OII PD BXE - Nouzak , prekrocena horni mez plniciho tlaku

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
catcomet
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 08 pro 2024, 18:45
Odpovědi: 0

OII PD BXE - Nouzak , prekrocena horni mez plniciho tlaku

Příspěvek od catcomet »

Dobrý večer, už cca pul roku řeším problém se svojí oktavii, našel jsem zde posty ale uz jsou par let stare, tak budu doufat že jeste v dnesni době to někdo bude vedet...
po koupě svého prvního auta jsem se setkal s bouchnutím v cca 120km/h ( 2500 rpm ), hned poté auto padlo do nouzáku, nevím zda to mělo něco společného spolu ale vypadalo to tak :D, každopadně jsem zastavil a otočil klíčkem, nouzak se vypl a auto zase jelo, diag. píše že byla překročena horní mez plniciho tlaku, tzv. auto má tlačit 2.1 mbar a moje tlačí 2.5 mbar, vůbec nevím jak by se turbo mohlo porouchat tak aby tlačilo více než má, spíš by mi davalo smysl že by turbo tlačilo méně... po navstěvě servisu ( auto nebylo zavezeno mnou ) byla vyměněna váha vzduchu, absolutně mi nedochází co stím má společného váha vzduchu, po druhé navstěvě mi bylo řečeno že turbo na repas, vedel jsem že bude určitě i jiný způsob, změnil jsem mechanika a hned jsme se pustili do premyšlení, vyměnili jsme blok mag. ventilu, stále samý problém, tak mi tedy taky navrhl repas turba, ale četl jsem že mam kouknout na baňku pod turbem, nekdo dokonce i psal že měl zadrene lopatky, nevím jak dál... děkuji za každou radu :)
(EDIT: auto padá do nouzaku ve 120 km/h, cca 2500 rpm, ale divné je že při pomalem zrychlovaní se klidně dostanu na 160 km/h, ale jakmile držím podlahu tak padne hned ve 120, a jeste je divné že občas po otočení tak se dostanu na 160km/h i s plnou podlahou... )
Jinak kdyžtak rok výroby je 2004, což znamena že turbo je dělané v italii či britanii, neni z rumunska.
2. turbo píská jak sanitka, ale dočetl jsem se že u PDček to je uplne normalní :D
Škoda O22, 1.9 TDI, BXE, 299tis najezd, vyr: 04
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 901
Registrován: 15 lis 2011, 20:43
Odpovědi: 0

Re: OII PD BXE - Nouzak , prekrocena horni mez plniciho tlaku

Příspěvek od trhac »

Ten repas nebo nový turbo tě nemine.
losmiros
Přispěvovatel
Příspěvky: 698
Registrován: 17 led 2007, 17:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov,Přerov

Re: OII PD BXE - Nouzak , prekrocena horni mez plniciho tlaku

Příspěvek od losmiros »

Take bych to videl na repas nebo vymenu, nevim proc se tomu tak branis a hledas chybu jinde
Ja nejsem mechanik, selskym rozumem,pokud turbo tlaci vice,tak asi regulace na turbu - banka - lopatky nedelaji co maji. Proto muze tlacit i vice.
Ja jsem mel stejnou zavadu a turbo to vyresilo.
serou me motorkari s dalkovema svetlama, bandit power
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5020
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Re: OII PD BXE - Nouzak , prekrocena horni mez plniciho tlaku

Příspěvek od martinsidlo »

Nechodí regulace. Tady je to ovládané myslím podtlakem,baňkou,která bude zrezlá. Dej novou baňku,ručně rozhýbej regulaci a pofrčí. Ani turbo nebude muset ven,dá se to ze shora.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“