Seat Alhambra 2.0 tdi 103kw CFFB nízký tlak oleje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 04 led 2025, 17:09
Seat Alhambra 2.0 tdi 103kw CFFB nízký tlak oleje
Ahoj, potřeboval bych radu před nějakou dobou jsem koupil Alhambru, do ted nebyli vice méně žadné problémy, ale začala mi vyskakovat hlaska o nizkem tlaku oleje olej a filtry jsou dělané před 1000km. po připojení budíku na tlak jsem zjistil následujíci, za studena na volnoběh tlak oleje 0.7baru, při zvýšených otáčkach cca 2000ot. 2,4bar a nad 2000ot tlak začne padat na cca 1,5bar. Nemáte nějake zkušenosti čím to muže byt? díky za rady
Re: Seat Alhambra 2.0 tdi 103kw CFFB nízký tlak oleje
Carlix@seznam.cz:
podle mě máš přicpaný sací koš oleje v olejové vaně. Nový olej uvolnil úsady a šlem a všechno to nateklo do olejové vany. Možná to jen čekalo na tu pověstnou poslední kapku, protože v olejové vaně už něco nahromaděno bylo. Malý průtok oleje v olejovém čerpadle, při zvýšení otáček se olej našlehá a je plný bublinek, proto klesne tlak. Ale neber to jako zaručenou věc, jen jako inspiraci. A pokud se to potvrdí, doporučuji používat olej, který ty nečistoty umí rozptýlit a nedovolí jejich usazování, eventuálně zkrátit interval výměny mot. oleje.
podle mě máš přicpaný sací koš oleje v olejové vaně. Nový olej uvolnil úsady a šlem a všechno to nateklo do olejové vany. Možná to jen čekalo na tu pověstnou poslední kapku, protože v olejové vaně už něco nahromaděno bylo. Malý průtok oleje v olejovém čerpadle, při zvýšení otáček se olej našlehá a je plný bublinek, proto klesne tlak. Ale neber to jako zaručenou věc, jen jako inspiraci. A pokud se to potvrdí, doporučuji používat olej, který ty nečistoty umí rozptýlit a nedovolí jejich usazování, eventuálně zkrátit interval výměny mot. oleje.
Pokud vám nezvedám telefon, řídím letadlo.
Re: Seat Alhambra 2.0 tdi 103kw CFFB nízký tlak oleje
Asi bych sundal vanu. Nevím jestli ma cffb vyvazovaky ale pokud jo tak bude asi problém v nich
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 04 led 2025, 17:09
Re: Seat Alhambra 2.0 tdi 103kw CFFB nízký tlak oleje
Ahoj, takže vanu jsem měl dole a když už jsem tam byl tak jsem dal nový čerpadlo i stim šestihranem. Takže zase novej olej. Tlak už nepadal, takže jsem to zkompletoval a jel projet a ejhle po cca 15 km opět nízký tlak oleje... Nějaký nápad?Mirekdoda píše: ↑04 led 2025, 20:48 Carlix@seznam.cz:
podle mě máš přicpaný sací koš oleje v olejové vaně. Nový olej uvolnil úsady a šlem a všechno to nateklo do olejové vany. Možná to jen čekalo na tu pověstnou poslední kapku, protože v olejové vaně už něco nahromaděno bylo. Malý průtok oleje v olejovém čerpadle, při zvýšení otáček se olej našlehá a je plný bublinek, proto klesne tlak. Ale neber to jako zaručenou věc, jen jako inspiraci. A pokud se to potvrdí, doporučuji používat olej, který ty nečistoty umí rozptýlit a nedovolí jejich usazování, eventuálně zkrátit interval výměny mot. oleje.
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 04 led 2025, 17:09
Re: Seat Alhambra 2.0 tdi 103kw CFFB nízký tlak oleje
Jo a jinak bylo všechno čisté, vana bez usazenin, sítko bez jakýchkoli bordelu
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 04 led 2025, 17:09
Re: Seat Alhambra 2.0 tdi 103kw CFFB nízký tlak oleje
V tom šestihranu kterej se protočí a pak to nemaže.
Re: Seat Alhambra 2.0 tdi 103kw CFFB nízký tlak oleje
No jo ale píše že ho dal nový i s čerpadlem, tak tím to nebude..
Re: Seat Alhambra 2.0 tdi 103kw CFFB nízký tlak oleje
A kolik to maže teď?
Re: Seat Alhambra 2.0 tdi 103kw CFFB nízký tlak oleje
Carlix@seznam.cz:
měl bych pro inspiraci ještě jeden tip. Je to zkušenost z jiného motoru, také diesel, ale 1,9 montovaný do SUZUKI SX4. Bylo vadné těsnění na přírubě trubky sacího koše oleje. Olejové čerpadlo si tudy přisávalo vzduch.
měl bych pro inspiraci ještě jeden tip. Je to zkušenost z jiného motoru, také diesel, ale 1,9 montovaný do SUZUKI SX4. Bylo vadné těsnění na přírubě trubky sacího koše oleje. Olejové čerpadlo si tudy přisávalo vzduch.
Pokud vám nezvedám telefon, řídím letadlo.
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 04 led 2025, 17:09
Re: Seat Alhambra 2.0 tdi 103kw CFFB nízký tlak oleje
Ahoj, dneska jsem se dostal k tomu měření a výsledek mě uplně nepotěšil.... teplota vody cca85stupnu, oleje72(podle palubního počítače) a tlaky? ve volnoběhu 0,4baru a ve 2000ot 1,6-1,7baru, co jsem se dočetl v servisnim manualu od škodovky tak by melo byt min.0,5 a 2bary. tak nevím, poradís? jo a mam tam catrol 5w30LL a olej. filtr od mann....
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 04 led 2025, 17:09
Re: Seat Alhambra 2.0 tdi 103kw CFFB nízký tlak oleje
ten okroužek co tam je jsem dal novy taky....Mirekdoda píše: ↑13 led 2025, 18:55 Carlix@seznam.cz:
měl bych pro inspiraci ještě jeden tip. Je to zkušenost z jiného motoru, také diesel, ale 1,9 montovaný do SUZUKI SX4. Bylo vadné těsnění na přírubě trubky sacího koše oleje. Olejové čerpadlo si tudy přisávalo vzduch.
Re: Seat Alhambra 2.0 tdi 103kw CFFB nízký tlak oleje
Jen se zeptám kolik to čerpadlo stálo? Bylo fakt nový nebo opravený jak to dělá sharik?
Re: Seat Alhambra 2.0 tdi 103kw CFFB nízký tlak oleje
Natlakuj snimac tlaku oleje na stole, mel by sepnout pri 0.5bar
Nic mezi sepnuto a rozepnuto tam nesmi byt (zkrat - nekonecno)
Myslim sepnuto 0,xx Ohm a nekonecno rozepnuto
Jsem se s tim setkal, 3 snimace a kazdej 30-200 ohm
Az jeden co byl, spravne fungoval
China prebalena za Hella a spol
Pozor na to
Nic mezi sepnuto a rozepnuto tam nesmi byt (zkrat - nekonecno)
Myslim sepnuto 0,xx Ohm a nekonecno rozepnuto
Jsem se s tim setkal, 3 snimace a kazdej 30-200 ohm
Az jeden co byl, spravne fungoval
China prebalena za Hella a spol
Pozor na to