Trysky ostřiku pístů 2,5 TDI R5 transportér T4
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Trysky ostřiku pístů 2,5 TDI R5 transportér T4
Dobrý den všem, moc prosím o radu a pomoc.
Sháním trysky olejového ostřiku pístů na motor 2,5 TDI R5 z transportéra T4. Mám to ve volvu V70, ale je to stejné. Ty trysky mají číslo : 069 103 157 D
Už to nemá nikdo nikde skladem a vyběhlo to z výroby. Prosím nemá někdo nějaký tip nebo napad kde sehnat nebo jestli nepasuje z jiného motoru? Díky moc!
Sháním trysky olejového ostřiku pístů na motor 2,5 TDI R5 z transportéra T4. Mám to ve volvu V70, ale je to stejné. Ty trysky mají číslo : 069 103 157 D
Už to nemá nikdo nikde skladem a vyběhlo to z výroby. Prosím nemá někdo nějaký tip nebo napad kde sehnat nebo jestli nepasuje z jiného motoru? Díky moc!
- Přílohy
-
- 1039255.jpg (13.39 KiB) Zobrazeno 2575 x
Re: Trysky ostřiku pístů 2,5 TDI R5 transportér T4
vw marine tyhle motory dělal ještě dlouho po skončení t4 a max verze měla asi 165 koní a možná to ještě dělaj,ale jak tohle sehnat netuším. 5 ti válcovej crafter se dělal do 13-15 a to je ten samej motor,jen s com railem. Tam by to taky mohlo bejt stejný popř použitelný. Stará 1,9tdi je s tim taky dost příbuzná,písty to má stejný,možná i s pd. To by případně šlo taky sehnat líp. Ale nevím,musíš pohledat sám. Ten 5ti vál z T5 měl asi taky stejný písty. To jen takový lehký navedení. Nejvíc bych věřil na toho craftra,tam to nemůže bejt moc jiný,ten blok je snad úplně stejnej.
Re: Trysky ostřiku pístů 2,5 TDI R5 transportér T4
Zkus zavolat 543 255 060, SZAKAL METAL
Re: Trysky ostřiku pístů 2,5 TDI R5 transportér T4
tak sem trochu pohledal a fakt to neni a z toho,co sem psal to stejný není nicméně,kdybych to řešil já,tak tomu šanci dam,jestli to nejde nějak snadno předělat na ty novější. Mam pocit,že by tam moh stačit jen vyříznout závit.Což zase taková práce navíc neni a je to spolehlivější řešení. Pokud to tak je. Ale jak píšu,crafter je stejnej a už má zřejmě ty novější,tak pochybuju,že to vw nějak komplikovaně předělával. Ještě k tomu prehistorickej motor s kterym počítali určitě jen dočasně.
Re: Trysky ostřiku pístů 2,5 TDI R5 transportér T4
Ahoj, děkuju všem za pomoc. Zatím se mi to povedlo vyřešit, sehnal jsem jich 5 ks starších.
Crafter mě hned napadl, máme ho v práci rok 2008, blok motoru stejnej. Proto jsem myslel že to nebude problém sehnat. V těchto tryskách je nějaký ventilek, kdežto třeba Octavia 1,9 TDI má už trysky s průtokovým šroubem ( možná je nějaký ventilek v tom šroubu, nevím).
Asi jedině vyříznout závit a předělat to na novější řešení. Ale blbý bude když bude díra v bloku větší než ten šroub. Potom by to bylo už hodně komplikované.
Crafter mě hned napadl, máme ho v práci rok 2008, blok motoru stejnej. Proto jsem myslel že to nebude problém sehnat. V těchto tryskách je nějaký ventilek, kdežto třeba Octavia 1,9 TDI má už trysky s průtokovým šroubem ( možná je nějaký ventilek v tom šroubu, nevím).
Asi jedině vyříznout závit a předělat to na novější řešení. Ale blbý bude když bude díra v bloku větší než ten šroub. Potom by to bylo už hodně komplikované.
Re: Trysky ostřiku pístů 2,5 TDI R5 transportér T4
Tipnul bych.že by to vyjít mohlo. Je to i dost logický a ještě z doby,kdy se přemejšlelo a nevymejšlelo zbytečně složitý kokotiny. Kolik má průměr ta origo tryska? A ten průtokáč je 6-8? To ti napoví. Rozebrat se to musí stejně,tak to uvidíš. Prej ty origo upadávaly,ale osobně nemám zkušenost. Když to budeš mít v ruce,tak asi poznáš ,jestli by to tam mohlo jít.
A tos to tam neměl vůbec nebo stavíš celej novej motor?
A tos to tam neměl vůbec nebo stavíš celej novej motor?
Re: Trysky ostřiku pístů 2,5 TDI R5 transportér T4
tak sem našel craftra,asi se čuměl před tim blbě,tady to vypadá skoro stejně,ale číslo jiný.
https://www.oemvwshop.com/076103157b-oi ... t-p519516/
https://www.oemvwshop.com/076103157b-oi ... t-p519516/
Re: Trysky ostřiku pístů 2,5 TDI R5 transportér T4
Ahoj, no já jsem sundával vanu, potřeboval jsem přetěsnit olejové čerpadlo - hned jsem dal nové, byly vymačkané ty drážky přes které to unáší klika. Dal jsem čerpadlo SWAG, snad to něco vydrží.
Věděl jsem že když se sundavá vana, je super vyměnit šrouby klikových ložisek za pevnost 12.9, ty jsem měl koupené a taky jsem věděl že budou nějaké ty trysky upadlé. No a když jsem to sundal našel jsem dvě upadlé. Ono upadne ta trubička hned u napojení na tu kostičku a pak to stříká někam na ojnici. Asi každej kdo kdy sudnal vanu našel nějaký upadlý. Já to auto mám opravdu rád. Má to najeto skoro 700 tisíc mám to 12 let, a běžná údržba, sem tam nějakej silentblok. Všechno si dělám sám , mám nějakou zásobu dílů co běžně odchází, a chtěl bych to mít dokud to půjde ještě nějak provozovat. Ta tryska na craftera vypadá úplně stejně. Zítra ji zkusím objednat. Moc děkuji ze se ti povedlo to najít. Když půjde koupit, koupím a oměřím a dám sem výsledek. Díky moc!
Věděl jsem že když se sundavá vana, je super vyměnit šrouby klikových ložisek za pevnost 12.9, ty jsem měl koupené a taky jsem věděl že budou nějaké ty trysky upadlé. No a když jsem to sundal našel jsem dvě upadlé. Ono upadne ta trubička hned u napojení na tu kostičku a pak to stříká někam na ojnici. Asi každej kdo kdy sudnal vanu našel nějaký upadlý. Já to auto mám opravdu rád. Má to najeto skoro 700 tisíc mám to 12 let, a běžná údržba, sem tam nějakej silentblok. Všechno si dělám sám , mám nějakou zásobu dílů co běžně odchází, a chtěl bych to mít dokud to půjde ještě nějak provozovat. Ta tryska na craftera vypadá úplně stejně. Zítra ji zkusím objednat. Moc děkuji ze se ti povedlo to najít. Když půjde koupit, koupím a oměřím a dám sem výsledek. Díky moc!
Re: Trysky ostřiku pístů 2,5 TDI R5 transportér T4
hele neni zač,sám mam tyhle volva a je to věčný a vděčný auto,když víš aspon trochu,jak na něj. Mam to léta,ale co mi naučilo,že druhovýroba na tohle stála vždycky za hovno. Lepší dát starší origo. Ale je jasný,že to často nejde. Tak bych případně,až ti začne třeba za 10tkm problikavat mazání,se neutěšoval,že je přece nový že to je jen lže kontrolka.Nechci teda strašit,ale to starý bych nevyhazoval. Ramena,silentbloky,napínačka,hlavní řemenice např.tohle v origu dalo 300-400tkm a druhák kolikrát nedal ani 30 a taky třeba jen 10. A tos ty origo věci měnil jako že už maj dost km,že autu uděláš dobře,ale byly v pohodě funkční. Ta druho byla po těch pár km ale na sráč total. Ty trysky sem ale zatim fakt neřešil,píst prasklej jo,ale jestli to bylo z toho,kdo ví. Tak zase jestli to nemá čip nebo nějaky palby s vlekem nebo na max po dálnici,tak to vydrží asi v poho i bez trysek. A v dnešní době tomu dát nějakou vostrou jízdu,tak tě nějakej novodobej psvblb udá za emise. Ty šrouby sou v těhle km rozhodně dobrej počin. A na ty trysky bych se zkusil poptat ve vw s tim čislem,co na to poví. Furt taky se mi nedaří najít ty lodní 2,5,to se dělalo s rotačkou skoro doted a muselo se to taky někde spravovat. Takže ty dily někde taky musí bejt.Ten je úplně stejnej,jen má turbo chlazený vodou ,a celej motor taky ,z rybníka.
Re: Trysky ostřiku pístů 2,5 TDI R5 transportér T4
Ahoj, ano, s druhovýrobou mám přesně stejné zkušenosti. Mám Volva s těmito motory dvě, S80 mám ještě déle než V70, asi 15 let. Řemenice na klice nikdy nevydržela víc než 50 tkm ani na jednom autě. Pak jsem dal na alternátory volnoběžky z novějších VW a hodně to pomohlo. Od té doby klid. Jinak všechny čepy, silentbkoky, všechno buď Lemforder, skandix, nebo originál. Levné díly nemají smysI. I tak to ale proti originálu vydrží směšně málo. Výhodou je ta jednoduchost všeho tady. Všechno se dá snadno na koleni udělat. Jen se bojím jak dlouho to ještě půjde provozovat, než to ekoaktivisti zakážou. Chápu že jsem pohroma pro ekonomiku, že když si na tom všechno udělám sám a nedám nikomu vydělat tak stát přichází o další peníze z daní. Nejlepší by bylo mít nový na splátky, a pořád jezdit do servisu, a i ty gumy za 250 % ceny si kupovat v autorizovaném servisu. Pak by se státu ty daně jenom sypaly...Tu trysku na craftera mám jednu objednanou, bude pozítří.
Jinak jak jsem psal, ty trysky upadávaji na těchto motorech opravdu velice často, takže počítej s tím že už tam taky asi nebudeš mít všechny...
Jinak jak jsem psal, ty trysky upadávaji na těchto motorech opravdu velice často, takže počítej s tím že už tam taky asi nebudeš mít všechny...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4287
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Re: Trysky ostřiku pístů 2,5 TDI R5 transportér T4
to by se snad dalo opravit


Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
Re: Trysky ostřiku pístů 2,5 TDI R5 transportér T4
Ahoj, no ona nevypadne, ale ulomí se. Taky mě napadlo s tím zkusit laborovat, ale... Muselo by se to určitě ohřát aby mosaz povolila. Pak by teoreticky šlo vytáhnout ten zbytek ven a pak by tam možná šel vrazit ten zbytek trubky a zase to zapájet. Ale uvnitř toho těla je pružinka s nějakým ventilkem, snad jen s kuličkou a kdo ví jak by se to teplo pružince líbilo.
Na tyhle pokusy já už jsem starej a většina takových pokusů se mi vždycky vymstila. Ideální to koupit nový originál. Jednu trysku mám objednanou podle toho čísla na craftera. Až přijde hodím sem info. Díky
Na tyhle pokusy já už jsem starej a většina takových pokusů se mi vždycky vymstila. Ideální to koupit nový originál. Jednu trysku mám objednanou podle toho čísla na craftera. Až přijde hodím sem info. Díky
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4287
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Re: Trysky ostřiku pístů 2,5 TDI R5 transportér T4
samozřejmě pokud se dá sehnat nový tak je to určitě lepší, já už uvažuju tak že se nedá
pak nic jinýho nezbývá 


Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
Re: Trysky ostřiku pístů 2,5 TDI R5 transportér T4
spravovat by to asi taky šlo,ale to riziko,že kousky pak vypustíš s první výměnou oleje za to moc nestojí. Ale jak píšu,na pohodu to bude jezdit i bez toho. Stejně to každej zjistil ,až když shodil vanu a jak dlouho to tam bylo většinou nevěděl.No nedalo mi a byl sem se na to mrknout. Mam tady nějakej šrot a porovnal sem z 1,4tdi a to volvo a tak zběžne by to šlo,jen říznout závit. Ta tryska teda vypadá,že jde víc ke stěně,ale nic,co by se nedalo vyřešit. Možná je těch novejch trysek víc druhů s jinym uhlem. Jako s klikou to vyndavat nic moc a nandat asi ještě horší. To jen tak pro info. Jo a na tom šrotu jsou všechny ok,ale to moh někdo dělat a nebo byly jen vadný serie u kerejch to padalo. Já to taky budu držet,co to pude,páč když vidim ty novější nic moc. Auta 2010-15 rezatý,brzd trubky už tečou.zlámaný dráty ve dveřích apod píčoviny kerý sem na volvu z 97 neviděl. A to už sem nějaký viděl. No jo,taky budu pohroma 
