2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat

Příspěvek od Woko_O »

Máte prosím nějakej tip, kterej termostat funguje? Nebo pouze originál?

Díky
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 457
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Odpovědi: 0
Bydliště: BCE

Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat

Příspěvek od pavlin2 »

originál
S2 CFGB DSG
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20431
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat

Příspěvek od roman1648 »

Termostat 03L coby OEM vyrábí firma ITW, to vím na 100% páč jsem tam tehdy léta pracoval, tyto termostaty se mimo prodávaly i konkurenci Vernet a Wahler ( dnešní Borg Warner ) a myslím že i Mahle takže když koupíš jeden z těchto je to úplně to samé ale za 1/3 ceny
A žádný "přebírání" jakože ty lepší jdou do OEM a horší ten zbytek se nekonalo,stejné komponenty skládané na stejné lince ;)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3804
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat

Příspěvek od Tomas6 »

Já dával wahler a to fungovalo. Každý si pochvaloval
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20431
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat

Příspěvek od roman1648 »

Však říkám, jer to přebal originálu, to samý třeba Behr, oni to dělají chytře, u výrobce to nakoupí já nevím za 4,50 EUR do dealerské sítě to pustí za 15 EUR, než se to dostane k zákazníkovi tak je to 25 EUR a všichni jsou spokojeni...
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9250
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat

Příspěvek od hansdob »

Jenže kvalita do automobilky do originálu a do trhu je také každá jiná ……
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat

Příspěvek od Woko_O »

Zas tak moc rád to auto nemám. Za tu cenu tam přijde Mahle a děj se vůle. Maximálně to bude stejně na hovno, jako teď.
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2090
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat

Příspěvek od Jirka. »

To jak máš rád auto je úplně jedno, záleží jak máš rád sám sebe (LOL) a jestli se chceš kvůli ušetřeným 700 prcat 2x4h(poprvé možná víc) s termostatem. Ale holt každý má nějakou libůstku a nikomu to rozmlouvat nehodlám. Je fakt že zrovna to mahle není špatná volba.
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat

Příspěvek od Woko_O »

Když to bude stát za hovno, tak to bude lítat plamenem. (noteeth)
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat

Příspěvek od Woko_O »

Koupil jsem Mahle, je tam originál s vybroušeným číslem. Cena o 1000,- miň než ten co je označen jako OEM. Kroužek na trubku jsem koupil origo.

Teď se budu týden psychicky připravovat a příští víkend na to vlítnu.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3804
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat

Příspěvek od Tomas6 »

Tam není na co se připravovat. Když vyhodíš plnicí trubku od koleru ke klapce a klapku tak to jde celkem fajn. Je potřeba mít pořádné kleště na pásky. A musí se toho celkem dost rozdělat
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
smrtka.smety
Přispěvovatel
Příspěvky: 220
Registrován: 21 pro 2012, 02:01
Odpovědi: 0

Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat

Příspěvek od smrtka.smety »

Mám stejný motor na OII (+ dieselgate sw) - po výměně termostatu za origo teplota po krátkých okrskách / městu opět padne na 70st. (olej)., a motor zvedne volnoběžné otáčky na 1000ot/min. Dálnice pod plynem / okrsky kudla je ok.

Tak nevím, jestli je díl KO nebo je motor tak dobře efektivní ...
golf iv 66kw alh - chip dragpower.cz
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3804
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat

Příspěvek od Tomas6 »

Tak dobře efektivní
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat

Příspěvek od Woko_O »

smrtka.smety píše: 04 pro 2023, 01:11 Mám stejný motor na OII (+ dieselgate sw) - po výměně termostatu za origo teplota po krátkých okrskách / městu opět padne na 70st. (olej)., a motor zvedne volnoběžné otáčky na 1000ot/min. Dálnice pod plynem / okrsky kudla je ok.

Tak nevím, jestli je díl KO nebo je motor tak dobře efektivní ...
Já sem zatím zavřel celou masku, jak spodní, tak vrchní část a teplota je v pohodě i v týhle zimě. Na tohle obyč šmrdlání, kdy nepotřebuješ moc vzduchu do motoru, to bohatě stačí. A jako bonus si nedokurvíš klima chladič..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“