Rozvody OIII 1.4 tsi

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ano novšie HDI má dole kolečko so širšou drážkou kvôli presnejšiemu nastaveniu rozvodov. Treba to s nasadenými prípravkami najskôr našponovať a až potom ho dotiahnuť cez remenicu drážkového remeňa, kajlík (klín) sa vždy usadí viac-menej v strede širokej drážky ak je to správne nastavené.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33559
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas.cz píše:

To byla varianta 2.0HDi s perem na klice, kde je široká drážka pro pero v kole rozvodů ne?
tome to nevím, drát do setrváku pod starterem a vrták do kola vačky, jenže řemen podle manuálu byl but volný nebo velký napnelizmus prostě to nesedělo ani o zub dopředu ani dozadu, když se nám auto vrátilo s řemenicí byl jsem na mrtvici, úleva byla že to nebylo rozvodama a pak jsme nenastartovali, shodou okolností se mi pojebala diag tak jsem nemohl zjistit že problém je v toleranci, :roll: dal jsem to kamošovi přehodili o zub řemen a jezdí to dodnes
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3722
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Kluci jak z.toho TSI dolujete svíčky? Jedna z prací jak zjistit HÚ bylo vyndat svíčku na 1. válci a šroubovákem zjistit v jaké poloze píst je. Nicméně nepodařilo se mi najít způsob jak vyndat cívku. Odšrouboval jsem ten šroubek co drží modul,ale ta šprcka na té svíčce byla tak přilepená že to sundat prostě nešlo. Ta guma se natahovala jak žvýkačka ale dolů nešla.Majitel tvrdil že svíce mu dělali minulý servis a nechtěl je tak jsem to pak neřešil.
Nicméně včera jsem koupil auto se stejným motorem a svíčky budu chtít určitě vyměnit. Tak ať s tím zbytečně nebojuju.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

musíš to z toho prostě vytrhnout, ono se to pustí, ale je možný že to zařve, ty šprcky se dají koupit samostatně a už jsou inovovany, aby se nelepily
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33559
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Tomas6"]já tu šprcku nastříkal silikonem a za rok to bylo to samé přilepená prostě to rvu na prasáka vydrží nevydrží, zatím vydržela a stejně tak i OII tsi fajka taky je to jak přilepené,
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3722
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Re: Rozvody OIII 1.4 tsi

Příspěvek od Tomas6 »

Chlapi koupil jsem do své o3 1.4tsi nový motor. 10 let ležel v teple ve skladu přikrytý igelitem. Co nevidět půjde do auta, no chci se optat jestli byste měnili aspoň řemen na rozvodech, nebo to neřešit?
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5019
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Re: Rozvody OIII 1.4 tsi

Příspěvek od martinsidlo »

Remeny vymenit.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20205
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: Rozvody OIII 1.4 tsi

Příspěvek od roman1648 »

Určitě vyměnit nehledě na to že na motoru "na paletě" se to bude měnit o moc líp než v autě ;)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3722
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Re: Rozvody OIII 1.4 tsi

Příspěvek od Tomas6 »

Jo dám ho. Sic tak nějak si říkám že 10 let není zas tak moc, šak tam výměna není předepsaná vůbec, jen kontrola po 240tis, to u někoho může být i víc jak těch 10 let.
Jako nejde ani o peníze, ten řemen stojí pár korun, ale o to, že je fakt jako nový. No a abych nekoupil nový řemen a ten nebyl starší jak ten co vyhodím. :D
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“