Dobrý den pánové prosím o radu auto při teplém začne škubat otáčky zhruba 1500 - 2200 pri kvaltu 3-4-5-6 nic jen jedna dva a jen pri sešlápnutí pedálu diagnostika nic motor je jinak klidný párkrát za škube někdy tedy že i motor zhasne a pak se to projeví individuálně někdy po x kilometrech někdy dříve olej nový plus do oleje jsem nalil aditiva palivo premium z aditivama a tak i do nádrže leju aditiva mam nájezd 306 tisic km rozvody nové poradíte prosím nevím zda s tím mohu jezdit
Příznaky, které mohou indikovat vadné vstřikovače:
Viz níže.... Nic z toho za závadu nemám
Nerovnoměrný chod motoru.
Hlučný provoz motoru.
Snížení výkonu motoru.
Zvýšená spotřeba paliva.
Problémy se startováním motoru.
Nadměrný kouř z výfukového systému.
Svítící kontrolka "check engine".
Audi 2016 B9 2.0 Tdi 110kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Audi 2016 B9 2.0 Tdi 110kw
Diagnostika nic...
Tak zajeď za někým kdo s tím umí a nejen vyčíst závady, tím bych začal
Tak zajeď za někým kdo s tím umí a nejen vyčíst závady, tím bych začal
Re: Audi 2016 B9 2.0 Tdi 110kw
Pokud sviti check engine neni mozne aby tam nebyla chyba.. použil bych vhodnější diagnostitu pokud neni upraven SW v jednotce.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: Audi 2016 B9 2.0 Tdi 110kw
Chce to projet VAGem/VCDS od začátku do konce, vstřiky,tlaky paliva,EGR,klapka,DPF, informace ze snímačů všeho možného
300tis.km už tam může být ledacos a vyčíst paměť závad opravdu nestačí
300tis.km už tam může být ledacos a vyčíst paměť závad opravdu nestačí
Re: Audi 2016 B9 2.0 Tdi 110kw
Diky pokusim se ale jak píšu nevím čeho se chytnout když diagnostika vse hlásí ok divné fakt divné
Re: Audi 2016 B9 2.0 Tdi 110kw
Ty to nechápeš, co hlásí OK...že není v paměti uložená závada ??
Chce to napojit diag, dát si měřené hodnota a za jízdy to sledovat - když to zacuká jestli třeba nehapluje tlak paliva v railu ? ( příklad ) musí to dělat někdo kdo ví která hodnota je k čemu a co může ovlivnit
Když to budeš držet zahřáté teda na dvojku kolem těch 2tis.ot bude to cukat pořád ?? Tak zkusit jet s cukáním třeba minutu jestli blikne kontrolka motoru
Diagnostika NENÍ jen o vyčtení závad
Chce to napojit diag, dát si měřené hodnota a za jízdy to sledovat - když to zacuká jestli třeba nehapluje tlak paliva v railu ? ( příklad ) musí to dělat někdo kdo ví která hodnota je k čemu a co může ovlivnit
Když to budeš držet zahřáté teda na dvojku kolem těch 2tis.ot bude to cukat pořád ?? Tak zkusit jet s cukáním třeba minutu jestli blikne kontrolka motoru
Diagnostika NENÍ jen o vyčtení závad