Motorku dovezli že nejede,po zimě,nečekaně, baterka mrtvá,kola prázdný,no budiž, ale že to už před zimou sotva dojelo, že to střílelo,zdechalo,no pozdravpánbůh a že jim to nikde nechtějí už ani vzít do opravy ( no ani se nedivím )
Kontrola klasických věcí,tlak to má,jiuskra a benzín jde,karbec ven,čistej,rozladěnej asi jak se v tom páni kluci nastřídačku vrtali,volnoběh úplně zatočenej na max,bohatost povolená o 5 otáček

Je tak karbec DelOrto 28mm což se mi na Hondu zdá divný,už si to přesně nepamatuju ale čekal bych tam Mikuni popř. Keihin ale itala? Hlavní tryska 145 což se mi zdá taky dost velký,já jezdíval 132-135 s origo koncovkou výfuku,zdá se mi tady i ten výfuk takovej přicpanej, klučina si stěžoval že je to právě mrtvola proti tomu co má jeho kámoš,tak bych to rád nějak oživil ale mám pocit že už se v tom hrabalo 10 lidí přede mnou,přívěra chodí ale lanka celý povolený,takže do 7tis.ot je to mrtvola a pak to celkem zatáhne ale neroztočí se to víc jak 10tis.ot
Kdyby někoho něco napadlo budu rád,už je to přece jen dávná minulost
