Isuzu Trooper 3.0Dti jde na 3...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Isuzu Trooper 3.0Dti jde na 3...
Takže posun je takový že jsem to rozházel a setrvák na mě málem vypadnul i se spojkou, je to dojetý do smrti, nový setrvák nesmysl a ani ho u nás nemají...
Prý to někdo v Opavě repasuje, nemá někdo zkušenost ?
Prý to někdo v Opavě repasuje, nemá někdo zkušenost ?
Re: Isuzu Trooper 3.0Dti jde na 3...
Takže po nějaké době opět posun, repas setrváku ( za ne zrovna malou částku ), nová spojková sada, poskládat a mělo by to zase šlapat 

Re: Isuzu Trooper 3.0Dti jde na 3...
Setrvák drží na 8mi šroubech, co je pecka, tak otvory nejsou uhozené ale pravidelné - tzn. setrvačník lze namontovat v 8mi různých polohách, teď jak to dát, takže motor do horní úvratě, setrvák tak aby byl výřezem v impulzním kole těsně před snímačem otáček, to mi připadlo logické, nula, motor ani neštěkne...
, už pomalu začínám být z tohoto auta unavenej 


Re: Isuzu Trooper 3.0Dti jde na 3...
Musel jsem zahledat a zapátrat a našel, setrvák se montuje v HÚ značkou dolů na 6 hodin, takže znovu rozborka

Re: Isuzu Trooper 3.0Dti jde na 3...
Tak po všemožných patáliích se to podařilo dát do kupy, následně jsem zjistil že motor jde opět na tři válce
Auto má sice OBD zásuvku ale ničím to nejsem schopen načíst, nespojím se s tím, zkoušeno 6 různých diagnostik ( Delphi,Würth,TopDon,ThinkScan,Bosch,VAG), změřil jsem tlaky přes žhavky,cajk,takže opět některý vstřik..odporově všechny stejné,takže mechanický problém jsem usoudil
Abych je nemusel všechny vytahovat a posílat do Rasošek na test ( jinde tyhle vstřiky neumí ),rozhodl jsem se pro test odpojováním za chodu motoru
,podotýkám že vstřiky jsou v oleji pod ventilovým víkem,takže start bez víka a postupně odpojoval vstřiky,nereagovalo to na čtvrtý,olej z toho bez toho víka ani moc nelítal jen trochu z vaček
Vstřiky nesehnatelné,nový asi 15600 kus,pecka,starý japonec,ebay,polsko,nic,haluzově jsem sehnal někde u Varů ale borec že nechá jen celý motor i s převodovkou,musel jsem to vzít,přehodil vstřik,šlape to
Takže abych to shrnul,po třech měsících shánění,ježdění,laborování a nákladech asi 35tis. to jede

Auto má sice OBD zásuvku ale ničím to nejsem schopen načíst, nespojím se s tím, zkoušeno 6 různých diagnostik ( Delphi,Würth,TopDon,ThinkScan,Bosch,VAG), změřil jsem tlaky přes žhavky,cajk,takže opět některý vstřik..odporově všechny stejné,takže mechanický problém jsem usoudil
Abych je nemusel všechny vytahovat a posílat do Rasošek na test ( jinde tyhle vstřiky neumí ),rozhodl jsem se pro test odpojováním za chodu motoru


Vstřiky nesehnatelné,nový asi 15600 kus,pecka,starý japonec,ebay,polsko,nic,haluzově jsem sehnal někde u Varů ale borec že nechá jen celý motor i s převodovkou,musel jsem to vzít,přehodil vstřik,šlape to

Takže abych to shrnul,po třech měsících shánění,ježdění,laborování a nákladech asi 35tis. to jede

Re: Isuzu Trooper 3.0Dti jde na 3...
Tak aspoň že si to dotiahol do zdarneho konca 

Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Re: Isuzu Trooper 3.0Dti jde na 3...
No, ještě jsem udělal komplet oleje v difech,motoru,všude kaše samozřejmě...
A jako třešnička na dortu tak chce samozřejmě STK...
A jako třešnička na dortu tak chce samozřejmě STK...

Re: Isuzu Trooper 3.0Dti jde na 3...
no ty emise po nějaký opravě mi vždycky děsí
hele tu diag zkus launch příště,jestli někdo kolem nemá. Já mam starou jebku,ale zvladá japonce v poho. Víc než bosch.

Re: Isuzu Trooper 3.0Dti jde na 3...
Jako ofiko není šance, to hulí v tahu, ne nijak hrozně ale neprošlo by to si myslím..
Re: Isuzu Trooper 3.0Dti jde na 3...
když to je po 2000 s obd,tak to točí stejně .Jak to napíchne,tak ty psaný otáčky tam musí bejt a bez napíchnutí to asi neprojede linkou.I když asi to někde ještě de se tomu vyhnout. Ale co se ted děje s tima kontrolama na cestě a to rozmazávání mediama,tak to bude jen horší a to může bejt auto i celkem v cajku.
Re: Isuzu Trooper 3.0Dti jde na 3...
Je to škoda no,to auto je pořád pěkný,bez koroze,nasypáno 40tis,ano občas to zakouří ale jako nic hrozného, tuhle jsem jel za starou Tatrou za kterou nebylo vidět ale na značce novotou zářící nálepka z STK 

Re: Isuzu Trooper 3.0Dti jde na 3...
Dal jsem mu to ať s tím dva týdny jezdí a dává tomu občas za uši, říkal že už si nevšimnul že by to kouřilo, tak jsem to hodil na STK a normálně to udělali 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 637
- Registrován: 18 lis 2013, 22:01
- Bydliště: Slovensko
Odpovědi: 0
Re: Isuzu Trooper 3.0Dti jde na 3...
Ahoj Romane čitam že si absolvoval anabazu z motorom 3,0DTI....kamaratovi pomaham skladat motor unho ,občas chodim bodnut a nemožem nikde dopatrat utahovacie momenty uloženi vačiek na kolko to dotianut....inak ten Rail ako ruka neni ani rail to som aj ja myslel je to akysi zasobnik oleja..tie vstreky vstrekuju kvoli tlaku oleja taks o to pochopil ten tlak oleja akoby vytvoril dalši tlak v konkretne vtom čudnom HEUI vstreku ktory nikde nevedia robit ...obvolali sme pár firiem a 2/3 technikov po odoslani fotiek napisali že take vstreky ani nevideli, teraz to zaslal jednemu panovi a ten mu podotykam za repas jedneho zdelil sumu 460€ za kus Repas ! 

BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Re: Isuzu Trooper 3.0Dti jde na 3...
A co konkrétně bys potřeboval ?
Jinak mám na díly celej kompet motor a dvě převodovky
Jinak mám na díly celej kompet motor a dvě převodovky

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 637
- Registrován: 18 lis 2013, 22:01
- Bydliště: Slovensko
Odpovědi: 0
Re: Isuzu Trooper 3.0Dti jde na 3...
uloženia vačiek na kolko Nm tahat voči hlave...dovod rozobratia motora bolo miešanie G11sky z naftou ...povolili okružky na šachtach vstrekoch postihne to každy tento motor a nabobtnaju hadičky vodne...ale už sa to robi komplet na novo všetko iba spodok motora ostal povodny ale ten nema ani 200 000km.
- Přílohy
-
- IMG_20250720_170810[1].jpg (3.07 MiB) Zobrazeno 64 x
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo