Superb 2 2.0 TDI CFGB únik oleje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 433
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Odpovědi: 0
Bydliště: BCE

Re: Únik oleje 2.0 TDI CFGB

Příspěvek od pavlin2 »

Že :D asi je udělám radši všechny :D jinak k tomu DSG. Dneska že to odvezu mechanikovi a auto po asi 3 km začalo fungovat normálně.. Tak nevím co to má být...
S2 CFGB DSG
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 750
Registrován: 15 lis 2011, 20:43
Odpovědi: 0

Re: Únik oleje 2.0 TDI CFGB

Příspěvek od trhac »

No pokud bude fungovat,asi bych vyměnil olej pokud si ho nedělal
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 433
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Odpovědi: 0
Bydliště: BCE

Re: Superb 2 2.0 TDI CFGB únik oleje

Příspěvek od pavlin2 »

Ložisko vyměněno, hučení je pryč. Zůstává však problém s DSG. Alespoň trochu jsem pokročil. Když je auto studené, např. ráno, tak funguje bez problémů a řadí velmi hladce. Po zahřátí nebo ujetí mezi 20 a 70 km začne na 4 většinou při deceleraci houpat otáčkoměr a pak vyhodí chybu rozsvítí motor a po nastartování řadí pouze do 3... Pak stačí to vytočit, přepnout do N a hned do D, lupne to tam 6 a jede. Při zastavení či snížení rychlosti někdy tu 4 zařadí, jindy padne do nouze. Závisí hodně na razanci snižování rychlosti...
Dalším poznatkem je, že stačí auto nechat stát pár hodin a vše zas funguje.
Taky se mi zdá, že při tom problémů jakoby to auto víc na ty vysoké kvalty podtacelo a chvílema vůbec nevědělo co tam má dát - jakoby nevědělo "kolik jede"...
Nesetkal se nikdo s něčím podobným? Na zahraničních fórech jsem našel že na to maji vliv zadní čidla abs, že když ukazují blbosti, tak pak jd dsg zmatené. Taktéž tam byla spojitost s tím řazením pouze do 3 stupně. Bohužel tam nebyla spojitost s tou chybou P2711. Může poslat čidlo abs převodovku do nouze?
Jeste se mi stala jedna věc. Při otáčení vlevo mi to při tom, kdy převodovka blbla, nechalo jedničku asi do 3000 ot a následne to tam hned dalo 2 a 3...
Myslim si, že to má spojitost s nějakým snímačem otáček / rychlosti. Přece kdyby tam byl nějaký fatální problém v převodovce tak by to tak blbě nedělalo jen někdy... Převodovka jinak řadí bez jakéhokoliv problému.

Moc si vážím každého postřehu, názoru, zkušenosti... Děkuji...
S2 CFGB DSG
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 433
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Odpovědi: 0
Bydliště: BCE

Re: Superb 2 2.0 TDI CFGB únik oleje

Příspěvek od pavlin2 »

Tak si odpovím sám. Problém je horší než se zdálo. Problém je v samotné převodovce. Našel jsem několik topiců na zahraničních fórech kde chybu P2711 a po zahřátí řazení pouze do 3 dělaly vidlice v převodovce.

Má smysl to opravovat nebo dát rovnou druhou? Je tam kód MFM, neví někdo prosím jak je to se záměnou? Děkuji moc...
S2 CFGB DSG
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 433
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Odpovědi: 0
Bydliště: BCE

Re: Superb 2 2.0 TDI CFGB únik oleje

Příspěvek od pavlin2 »

Tak po delší době a jistotě, že je to v pořádku sem dám výsledek. Převodovka byla nakonec venku. Bylo špatné ložisko řadící vidlice pro 2/4 rychlost (plastový domeček s kuličkama). Vyměněna celá vidlice, olej, oba filtry. Od té doby najeto 5000 km a řadí jak víno.

Zároveň bych měl další dotaz... Dle přiložených obrázků je jasné, že mám dieselgate soft... Byl tu někdo z okolí Blanska, Brna, Olomouce přehrát na předdieselgate? Děkuji...
Přílohy
stitek.jpg
stitek.jpg (29.91 KiB) Zobrazeno 632 x
screen.jpg
screen.jpg (33.29 KiB) Zobrazeno 632 x
S2 CFGB DSG
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“