2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat
Máte prosím nějakej tip, kterej termostat funguje? Nebo pouze originál?
Díky
Díky
Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat
Termostat 03L coby OEM vyrábí firma ITW, to vím na 100% páč jsem tam tehdy léta pracoval, tyto termostaty se mimo prodávaly i konkurenci Vernet a Wahler ( dnešní Borg Warner ) a myslím že i Mahle takže když koupíš jeden z těchto je to úplně to samé ale za 1/3 ceny
A žádný "přebírání" jakože ty lepší jdou do OEM a horší ten zbytek se nekonalo,stejné komponenty skládané na stejné lince
A žádný "přebírání" jakože ty lepší jdou do OEM a horší ten zbytek se nekonalo,stejné komponenty skládané na stejné lince

Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat
Já dával wahler a to fungovalo. Každý si pochvaloval
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat
Však říkám, jer to přebal originálu, to samý třeba Behr, oni to dělají chytře, u výrobce to nakoupí já nevím za 4,50 EUR do dealerské sítě to pustí za 15 EUR, než se to dostane k zákazníkovi tak je to 25 EUR a všichni jsou spokojeni...
Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat
Jenže kvalita do automobilky do originálu a do trhu je také každá jiná ……
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat
Zas tak moc rád to auto nemám. Za tu cenu tam přijde Mahle a děj se vůle. Maximálně to bude stejně na hovno, jako teď.
Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat
To jak máš rád auto je úplně jedno, záleží jak máš rád sám sebe
a jestli se chceš kvůli ušetřeným 700 prcat 2x4h(poprvé možná víc) s termostatem. Ale holt každý má nějakou libůstku a nikomu to rozmlouvat nehodlám. Je fakt že zrovna to mahle není špatná volba.

Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat
Když to bude stát za hovno, tak to bude lítat plamenem. 

Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat
Koupil jsem Mahle, je tam originál s vybroušeným číslem. Cena o 1000,- miň než ten co je označen jako OEM. Kroužek na trubku jsem koupil origo.
Teď se budu týden psychicky připravovat a příští víkend na to vlítnu.
Teď se budu týden psychicky připravovat a příští víkend na to vlítnu.
Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat
Tam není na co se připravovat. Když vyhodíš plnicí trubku od koleru ke klapce a klapku tak to jde celkem fajn. Je potřeba mít pořádné kleště na pásky. A musí se toho celkem dost rozdělat
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 220
- Registrován: 21 pro 2012, 02:01
Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat
Mám stejný motor na OII (+ dieselgate sw) - po výměně termostatu za origo teplota po krátkých okrskách / městu opět padne na 70st. (olej)., a motor zvedne volnoběžné otáčky na 1000ot/min. Dálnice pod plynem / okrsky kudla je ok.
Tak nevím, jestli je díl KO nebo je motor tak dobře efektivní ...
Tak nevím, jestli je díl KO nebo je motor tak dobře efektivní ...
golf iv 66kw alh - chip dragpower.cz
Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat
Tak dobře efektivní
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat
Já sem zatím zavřel celou masku, jak spodní, tak vrchní část a teplota je v pohodě i v týhle zimě. Na tohle obyč šmrdlání, kdy nepotřebuješ moc vzduchu do motoru, to bohatě stačí. A jako bonus si nedokurvíš klima chladič..smrtka.smety píše: ↑04 pro 2023, 01:11 Mám stejný motor na OII (+ dieselgate sw) - po výměně termostatu za origo teplota po krátkých okrskách / městu opět padne na 70st. (olej)., a motor zvedne volnoběžné otáčky na 1000ot/min. Dálnice pod plynem / okrsky kudla je ok.
Tak nevím, jestli je díl KO nebo je motor tak dobře efektivní ...