Fabia SDi - problémy při emisích (zvýšená kouřivost)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Fabia SDi - problémy při emisích (zvýšená kouřivost)
Mám motor K9K732, Euro4, rok 2008. Korigovaný součinitel absorpce mám 1,50.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Re: Fabia SDi - problémy při emisích (zvýšená kouřivost)
No a u SDi je stanovený na 0,8. Nic moc.
Škoda Fabia Combi 1.9 SDi r.v.2003
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33663
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Fabia SDi - problémy při emisích (zvýšená kouřivost)
To je přesně to, co mi chybí - nějaká velice zevrubná tabulka/barevné schéma či jak to nazvat ve stylu toto je kouřivost 0,5, toto je 2 a pod... prostě velice orientačně.
Škoda Fabia Combi 1.9 SDi r.v.2003
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4290
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Re: Fabia SDi - problémy při emisích (zvýšená kouřivost)
euro nejni stanovený kouřivostí

u passata mám 0.6 a má euro3 u nissana navary mám tušim 1.4 a to má být euro 4

Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
Re: Fabia SDi - problémy při emisích (zvýšená kouřivost)
Fabia 1.9 74kw (ATD) mám zapsáno v TP 1,5. Je to rok 2001, Euro3.
Při měření emisí mi naměřili kouřivost 0,1-0,2
Při měření emisí mi naměřili kouřivost 0,1-0,2
Re: Fabia SDi - problémy při emisích (zvýšená kouřivost)
naměřej tolik kolik potřebujou oni.a aby se při měření moc nepoškozovala sonda a přístroj



Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI
Re: Fabia SDi - problémy při emisích (zvýšená kouřivost)
A co na to diagnostika při emisích?slovacek.milos píše: ↑26 srp 2024, 11:24 pedečko máš jednoduché, netřeba 40.000 stačá izolačka za 20 korun, kouřivost 7vytáhneš váhu izolačkou zavřeš to okno kde proudí vzduch necháš tam asi 1mm a kouřivost 0,015
![]()
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33663
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Fabia SDi - problémy při emisích (zvýšená kouřivost)
pokud máš pamět prázdnou, pak teplotu motoru tak diag zajimá jen otáčky max min a zda do max naběhnou v určený šas, technik dá plný kotel a nepřidává postupně, co sem napsal s izolačkou je už zbytečně málo auto jede tak max 60 jak zdechlina, lepší je potenciometr na signál upravit tak max 100 km/h a projde uplně v pohodě, z výfuku na plný kotel nejde nic jen vzduch,
je to kocourkov, dekra by tak chtěla vyhodit 8 z deseti a ten technik pak bude dělat co? stk bude žít z čeho?
je to kocourkov, dekra by tak chtěla vyhodit 8 z deseti a ten technik pak bude dělat co? stk bude žít z čeho?

Re: Fabia SDi - problémy při emisích (zvýšená kouřivost)
No, já si naopak myslím, že to klidně může být i úplně naopak. Už dlouho se v celé Evropě mluví o úplném zrušení STK. Tak je tomu třeba v USA a funguje to paradoxně lépe, než přes tuto instituci. Technický stav vozu je plně na zodpovědnosti majitele. A podle mě úplně v pořádku. STK není nic jiného než byznys.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33663
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Fabia SDi - problémy při emisích (zvýšená kouřivost)
kéž by to tak bylo, nevím kolik je v americe amerických soudruhů ale že by tam umírali v důsledku technického stavu to se neděje, stk tam nemají, kolik je v česku dopravních nehod na technický stav 0,0000 ? a že tě někdo jednou za dva roky zbuzeruje, to je podle mě k ničemu,
třeba já s chryslerem 4 měsíce po stk stav téměř 1A jedu a střelila mně trubka, brzdové trubky jak nové ale nad nádrží kde není vidět schnilá
třeba já s chryslerem 4 měsíce po stk stav téměř 1A jedu a střelila mně trubka, brzdové trubky jak nové ale nad nádrží kde není vidět schnilá

Re: Fabia SDi - problémy při emisích (zvýšená kouřivost)
Já se obávám že na tento systém češi nejsou a nikdy nebudou připraveni, bohužel, jsme ve spoustě případů banda vyčůránků a vyjebávačů, s autem budou někteří jezdit i kdyby mělo 3 kola, vidím jak to je, dovezou auto který nemá prahy, lemy už ani neví co jsou zalepený páskou,ze čtyř kol brzdí jedno,prasklý sklo a já nevím co ještě a chtějí "jen technickou" jakože už poslední, když přijede s tím stejným za dva a dva roky znovu
Ona ta americká demokracie není tak růžová jak by se mohlo zdát, já tam několikrát byl, u nás ti za technický stav dají litr dva pokutu a jede se dál, tam by se s tebou nikdo nesral, na měsíc do krimu, pokutu jak prase a ono si to rozmyslíš jezdit s nějakou zhnilou hujdou
Na druhou stranu souhlasím s tím že u nás se to opět zvrtlo tak kam by nemělo, je to sprostý kšeft celá STK, neudělá jedna, udělá za patřičný obnos jiná
Ona ta americká demokracie není tak růžová jak by se mohlo zdát, já tam několikrát byl, u nás ti za technický stav dají litr dva pokutu a jede se dál, tam by se s tebou nikdo nesral, na měsíc do krimu, pokutu jak prase a ono si to rozmyslíš jezdit s nějakou zhnilou hujdou
Na druhou stranu souhlasím s tím že u nás se to opět zvrtlo tak kam by nemělo, je to sprostý kšeft celá STK, neudělá jedna, udělá za patřičný obnos jiná

Re: Fabia SDi - problémy při emisích (zvýšená kouřivost)
je to jak píše roman odletí ti kolo v slavne juuesej nedajbože najaký smrťák a jak nemáš na dobreho právnika ideš hulit černe kabanosy do kriminálu
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33663
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Fabia SDi - problémy při emisích (zvýšená kouřivost)
s hujdama tam jezdí třeba v mexických getech a kvůli technickému stavu tě asi nikdo nezastaví, pokud neporušuješ zákon policisté neotravují ani na vodě ani na souši, k zastavení musí mít důvod, opravy se tam moc neřeší, cena auta třeba 500 a oprava 2000, tak si za pětikilo koupíš další hujdu, ale to se nedá, máš práci staré auto neřešíš, koupíš nové, seš línej stačí drogy a stanroman1648 píše: ↑27 srp 2024, 09:36
Ona ta americká demokracie není tak růžová jak by se mohlo zdát, já tam několikrát byl, u nás ti za technický stav dají litr dva pokutu a jede se dál, tam by se s tebou nikdo nesral, na měsíc do krimu, pokutu jak prase a ono si to rozmyslíš jezdit s nějakou zhnilou hujdou

Re: Fabia SDi - problémy při emisích (zvýšená kouřivost)
U nás drzost některých lidí nezná mezí, živě si pamatuju jednoho kterej tam málem plakal že technickou potřebuje nutně udělat aby dodělal stavební zakázku a že pak auto doveze a udělá se všechno jak má být ( starej Boxer valník ) tak to kolega zařídil,dal mu to, mimo jiné zhnilé brzdové trubky atd, dotyčný neváhal tam navalil tunu betonu a jel betonovat obrubníky, na křižovatce vedle ve vesnici to prošlápnul,zboural kus plotu a urazil plynovou budku, no průser pěknej a on neváhal uvést do protokolu dopravní policie že měl auto v servisu,má novou STK takže nechápe co jsme za lemply že auto nebrzdí,takže asi tak 
