Audi Q7 3.0 TDI zadřený na klice
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Audi Q7 3.0 TDI zadřený na klice
Kluci dostala se ke mně Q7 z roku 2015, 3.0 TDI kód CRT, je to hvízdlé na klice. Co jsem se díval po motorech tak v inzerci je jich víc, ale na díly páč jsou na klice taky zadřené. Je nějaká bolest těchto motorů? Koupil to známý, za celkem směšné peníze, motor mu vezou někde z polska, snad najeto 75tis km. No neudělat na něm preventivně nějaký zásah aby se závada neopakovala? Měnit mu to budu já. Je to kompletní motor chybí mu tam snad jen pár nějakých prkotin, tak by to zas nemusela být nějaká velká past. No nevím, takové auto jsme tam ještě neměli, jen na olejový servis. Tak prosím o radu, případně nějaké komenty.
Děkuji
Děkuji
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Audi Q7 3.0 TDI zadřený na klice
Tlak oleje rizenej pres ecu
Chce to udelat update softu

Chce to udelat update softu
Re: Audi Q7 3.0 TDI zadřený na klice
jj,tyto motory trpí na kliky a na vačky,ten mazací tlak řeší update softu??udělají to v audi?nebo kdo to umí?
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
Re: Audi Q7 3.0 TDI zadřený na klice
Taky bych rád věděl. Nicméně je to venku

Ani moc práce to nedalo. Spíš teda zvažuju jestli nenechat udělat startér a alternátor, páč na autě bych to dělat asi nechtěl.
A ještě budu muset nakódovat vstřiky. Dokážu to pomocí VCDS?

Ani moc práce to nedalo. Spíš teda zvažuju jestli nenechat udělat startér a alternátor, páč na autě bych to dělat asi nechtěl.
A ještě budu muset nakódovat vstřiky. Dokážu to pomocí VCDS?
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Audi Q7 3.0 TDI zadřený na klice
no asi mas dobry napad urobit starter a altik ked je to vonku.... vstreky by si mal nakodovat cez VCDS
Re: Audi Q7 3.0 TDI zadřený na klice
A který válec je první? Jak se to u tohoto šestiválce počítá? Ještě teda bude asi boj jak rozpojit motor převodovku, zatím jsem nenašel nikde díru kudy odšroubovat měnič
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Audi Q7 3.0 TDI zadřený na klice
pohlad od chladica, lava strana od chladica 1,2,3, prava strana od chladica 4,5,6
Re: Audi Q7 3.0 TDI zadřený na klice
Měnič se sroubuje pres díru po starteru
Re: Audi Q7 3.0 TDI zadřený na klice
Nee. Tady se měnič přes startér šroubovat nedá. Šrouby jsou ze strany měniče. Ale zespodu je pod chladičem oleje plastová zátka a okýnko.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Audi Q7 3.0 TDI zadřený na klice
Dobrý vědět
Re: Audi Q7 3.0 TDI zadřený na klice
Taky jsem nevěděl. Ale spousta věcí se dá najít na YouTube
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Audi Q7 3.0 TDI zadřený na klice
Ještě že tyto a jiný stranky existujou. Dřív to měli mechoši a nejen oni mnohem těžší
Re: Audi Q7 3.0 TDI zadřený na klice
Tak už to vrčí. Když tak nad tím přemýšlím tak největší zádrhel byl že nešly vyrazit šrouby z těhlice, co drží ty dvě horní kosti.
Další zádrhel je to, že v jednotce je chyba zaplnění dpf a auto jede v nouzovém režimu. Což jsme samozřejmě netušili. Auto se k nám dostalo polorozebrané s tím že než v autorizáku audi zjistili že je motor zadřený, tak kontrolovali dpf, vstřiky, měnili klapku v sání a ještě nějaké prkotiny. Takže ještě bude asi boj a mám obavu aby ten motor ještě nemusel znovu ven. Zítra ještě zkusím spustit servisní regeneraci. Bohužel je potřeba to vzít na cestu, co jsem se díval do visu, tak toto auto statickou regeneraci neumí. Tak zítra budu muset vzít kolegů na výlet
Další zádrhel je to, že v jednotce je chyba zaplnění dpf a auto jede v nouzovém režimu. Což jsme samozřejmě netušili. Auto se k nám dostalo polorozebrané s tím že než v autorizáku audi zjistili že je motor zadřený, tak kontrolovali dpf, vstřiky, měnili klapku v sání a ještě nějaké prkotiny. Takže ještě bude asi boj a mám obavu aby ten motor ještě nemusel znovu ven. Zítra ještě zkusím spustit servisní regeneraci. Bohužel je potřeba to vzít na cestu, co jsem se díval do visu, tak toto auto statickou regeneraci neumí. Tak zítra budu muset vzít kolegů na výlet
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Audi Q7 3.0 TDI zadřený na klice
Zdravim,
chci se zeptat ma stejny problem i rok 2016 s tim tlakem oleje ? A jde to nejak zjistit pres VCDS, jestli ma nizsi tlak nez by mel mit? Bojim se toho , ze ty svolavacky to mohly pomrvit i u vyssich roku vyroby
Bohuzel nevim typ/kod motoru, teprve se pro neco rozhoduji, jen vim, ze to ma vzdy 3.0 TDI a 200kW a najeto cca 200 tis. proto mozna motor z Polska me taky ceka 
Diky za odpoved
Tomas
chci se zeptat ma stejny problem i rok 2016 s tim tlakem oleje ? A jde to nejak zjistit pres VCDS, jestli ma nizsi tlak nez by mel mit? Bojim se toho , ze ty svolavacky to mohly pomrvit i u vyssich roku vyroby


Diky za odpoved
Tomas
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci

Re: Audi Q7 3.0 TDI zadřený na klice
Tlak oleja sa povecsinou tyka motorov CRT treba prerobit mapy v motore lebo je to ovladane rj motora ked pozries cez vcds tlak oleja bude na volnobeh cca 2 bary ale bacha nato lebo ked vypnes motor tak uvidis tlak 0.9 bar lebo to mera aj z atmosferickym tlakom takze real bude 1 bar treba upraviť ked dobrw pametam asi 6 map v rj aby to fungovalo ako ma dviha sa na 2.8 baru
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431