Fiat punto mk2 jtd 1.9 59kw

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
vasko01
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 09 dub 2016, 11:46

Fiat punto mk2 jtd 1.9 59kw

Příspěvek od vasko01 »

Zdravim takže mam taký menši problem motor mi strašne žere olej.
+ auto stratilo vykon .
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Budeš se muset patrně věnovat turbu..
nepropadat panice...
vasko01
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 09 dub 2016, 11:46

Příspěvek od vasko01 »

trošku presnejšie čo by pomohlo ?
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Vymem turbo,ak chces tak mam.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 563
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Re: Fiat punto mk2 jtd 1.9 59kw

Příspěvek od RAPIDmen »

Ahojte je možne že keby mi skočia rozvody(JTD 59KW) povedzme o 1-2 zuby tak RJ nepusti tlak paliva..rozumej že pri štartovani len ukapava s povolenej prietokovej matičky na vstreku ? auto nechce chytiti a piše zavadu P1320..nechyta ani na start sprej
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
tatko Tom
Přispěvovatel
Příspěvky: 248
Registrován: 25 úno 2018, 08:54
Bydliště: Prievidza

Re: Fiat punto mk2 jtd 1.9 59kw

Příspěvek od tatko Tom »

Na štart sprej nechytí, lebo ten nestačí na chod motora podľa mňa. Musí dostávať naftu do vstrekovačov.
Možností je viac - CR čerpadlo atd, nám dve JTD neštartovali (respektíve jedno zdochlo za jazdy) skrz vadné DRV ventily. Netvrdím že máš tiež, je to jedna v viac možností.
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 563
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Re: Fiat punto mk2 jtd 1.9 59kw

Příspěvek od RAPIDmen »

Jo zajtra vytahnem DRV a kuknem udajne sa rozsypavaju gumičky na nich ,daju sa kupit org Bosch podla kodov okolo 3euro všetky udajne, dam každopadne vedet..ešte som čital na autobazar fore že jednemu panovi nepisala diag nič a nakoniec mal mrtve čidlo kluky..diag to brala len tak že okaj motor asi nestartuje neni pohyb kluky nedam naftu a naftu nedala motor nenastartoval a chybu zleho snimača ani nezapisalo..no som zvedavy...
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Fiat punto mk2 jtd 1.9 59kw

Příspěvek od roman1648 »

A jak jsi došel na ty skočené rozvody ? No pokud máš podezření začni asi tam...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14272
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Re: Fiat punto mk2 jtd 1.9 59kw

Příspěvek od Tomas.cz »

Na start je důležitý zejména snímač polohy vačky, aby jednotka věděla který válec kompresní tlak, což z kliky úplně nevyčte, tam to může vycházet do střihu ventilů. Načasování ale samozřejmě zkontroluj.
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 563
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Re: Fiat punto mk2 jtd 1.9 59kw

Příspěvek od RAPIDmen »

Tak v skratke,,nebol žiadny tlak na raily.....do vstrekov nešiel žiadny impulz....A nič zaujmave to nebolo ...poruchy snimaču vačky..po vymene na drc na prvy šup naskočil.....čiže ked odide snimač vačky odstavilo tlak paliva a RJ vypla otvaranie vstrekov.
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Odpovědět

Zpět na „Fiat“