FIAT ULYSSE 2,0JTD nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: FIAT ULYSSE 2,0JTD nestartuje
Jo jeětš co se týká toho tlaku v railu, tak po zhasnutí motoru zmizí takřka okamžitě.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 74
- Registrován: 18 bře 2013, 15:05
- Bydliště: Pardubice
Odpovědi: 0
Re: FIAT ULYSSE 2,0JTD nestartuje
kaad:
pokud tlak z railu zmizí tak rychle, myslím si, že nafta z railu teče volně do čerpadla a z něj tím nepohyblivým pístkem na vstupu čerpadla. Myslím si stále, že zůstal zablokovaný v otevřené poloze a pružinka ho nedokáže zatlačit zpět. Dříve jsem si myslel, že to ničemu nevadí, ale teď si myslím, že vadí. Ten pístek je brána, která odděluje nízkotlak od vysokotlaku. Aby nafta z railu mohla volně vytéct, musí na její místo vzduch. Zkus se podívat na O kroužky u těch plastových kolínek na přepadech ze vstřikovačů.
pokud tlak z railu zmizí tak rychle, myslím si, že nafta z railu teče volně do čerpadla a z něj tím nepohyblivým pístkem na vstupu čerpadla. Myslím si stále, že zůstal zablokovaný v otevřené poloze a pružinka ho nedokáže zatlačit zpět. Dříve jsem si myslel, že to ničemu nevadí, ale teď si myslím, že vadí. Ten pístek je brána, která odděluje nízkotlak od vysokotlaku. Aby nafta z railu mohla volně vytéct, musí na její místo vzduch. Zkus se podívat na O kroužky u těch plastových kolínek na přepadech ze vstřikovačů.
Pokud vám nezvedám telefon, řídím letadlo.
Re: FIAT ULYSSE 2,0JTD nestartuje
Jo na ty okroužky se mrknu a podívám se znovu i na ten pístek. Ale posledně když jsem ho rozhýbal, tak mi krásně vystřeloval tyčinku nazpět. Jedině ještě, že by se vracel, ale netěsnil. Teď jsem tam dal nový fredukční ventil. Studený to chytilo trochu rychleji, takže jsem se domníval, že to mám vyřešený. Dokonce i po mírném zahřátí to chytalo během 3s. Pokud ovšem se startem počkám nějakou minutu už jsem musel točit cca půl minuty než to naskočilo. Jakmile jsem to zahřál přes 60st. už můžu točit jak dlouho chci, tak ani neškytne. Když to nešlo natočit udělal jsem znovu přepadovou zkoušku vstřikovačů. Za 20s startování mám od všech čtyřech 12ml nafty.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 74
- Registrován: 18 bře 2013, 15:05
- Bydliště: Pardubice
Odpovědi: 0
Re: FIAT ULYSSE 2,0JTD nestartuje
kaad:
přiznám se, že nevím, kolik ml nafty může protéct do přepadu na vstřikovačích za 20 sekund na startovacích otáčkách, aby to bylo ještě v pořádku. Ale když nafta těmi přepady teče, je to znamení, že v railu není sucho.
P.S. jestli je to proveditelné, zkusil bych na railu odpojit vysokotlakou trubku z výstupu čerpadla. Kolik nafty při tom startování z čerpadla vyteče.
přiznám se, že nevím, kolik ml nafty může protéct do přepadu na vstřikovačích za 20 sekund na startovacích otáčkách, aby to bylo ještě v pořádku. Ale když nafta těmi přepady teče, je to znamení, že v railu není sucho.
P.S. jestli je to proveditelné, zkusil bych na railu odpojit vysokotlakou trubku z výstupu čerpadla. Kolik nafty při tom startování z čerpadla vyteče.
Pokud vám nezvedám telefon, řídím letadlo.
Re: FIAT ULYSSE 2,0JTD nestartuje
Takže hodnoty pro přepad vstřikovačů (od všech čtyřech): volnoběh 2 minuty - max 90ml, pak při 2000ot po dalších 2 minutách max - 250ml. Moje hodnoty jsou: při studeném motoru volnoběh 2 minuty - 65ml, pak při 2000ot po dalších 2 minutách - 200ml. Při teplém motoru 60st. volnoběh 2 minuty - 90ml, pak při 2000ot po dalších 2 minutách 240ml. Takže už při těch 60st. jsem na hranici a dál už jsem to ani nezkoušel. Vstřiky jsou v pánu. Jinak ještě ten tlak v railu po zhasnutí motoru klesne na nulu za 2s. Musím sehnat nějaké starší solidní nebo rapasované. Do nových určitě nepůjdu. Už jsem do toho vrazil dost navíc teď jsem to chystal ještě na STK a to bylo další vydání. Vstřiky už jsem sháněl a pro tento motor to není nic jednoduchého. Většinou jsou k mání pro motor 2,2 litru. Ale ty asi pasovat nebudou. Kouknu na Alegro.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 74
- Registrován: 18 bře 2013, 15:05
- Bydliště: Pardubice
Odpovědi: 0
Re: FIAT ULYSSE 2,0JTD nestartuje
kaad:
takže vstřikovače propouští do přepadu objem nafty na horním limitu. Hlavně za tepla. A vysokotlaké čerpadlo proto nestíhá natlakování railu při startovacích otáčkách. Tlak z railu klesá moc rychle, ale to bude netěsností do přepadů vstřikovačů. Tak budu držet pěsti. A pořád mě zajímá, jestli to pomůže. Tak dej vědět, až bude hotovo, nebo průběžně.
takže vstřikovače propouští do přepadu objem nafty na horním limitu. Hlavně za tepla. A vysokotlaké čerpadlo proto nestíhá natlakování railu při startovacích otáčkách. Tlak z railu klesá moc rychle, ale to bude netěsností do přepadů vstřikovačů. Tak budu držet pěsti. A pořád mě zajímá, jestli to pomůže. Tak dej vědět, až bude hotovo, nebo průběžně.
Pokud vám nezvedám telefon, řídím letadlo.
Re: FIAT ULYSSE 2,0JTD nestartuje
No prvně by to chtělo najít příčinu proč ty vyměněné vstřiky zase odešly, jak jsem ti psal už začátkem listopadu
A pošli číslo vstřiku nebo vyfoť co tam máš ať se mrknu jestli můžeme pomoci
A pošli číslo vstřiku nebo vyfoť co tam máš ať se mrknu jestli můžeme pomoci
Re: FIAT ULYSSE 2,0JTD nestartuje
Tak ony ty vstřiky něco nalítaly. Ikdyž jsem počítal, že repas vydrží déle. Mají něco kolem 50tis. Podle mně ten repas odrbali. Jinak podle VIN by tam mělo být číslo dílu 9641654180. Jsou to vstřiky BOSCH. S autem potřebuju teď jezdit, takže vstřiky vytahovat nemůžu a vyfotit na motoru?! Tak to asi nehrozí. Na tom motoru se k něčemu dostat to je hodně velký zážitek. Ale to číslo dílu by mělo stačit, ne? Pokud něco objevíš budu ti moc vděčný. Díky.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Re: FIAT ULYSSE 2,0JTD nestartuje
Mrknu se ale až po vánocích 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 74
- Registrován: 18 bře 2013, 15:05
- Bydliště: Pardubice
Odpovědi: 0
Re: FIAT ULYSSE 2,0JTD nestartuje
kaad:
ze zdroje pro díly na Suzuki, ale motor RHW, nový vstřikovač:
mark(A) 15310-67G20
mark(B) 15310-67G30
mark(C) 15310-67G40
ze zdroje pro díly na Suzuki, ale motor RHW, nový vstřikovač:
mark(A) 15310-67G20
mark(B) 15310-67G30
mark(C) 15310-67G40
Pokud vám nezvedám telefon, řídím letadlo.
Re: FIAT ULYSSE 2,0JTD nestartuje
Do vánoc už to stejně řešit nebudu až po Novém roce. Teď potřebuju jezdit. STK je hotová a to je hlavní. A s tím sprayem to musím chvíli vydržet. Takže všem vám přeji krásné prožití vánočních svátků a všechno nej do nového roku 2025.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Re: FIAT ULYSSE 2,0JTD nestartuje
Tak Fiat startuje perfektně a to jak studený, tak teplý. Sehnal jsem nakonec vstřikovače na Alegru a stačilo vyměnit jen dva. Nejhorší byl na druhém válci ten tekl, jak vodovod. Na prvním jsem vyměnil spíš preventivně ikdyž propoučtěl jen velmi málo a trojka a čtverka téměř nulový přepad. Teď vyřešit ještě to topení. Nefunguje mi bufík, takže motor se dlouho zahřívá a v podstatě za jízdy nedocílím více než 75st. A to mám nový termostat. Naštěstí auto topí už při těch 50st, takže se dá jezdit i bez bufíku, ale není to ono. Bufík má snahu nastartovat dokonce se začne z výfuku kouřit a zařne jakoby hučet, ale vzápětí se ozve nějaký šramot a bufík vypne. Asi seženu druhý kousek.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW