Prosím o radu - auto nestartuje (přitom den předtím zcela OK, najeto přes 300 km a několikrát startováno). Startér točí, relátko žhavení OK, immobilizér dle červené diody snad ?? také OK. Auto ani neblafne, pouze když jsem zkoušel stříkat sprej pro snadné startování do sání za vzduchový filtr tak trochu poškytávalo - zkoušel jsem snad 10x a nic to stejně nepomohlo. Zkoušel jsem 2 klíčky, zkoušel jsem i dle návodu alarmu (CS-820DCI) vyvolávat a vypínat nějaký servisní režim, protiúnosový režim a vše vypadá že funguje. Kontroloval jsem pojistku palivového čerpadla, v nádrži dle ručičky (i dle najetých km půlka nádrže). Co s tím? Podobně se to chová, když je immobilizér aktivní, ale to bliká červená dioda na přístroj desce. Nebo se to chovalo stejně, když se mi uvolnila hadička přepadů a zavzdušnilo se to - to pomohlo odvzdušnění (provedl technik silniční služby), což ale snad kdyby bylo tím (přepady ale tentokrát OK), tak by pro odvzdušnění pomohl ten sprej?
Servisák s tím nechce mít nic společného, myslí si že je to problém s immobilizérem. Lze nějak ověřit, zda opravdu ano, nebo zda je nějaký jiný problém s palivovým čerpadlem nebo něčím jiným?
Díky předem za případné rady.
VW Transportet T4 2002 75 kW - nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 14 srp 2024, 10:38
Re: VW Transportet T4 2002 75 kW - nestartuje
V paměti závad by to mělo psát - pokud by byl problém z Immo.David_Muller píše: ↑14 srp 2024, 11:10 Prosím o radu - auto nestartuje (přitom den předtím zcela OK, najeto přes 300 km a několikrát startováno). Startér točí, relátko žhavení OK, immobilizér dle červené diody snad ?? také OK. Auto ani neblafne, pouze když jsem zkoušel stříkat sprej pro snadné startování do sání za vzduchový filtr tak trochu poškytávalo - zkoušel jsem snad 10x a nic to stejně nepomohlo. Zkoušel jsem 2 klíčky, zkoušel jsem i dle návodu alarmu (CS-820DCI) vyvolávat a vypínat nějaký servisní režim, protiúnosový režim a vše vypadá že funguje. Kontroloval jsem pojistku palivového čerpadla, v nádrži dle ručičky (i dle najetých km půlka nádrže). Co s tím? Podobně se to chová, když je immobilizér aktivní, ale to bliká červená dioda na přístroj desce. Nebo se to chovalo stejně, když se mi uvolnila hadička přepadů a zavzdušnilo se to - to pomohlo odvzdušnění (provedl technik silniční služby), což ale snad kdyby bylo tím (přepady ale tentokrát OK), tak by pro odvzdušnění pomohl ten sprej?
Servisák s tím nechce mít nic společného, [b]myslí si že je to problém s immobilizérem. Lze nějak ověřit, zda opravdu ano,[/b] nebo zda je nějaký jiný problém s palivovým čerpadlem nebo něčím jiným?
Díky předem za případné rady.
Nějaké závady tam jsou - měl jsi to napichnuté ?
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 14 srp 2024, 10:38
Re: VW Transportet T4 2002 75 kW - nestartuje
Synkův kamarád, velmi šikovný "poloprofík" to napíchnul a viděl tam chybu "neidentifikovaný klíč", nebo tak nějak zněla formulace. Z čehož právě usoudil, že je alarmem zablokované čerpadlo. Mě laikovi je jen divné jak je pak možné, že dioda alarmu se chová, jako by vše bylo OK. Rád bych měl tudíž co nejvíce indicií pro rozhodnutí, kam to nakonec nechat odtáhnout ...
Re: VW Transportet T4 2002 75 kW - nestartuje
Načíst imo a tam v paměti závad bude napsáno co nesedí.Pak v bloku hodnot vidíš zda je klíč načtený nebo ne.Jsou to už babičky klidně může haprovat vedení k cívce na spínačce
Re: VW Transportet T4 2002 75 kW - nestartuje
kouknul bych na rozvody,jak hlavní,tak i u čerpadla. Prasklá napínačka nebo uvolněná hlavní řemenice. Tohle bych skontroloval jako první,at dalšim a dalším točením nenapácháš zbytečnou škodu,pokud už neni pozdě.