Závadá se objevuje delší dobu , crafter opravovan jiních servisech bezz výsledku.
VW Crafrter 2017 2,0cr 103kw kod daua
Popis závady - co to jsem ja zatim zjistil
vozidlo padá náhodně do nouzáku i při volnoběhu i akceleraci . opkavání zavad po 0-max 3km.
crafter má menší výkon celkově
při nouzáku vyskakuji chyby kolem regulace turba
-regulace vzpříčena
-rozsah regulace
-snímač polohy regulace
co jsem zjištěno mnou:
-podtlak naměřen 0.8-0.9 ,hadičky drží podtlak
-n75 vyměnen
-regulace chodí volně
-ovladač snímače přehozen z předchozího turba (podtlak drží ,volty nabíhají postupně)
-dráty od snímače do jednotky v pořadku -u jednotky zpětný signal 0,6-3,9
-nastavení snimače naslená adptace turba
-na test zaslepený egr (beze změny)
než crafter dojel ke mě tak byl měněn v jiném servisu
snímač tlaku turba
turbo originál garett
po druhé repas flexamiauto
Jelikož turbo jsem nemontoval tak jsem se rozhodl je vymontovat( a i rozdělat druhé turbo)
- u obouch kusů jsou turbíny jsou v pořádku
-svody v pořádku
-naklapění volné a nezdeformované
-to co se měnilo první garett je regulace lehce tužší ale vlivem vodního kamene(asi hystoricky problém s vodou)
-dale zjištěno odstraněné dpf (nevím z jakého důvodu)
- po demontování ve druhým vyfukovým kanále zjištěn lehce olej ,ale jen u jednoho ventilu na valec!!? to je taky otázka?
VW Crafter 2017 nouzový režim -regulace
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Crafter 2017 nouzový režim -regulace
- Přílohy
-
- IMG_20240823_143331 (1).jpg (235.22 KiB) Zobrazeno 846 x
-
- IMG_20240823_213100.jpg (3.9 MiB) Zobrazeno 846 x
-
- IMG_20240824_181039.jpg (3.34 MiB) Zobrazeno 846 x
-
- Log-WV1ZZZSYZH9007569.txt
- (15.52 KiB) Staženo 19 x
Re: VW Crafter 2017 nouzový režim -regulace
přikládám poslední výpis závad
--------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor Labely: SVO\04L-907-309-V2.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 04L 906 056 EK HW: 04L 907 445 C
Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H01 6391
Kódování: 001940346314010800000000000000000000000000000000
Číslo dílny: WSC 00069 790 00018
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03004L906056EK 005014 (VN54)
ROD: EV_ECM20TDI03004L906056EK_005.rod
VCID: 7AAC08790C5EAEAA115-802E
3 závad nalezeno.
16056 - Spínac tlaku oleje
P164B 00 [01100100] - chybná funkce
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 295375 km
Datum: 2024.08.22
Čas: 18:45:04
Otáčky motoru: 2679.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 99.6 %
Rychlost vozidla: 59 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 45 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 27 °C
Tlak okolního vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 13.921 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Množství vzduchu na měřiči hmotnostního množství vzduchu 1: 381.6 kg/h
Normovaná střída proudu vzduchu: 0.910 counts
Ventil 1 zpětného vedení výf.plynů: řada 1: zpětné hlášení polohy - skut.hodnota: 1.11 %
Ovladač 1 škrticí klapky: řada válců 1: zpětné hlášení polohy - skut.hodnota: 42.27 %
Požadovaná hodnota plnicího tlaku: 2.557 bar
Vstup chladiče plnicího vzduchu: snímač tlaku 1: řada válců 1: hrubá hodnota: 2278 mbar
Průměrné množství vstřikování: 61 mg/stroke
Index aktuálního provozního režimu motoru: 0
Index příštího požadovaného provozního režimu motoru: 0
Index cílového provozního režimu motoru: 0
16409 - Přestavovací jednotka turbodmychadla 1
P00AF 00 [00100100] - vzpříčená
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 295384 km
Datum: 2024.08.22
Čas: 20:12:25
Otáčky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 79 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 32 °C
Tlak okolního vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 12.578 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Ovladač 1 turbíny: řada 1: zpětné hlášení polohy - pož.hodnota: 0.00 %
Ovladač 1 turbíny: řada 1: zpětné hlášení polohy - skut.hodnota: 30.23 %
Ovladač 1 turbíny: řada 1: zpětné hlášení polohy - ofset zavřený: -21.10 %
Ovladač 1 turbíny: řada 1: zpětné hlášení polohy - hrubé napětí: 3.953 V
Dráha plynového pedálu: hrubá hodnota: 0.00 %
16261 - Snímac polohy ovladace plnicího tlaku
P2563 00 [10101000] - neplatný signál
Kontrolka závad ZAP - Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 3
Kilometry: 295376 km
Datum: 2024.08.22
Čas: 18:45:54
Otáčky motoru: 942.75 /min
Normovaná hodnota zátěže: 21.6 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 58 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 20 °C
Tlak okolního vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 13.953 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Ovladač 1 turbíny: řada 1: zpětné hlášení polohy - pož.hodnota: 100.00 %
Ovladač 1 turbíny: řada 1: zpětné hlášení polohy - skut.hodnota: 69.58 %
Ovladač 1 turbíny: řada 1: zpětné hlášení polohy - ofset zavřený: 0.25 %
Ovladač 1 turbíny: řada 1: zpětné hlášení polohy - hrubé napětí: 1.857 V
Dráha plynového pedálu: hrubá hodnota: 0.00 %
--------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor Labely: SVO\04L-907-309-V2.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 04L 906 056 EK HW: 04L 907 445 C
Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H01 6391
Kódování: 001940346314010800000000000000000000000000000000
Číslo dílny: WSC 00069 790 00018
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03004L906056EK 005014 (VN54)
ROD: EV_ECM20TDI03004L906056EK_005.rod
VCID: 7AAC08790C5EAEAA115-802E
3 závad nalezeno.
16056 - Spínac tlaku oleje
P164B 00 [01100100] - chybná funkce
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 295375 km
Datum: 2024.08.22
Čas: 18:45:04
Otáčky motoru: 2679.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 99.6 %
Rychlost vozidla: 59 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 45 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 27 °C
Tlak okolního vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 13.921 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Množství vzduchu na měřiči hmotnostního množství vzduchu 1: 381.6 kg/h
Normovaná střída proudu vzduchu: 0.910 counts
Ventil 1 zpětného vedení výf.plynů: řada 1: zpětné hlášení polohy - skut.hodnota: 1.11 %
Ovladač 1 škrticí klapky: řada válců 1: zpětné hlášení polohy - skut.hodnota: 42.27 %
Požadovaná hodnota plnicího tlaku: 2.557 bar
Vstup chladiče plnicího vzduchu: snímač tlaku 1: řada válců 1: hrubá hodnota: 2278 mbar
Průměrné množství vstřikování: 61 mg/stroke
Index aktuálního provozního režimu motoru: 0
Index příštího požadovaného provozního režimu motoru: 0
Index cílového provozního režimu motoru: 0
16409 - Přestavovací jednotka turbodmychadla 1
P00AF 00 [00100100] - vzpříčená
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 295384 km
Datum: 2024.08.22
Čas: 20:12:25
Otáčky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 79 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 32 °C
Tlak okolního vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 12.578 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Ovladač 1 turbíny: řada 1: zpětné hlášení polohy - pož.hodnota: 0.00 %
Ovladač 1 turbíny: řada 1: zpětné hlášení polohy - skut.hodnota: 30.23 %
Ovladač 1 turbíny: řada 1: zpětné hlášení polohy - ofset zavřený: -21.10 %
Ovladač 1 turbíny: řada 1: zpětné hlášení polohy - hrubé napětí: 3.953 V
Dráha plynového pedálu: hrubá hodnota: 0.00 %
16261 - Snímac polohy ovladace plnicího tlaku
P2563 00 [10101000] - neplatný signál
Kontrolka závad ZAP - Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 3
Kilometry: 295376 km
Datum: 2024.08.22
Čas: 18:45:54
Otáčky motoru: 942.75 /min
Normovaná hodnota zátěže: 21.6 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 58 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 20 °C
Tlak okolního vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 13.953 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Ovladač 1 turbíny: řada 1: zpětné hlášení polohy - pož.hodnota: 100.00 %
Ovladač 1 turbíny: řada 1: zpětné hlášení polohy - skut.hodnota: 69.58 %
Ovladač 1 turbíny: řada 1: zpětné hlášení polohy - ofset zavřený: 0.25 %
Ovladač 1 turbíny: řada 1: zpětné hlášení polohy - hrubé napětí: 1.857 V
Dráha plynového pedálu: hrubá hodnota: 0.00 %
Re: VW Crafter 2017 nouzový režim -regulace
momentálně chyba nastane i na místě tak,udělal jsem rychlej log u stojícího auta
-po přidávání plynu padne do nouzaku
-přívod podtlaku z vývěvy na n75 celou dobu stabilni 0,8-0,9
-na výstupu k turbu podle měřaku podlaku ukazuje jak začne klesat při testu
-po přidávání plynu padne do nouzaku
-přívod podtlaku z vývěvy na n75 celou dobu stabilni 0,8-0,9
-na výstupu k turbu podle měřaku podlaku ukazuje jak začne klesat při testu
- Přílohy
-
- LOG-01-IDE00021_&9.CSV
- (22.12 KiB) Staženo 23 x