O1 ASV 2005 prevodovka/difr.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
alni
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 20 lis 2013, 23:08
Odpovědi: 0

O1 ASV 2005 prevodovka/difr.

Příspěvek od alni »

Všimol som si že výstup z difer. na pravej strane sa dosť ťažko točí(rukou ten tanierik ledva potočím), počuť a cítiť ako tam niečo preskakuje. Jedna strana auta zdvihnutá, vyradená rýchlosť a poloos odpojená. Ľavá strana ide absolútne ľahučko.
O1 ASV 2005
Naposledy upravil(a) šulda dne 18 lis 2023, 22:16, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu.
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5053
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Re: Prevodovka/difr.

Příspěvek od martinsidlo »

A proč jsi to zkoušel ? Točíš s diferákem,proto ten rozdílný odpor.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
alni
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 20 lis 2013, 23:08
Odpovědi: 0

Re: Prevodovka/difr.

Příspěvek od alni »

Pri výmene bŕzd som si všimol že jednou stranou sa dá podstatne ťažšie točiť ak ona inom aute. Hneď na to som menil aj vnútornú manžetu poloosy(bola roztrhnutá) a tým tanierom na prevodovke som takmer ani nevládal pohnúť.
Tak som sa na to spýtal, čo na to povedia skúsenejší..
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3675
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Re: O1 ASV 2005 prevodovka/difr.

Příspěvek od Pája 19 »

Nevidím důvod, proč by měl být odpor rozdílný, pokud je vše v pořádku.
"Točíš s diferákem" mi nepřijde moc dobrý vysvětlení.
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“