V
Je to snímač teploty přímo na svodech turba, ale ukazuje stejnou hodnotu pořád, při připojení i po odpojení. Po výměně za nový furt stejný, jako kdyby tam vůbec nemusel být.
Ten mě trochu znervozňuje.
Jediná věc, co mě napadá je vyndat dpf a zkontrolovat kat a dpf nechat vyčistit.
Hmotnost sazí 30.55g
S nefunkčním palivoměrem to jezdilo cca 500km.
Píčovina to není, protože když palivoměr nefungoval, tak nešla spustit regenerace, ukazovalo to uplně prázdnou nádrž, 0km dojezd. Po opravě normálně regeneraci spsutim.
Řeším hlavně toto: Výstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota -40.0 °C
Výstup filtru částic: snímač teploty 1: řada1: hrubé napětí 0.000 V
Je to snímač teploty přímo na svodech turba, ale ukazuje stejnou hodnotu pořád, při připojení i po odpojení. Po výměně za nový furt stejný, jako kdyby tam vůbec nemusel být.
Ten mě trochu znervozňuje.
Jediná věc, co mě napadá je vyndat dpf a zkontrolovat kat a dpf nechat vyčistit.
Hmotnost sazí 30.55g
Galaxy TDi 66kW + chip, pevný KW
Re: Octavia 3 CXXB přerušení regenerace
Výstup filtru částic je snímač za dpf, ne na svodech turba. Nevím čím to načítáš, ale možná zkus nějakou lepší diagnostiku.
Re: Octavia 3 CXXB přerušení regenerace
Akorát, že za DPF nic není, je tam jeden před katem, druhý za katem a třetí na svodech turba, na dpf není nic, pouze snímač tlaku a lambda.
Diagnostika VCDS legálně
Diagnostika VCDS legálně
Galaxy TDi 66kW + chip, pevný KW
Re: Octavia 3 CXXB přerušení regenerace
Jen takový blbý nápad. Nebudou někde ko dráty?
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Octavia 3 CXXB přerušení regenerace
Mě spíš jde o to, pochopit systém, dráty jsem kontroloval.
Všude jinde je snímač před dpf a za dpf, tady prostě nic neni....
Všude jinde je snímač před dpf a za dpf, tady prostě nic neni....
Galaxy TDi 66kW + chip, pevný KW
Re: Octavia 3 CXXB přerušení regenerace
Odkud jsi ? Mám služební OIII CXXB kdybys chtěl něco omrknout, porovnat parametry apod... ?
Re: Octavia 3 CXXB přerušení regenerace
Pozeral si aj cez etku ci je tam spravny snimac? Su dva druhy
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
Re: Octavia 3 CXXB přerušení regenerace
Díky koukal jsem na 2.0 TDI a tam jsou ty snímače stejný a všechny ukazují teploty jak mají...
Dle etky mrknu, dobrý nápad
Dle etky mrknu, dobrý nápad

Galaxy TDi 66kW + chip, pevný KW