Superb2 CFGB relé palivového čerpadla
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Superb2 CFGB relé palivového čerpadla
Ahoj,
nevím si rady jak postupovat dále s Superb2 CFGB 125kW, rok 2011. Auto nestartuje. Provedená výměna relé 646 pod volantem ve spodní řadě.. Svíčky také vyměněny a réle pro svíčky pod pojistkovým boxem u motoru také. Chyby pořád stejné. Dokázal by někdo poradit?
4978 - modul zhavicich svicek 1
P0670 00 [039] - chybna funkce
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 277369 km
Datum: 2025.02.08
Čas: 00:06:28
Otáčky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 3 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 4 °C
Okolní tlak vzduchu: 1000 mbar
Napětí svorky 30: 11.540 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Elektrické přídavné topení: podminky vypnutí-Bits 0-7: 0
Elektrické přídavné topení: podminky vypnutí-Bits 0-7: 2
Elektrické přídavné topení: buzení relé-Bits 0-7: 0
Doba předžhavení: 2500 ms
Stav žhavení-Bits 0-7: 0
Stav žhavení-Bits 0-7: 80
Doba od vypnutí zapalování: 2 s
Vnější teplota: 2.5 °C
5196 - Relé elektrického palivového cerpadla 2 (J49
P2632 00 [167] - )prerušení
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 277369 km
Datum: 2025.02.08
Čas: 00:06:28
Otáčky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 3 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 4 °C
Okolní tlak vzduchu: 1000 mbar
Napětí svorky 30: 11.540 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Stav motoru: COENG_READY
Stav motoru-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 1
5200 - relé elektrického palivového cerpadla 1
P0627 00 [167] - elektrická závada/prerušení
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 277369 km
Datum: 2025.02.08
Čas: 00:06:28
Otáčky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 3 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 4 °C
Okolní tlak vzduchu: 1000 mbar
Napětí svorky 30: 11.540 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Stav motoru: COENG_READY
Stav motoru-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 1
nevím si rady jak postupovat dále s Superb2 CFGB 125kW, rok 2011. Auto nestartuje. Provedená výměna relé 646 pod volantem ve spodní řadě.. Svíčky také vyměněny a réle pro svíčky pod pojistkovým boxem u motoru také. Chyby pořád stejné. Dokázal by někdo poradit?
4978 - modul zhavicich svicek 1
P0670 00 [039] - chybna funkce
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 277369 km
Datum: 2025.02.08
Čas: 00:06:28
Otáčky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 3 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 4 °C
Okolní tlak vzduchu: 1000 mbar
Napětí svorky 30: 11.540 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Elektrické přídavné topení: podminky vypnutí-Bits 0-7: 0
Elektrické přídavné topení: podminky vypnutí-Bits 0-7: 2
Elektrické přídavné topení: buzení relé-Bits 0-7: 0
Doba předžhavení: 2500 ms
Stav žhavení-Bits 0-7: 0
Stav žhavení-Bits 0-7: 80
Doba od vypnutí zapalování: 2 s
Vnější teplota: 2.5 °C
5196 - Relé elektrického palivového cerpadla 2 (J49
P2632 00 [167] - )prerušení
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 277369 km
Datum: 2025.02.08
Čas: 00:06:28
Otáčky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 3 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 4 °C
Okolní tlak vzduchu: 1000 mbar
Napětí svorky 30: 11.540 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Stav motoru: COENG_READY
Stav motoru-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 1
5200 - relé elektrického palivového cerpadla 1
P0627 00 [167] - elektrická závada/prerušení
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 277369 km
Datum: 2025.02.08
Čas: 00:06:28
Otáčky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 3 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 4 °C
Okolní tlak vzduchu: 1000 mbar
Napětí svorky 30: 11.540 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Stav motoru: COENG_READY
Stav motoru-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 1
Re: Superb2 CFGB relé palivového čerpadla
Poistka č.15 v eboxe pri motore, 5A.
Re: Superb2 CFGB relé palivového čerpadla
Pojistky proměřeny všechny a všechny ok. Tu č.15 jsem ještě jednou kontroloval a je v pohodě.
Re: Superb2 CFGB relé palivového čerpadla
Tak změř co na tom relé chybí zda stálé plus 30 spínané 15 nebo pak kostra zřejmě od jednotky kterou to ovládá?Může tam být i tajnej vypínač.
Re: Superb2 CFGB relé palivového čerpadla
Mělo by to být relé 4H0951253C https://www.lkq.cz/Product/VAG-4H0951253C/9137247 a na kontaktech 3 a 5 mám 11 voltů, na kontaktech 3 a 2 mám 8v a na vstupu do čerpadla také 8 voltů.
Stejné hodnoty na stejném relé v jiné pozici jsem naměřil také.
Proti kostře jsem naměřil z kontaktu 3 celkem 11 voltů, z pozic 1 a 2 jsem naměřil 3,5 voltů.
Stejné hodnoty na stejném relé v jiné pozici jsem naměřil také.
Proti kostře jsem naměřil z kontaktu 3 celkem 11 voltů, z pozic 1 a 2 jsem naměřil 3,5 voltů.
- Přílohy
-
- E12F0365-E91A-9A6A-81B4-AF0A197CE32A_L.jpg (16.81 KiB) Zobrazeno 1229 x
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5145
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Re: Superb2 CFGB relé palivového čerpadla
Ale auto má 12V baterku,které by měla mít v klidu alespoň 12,5V. Už zde bude problém. Kolik máš teď V na baterce ?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Re: Superb2 CFGB relé palivového čerpadla
11,9 voltu na baterce. Auto točí ale nestartuje.
Re: Superb2 CFGB relé palivového čerpadla
Nepoužívej multimetr zavádějící vem žárovku 21w a tou to proměř bez zátěže nic nezjistíš.Schema máš na relé plus tam musí být a kostru sepne jednotka
Re: Superb2 CFGB relé palivového čerpadla
Tak nakonec vyřešeno a opraveno. Hlodavci mi překousali hlavní kabelový svazek, respektive jeden z vodičů pod držákem na autobaterii. Trochu nadávek na přístup, trochu pájení a už zase startuje. Děkuji přispívajícím za ochotu pomoci.